رفتن به مطلب

در دریایی از صدا غرق شوید: شرکت Creative از کارت صدای Sound BlasterX G5: 7.1 پرده برداری کرد


Recommended Posts

pfv5zrqfhpog6yoq4q.jpg

 

 

امروز در حین مراسم Gamescom 2015 آلمان، شرکت Creative، شرکتی که در زمینه محصولات صوتی حرف اول و آخر را میزند، کارت صدای قابل حمل Sound BlasterX G5: 7.1 را به بازدید کنندگان این مراسم معرفی کرد. این کارت صدای قابل حمل، شما را غرق در صدا می کند

 

این کارت، یک کارت صدای قابل حمل از نوع 7.1 با کیفیت HD است که از آن برای با کیفیت تر کردن و تقویت کردن صدا استفاده می شود. این کارت صدا فقط دارای کانکتور هدفون می باشد. این کارت از چیپست SBX Pro Studio  برای شتاب دهی صدا استفاده می کند و صدای معمولی Stereo را به صدای 3D تبدیل می کند که به موجب آن; صدای تولید شده از داخل هدفون، تمام گوش شما را احاطه می کند. کارت صدای مذکور از محتوای چند کاناله را نیز پشتیبانی می کند و صدای 7.1 واقعی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

 

این کارت از اجزای بسیار با دقت و با کیفیت ساخته شده اند. کارت صدای G5 از یک داک صدای 24bit/192KHz و 120db با رابط USB و یک شتاب دهنده ی هدفون با 2.2 اُهم مقاومت برای پلی بک واقعی و  کیفیت بالا را نیز پشتیبانی می کند. همچنین این کارت صدا از هدفون های driving studio-grade تا 600 اُهم را هم قبول می کند. چندین کلید میانبر برای تغییر دادن سریع volume در هنگام بازی نیز بر روی این کارت صدا تعبیه شده تا با یک فشار کوچک، حساسیت کارت صدا و میزان شتاب صدا را کم و زیاد کنید.

 

کارت صدای Sound BlasterX G5: 7.1 دارای نرم افزار انحصاری شرکت Creative بنام BlasterX Acoustic Engine است که برای PC گیمیرها طراحی شده است. به کمک این نرم افزار، گیمیرها می توانند پروفایل خود را شخصی سازی کنند، عملکرد کلید های میانبر را تنظیم کنند و میزان Boss صدا را در موقعیت ای مختلف در بازی ها تغییر دهند. شما با این کارت صدا صداهایی در بازی ها خواهید شنید که هیچ وقت نشنیده بودید!

 

کارت صدای مذکور در ماه November در فروشگاه آنلاین شرکت Creative و با قیمت 150 دلار آمریکا، فروش خود را آغاز خواهد کرد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دمت جیززززز

رفت تو لیست خرید

با فیو من حال نکردم.

ویرایش شده توسط Santa Cruise
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...