رفتن به مطلب

دوربین فیلمبرداری جدید 30،000 دلاری Canon جاهایی را می بیند که شما نمی ببینید


Recommended Posts

8fb7800050745767c59aec1b91f20395.jpg

 

در حال حاضر شرکت کانن در حال رقابت با دوربین های Arri Alexa و Red است، اما قرار است یک گام فراتر برود. شرکت کانن یک دوربین فیلمبرداری با کیفیت و گرانقیمت بنام ME20F-SH عرضه کرده که از طراحی ظریف و زیبا و جمع وجور با بدنه براق برخوردار است. از همه مهمتر، دوربین جدید کانن تنظیمات ایزوی (ISO)

بیش از 4 میلیون را در اختیار کاربران قرار می دهد، به همین دلیل این دوربین بهترین گزینه برای افرادی است که علاقه ی زیادی به تصویر برداری در تاریکی مطلق و آسمان شب بی ماه دارند. شرکت معتقد است که دوربین ME20F-SH انتخاب مناسبی برای شرکت های فیلم سازی و ساخت فیلم های مستند است. با این حال، محدودیتهایی نیز وجود دارد. از محدودیتهای آن می توان به فیلمبرداری با رزولوشن 1080 پیکسل اشاره کرده که به هیچ وجه آینده نگرانه نیست—شرکت کانن ابراز می کند این محدودیت برای دست یافتن به حساسیت بالا در شرایط کم نور در نظر گرفته شده است، زیرا اگر رزولوشن افزایش می یافت بطور قطع، حساسیت کاهش می یافت.

b81c2dd073169063f30202d217bd60fa.jpg
این دوربین دارای سنسور 35 میلیمتری  فول فریم CMOS است که آن را خاص و البته گرانتر کرده است. فوتوسایتهای درون این دوربین با اندازه ی 19 میکرون مربع، نسبت به فوتوسایتهای درون بهترین دوربینهای با قابلیت تعویض لنز کانن و سایر شرکت ها، 5 برابر بزرگتر هستند. ترکیبی از تکنولوژی های اختصاصی به دارندگان این دوربین این امکان را میدهد که حتی در تاریکی نیز بتوانند به ثبت تصاویر خود بپردازند. همانطور که انتظار داشتیم، این دوربین از 3G/HD-SDI و  HDMI(فقط پورت خروجی) و جکهای 2.5 و 3.5 میلیمتری میکروفون استریو پشتیبانی می کند. علاوه بر این از پورت RS-422 هشت پینی نیز برخوردار است، این ویژگی به شما اجازه می دهد که بتوانید لوازم جانبی صوتی و تصویری را با دوربین خود جفت و جور کنید.
به این دوربین علاقه مند شده اید؟ باید بگویم که شما باید برای خرید این دوربین تا ماه دسامبر صبر کنید، که به شما فرصت می دهد پولهایتان را برای خرید این دوربین 30،000 دلاری جمع کنید. دوربین ME20F-SH مجهز به لنز فوق حرفه ای EF mount است بنابراین برای مشاهده ی هنر جادویی آن نیاز به خرید لنزهای جدیدی ندارید.

 

منبع و فیلم :

 

https://hamresan.net/gadgets/120-camera-gadget/1411-canon-s-new-30-000-video-camera-can-see-where-you-can-t.html

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اونجای که میخوای فیلم بگیری صبر کن تا روز بشه  :D والا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید جسارته  شما بخاطر مولتی یوزر بودنتون 50تا منفی گرفتید؟

 

اگه بخاطر همینه من تو تاپیک ها میبنم طرف کامنت گزاشته خودش اعتراف میکنه مولتی یوزر هست با چند تا ایدی میاد چرا اونا منفی و اخراج نشدن ؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید جسارته  شما بخاطر مولتی یوزر بودنتون 50تا منفی گرفتید؟

 

اگه بخاطر همینه من تو تاپیک ها میبنم طرف کامنت گزاشته خودش اعتراف میکنه مولتی یوزر هست با چند تا ایدی میاد چرا اونا منفی و اخراج نشدن ؟!

 

 

با قند شکن ثبت نام کردن  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...