رفتن به مطلب

برنامه های شرکت Corsair برای پردازنده های نسل بعد


Recommended Posts

jfh702lxjyfflggx9c8.jpg

 

 

گویا شرکت Corsair برای پردازنده های نسل 6 اینتل نقشه ها کشیده و می خواهد نهایت استفاده را از آن ببرد! این شرکت اعلام کرده محصولات جدید، قدرتمند و با کارایی بالا در راه هستند و بزودی آنها را در کنار سیستم های نسل 6 میبینیم. در پایین به محصولات این شرکت برای پردازنده های نسل بعد شاره شده است:

 

 

رم های DDR4 و DDR3L

 

شرکت Corsair در زمینه رم، تجربه بالایی داشته، بطوری که در بیشتر مسابقات OC و رویدادهای سخت افزاری مثل مراسم سالانه Computex حضور موثر و فعالانه ای داشته. اینبار هم این شرکت با تنوع بالایی از رم های DDR4 و DDR3L با ظرفیت ها ، فرکانس ها و تایمینگ های متفاوت با طرح و رنگ های جذاب آماده هست تا با پردازنده های نسل 6 اینتل جفت شده و بترکانند! رم های سری Dominator ، Platinum  و Vengeance با مصرفی کمتر و فرکانسی بالاتر از همیشه، آماده خدمت گذاری هستند. این رم ها از تکنلوژی XMP 2.0 برخوردارند که نتیجه ی آن، اورکلاکی ناب برای اورکلاکرهای حرفه ای می شود.

 

 

i31ilj89pa8qmgr3p01.jpg

 

l6q5npm5m2h9dbi8vur5.jpg

 

 

خنک کننده های مایع سری Hydro

 

شرکت Corsair با خنک کننده های مایع خود، که بیشتر آنها برنده جایزه های متعددی نیز شدند، شما را از خنک کننده Stock اینتل خلاص کرده و سرمای قطب جنوب را به قلب پردازنده ی نسل 6 شما می آورد. با توجه به افزایش تعداد اورکلاکرها و مهیا شدن شرایط اورکلاک برای اکثر کاربران، شرکت مذکور با عرضه ی خنک کننده های سری Hydro، خیال شما را از بابط نگرانی درمورد گرما راحت می کند و بدون هیچ گونه دقدقه درباره گرما، فقط به فرکانس و ولتاژ پردازنده خود هنگام اورکلاک دقت کنید! از خنک کننده H55 تا خنک کننده دو فنه H110 ، همگی دارای قدرت و کارایی بالا، همراه با نویز کم هنگان عملیات می باشند.

 

 

kb9a174638ad0tq2kke5.jpg

 

o8ldk4xcnb7oyypm3dyn.jpg

 

 

پاورهای شرکت Corsair

 

پاورهای شرکت Corsair، شماره ی یک جهان هستند و به راحتی این مقام را بدست نیاوردند. پاورهای شرکت Corsair، نیاز همه ی کاربران را می داند و بنابراین اقدام به تولید پاورهای با کیفیت در کنار قیمت معقول زده است، از پاورهای بسیار حرفه ای با استاندارد  80Plus Titanium تا پاورهای عمومی تر و با قیمتی کمتر با استاندارد 80Plus Bronze . البته همه ی پاورهای این شرکت کیفیت بالا و یکسانی دارند و هیچ فرق و فصلی بین محصولات خود نمی گذارد.

 

 

wd5pbvtrll02as12wck5.jpg

 

 

منبع: guru3d

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بسیارعالی وممنون ازاستارترعزیز بخاطر ارایه مطالب  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...