رفتن به مطلب

شایعات مربوط به جدیدترین Apple TV: دستگاه جدید در سپتامبر رونمایی می شود


Recommended Posts

اگر فکر می کنید که با برگزاری آخرین کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل(WWDC) شایعات مربوط به جدیدترین اپل تی وی خاتمه یافته، سخت در اشتباه اید چون اپل تی وی جدید در این کنفرانس حضور نداشت.

 

e425ce27fb150a04e4af872c8f69a508.jpg

گزارشات منابع Buzzfeed حاکی از آن است که این گیرنده دیجیتالی تلوزیون باز طراحی شده و در ماه سپتامبر رونمایی می شود. این محصول بسیار سبک وزن بوده و دارای سیستم سخت افزاری قوی تر، تاچ پد (و شاید قفل اثر انگشتی)، ریموت کنترل و برنامه اختصاصیApp Store برخوردار است. این اولین تغییر در نسل سوم  اپل TV  است که بعد از گذشت هفت سال رخ داده است ولی اشتراک استریم سرویسهای تلوزیونی با آن راه اندازی نمی شود و کاربران نمی توانند به محتوای مورد نظرشان دست یابند. یکی از دلایل به تاخیر افتادن معرفی اپل تیوی جدید، عدم امضای قرارداد نهایی با شبکه های تلویزیونی و تولیدکنندگان بوده است. اپل در کنار دستگاه گیرنده اپل تیوی، برنامه ای برای راهاندازی سرویس اختصاصی استریم تلویزیونی خود نیز دارد. ولی مذاکرات با شرکتهای تولیدکننده محتوا برای حضور در این سرویس به پایان نرسیده است. در همین حین که کارمندان کوپرتینو با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و در حال ساخت سرویس تلوزیون اینترنتی خود مانند اسلینگ تی وی شرکت دیش نتورک یا Playstation Vue شرکت سونی هستند، شما از طریق یوتوب می توانید همراه ما باشید

 

منبع :

 

https://hamresan.net/technology/34-apple/1388-latest-apple-tv-rumor-new-box-in-september-but-no-tv-service-yet.html

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...