رفتن به مطلب

دو هدست گیمینگ Sound BlasterX H7 و H5 توسط شرکت Creative معرفی شدند


Recommended Posts

rx50pemdmgsvode5eu2.jpg

 

 

شرکت معروف Creative از سری جدید هدست های گیمینگ خود، بنام  Sound Blasterx H7 و H5 رونمایی کرد. این دو هدست از نیز مانند دیگر محصولات شرکت Creative از کیفیت ساخت بالا و صدای بسیار با کیفیت 7.1 HD بهره می برند و جزئی از محصولات رده بالای این شرکت و بازار محسوب می شوند. صدای این دو هدست از نوع 24bit/96Khz می باشد که در نوع خود عالی است.

 

دو هدست H7 و H5 طراحی ساده ای دارند، چونکه این شرکت معتقد است هرچه محصول ساده تر باشد، سبک تر و قابل انعطاف تر می باشد. باند یک تکه و تماماََ فلزی به دور سر شما خم و براحتی روی سر شما محکم می شود. قالب گوش هدست بزرگ است و تمام گوش شما را فرا می گیرند، از جنس مخمل است و بسرعت کیپ گوش شما می شوند. همچنین پوسته ی چرمی این قالب ها قابل تعویض است و طراحی آنها بگونه ایست که در برابر هر گونه صدا و نویز ناخواسته مقاومت می کنند.

 

این دو هدست برای گیمرهایی ساخته شده که بازی را با صدای واقعی می خواهند و دوست ندارند از کوچکترین صداهای درون بازی قافل شوند. دو هدست H5 و H7 از سری هدست های Sound BlasterX بحساب می آید. تمامی هدست های سری مذکور از راحتی، استحکام و کارایی بالا برخوردارند و hdk n, هدست نیز از این قاعده مستثنا نیستند. هدست H7 از رابط USB استفاده می کنند تا کوچکترین افتی در کیفیت صدای 7.1 ایجاد نشود، همچنین هدست H5 از دو جک آنالوگ برای اتصال بهره می برد. درایور های 50 میلیمتری FullSpectrum نیز در دو هدست H5 و H7 تعبیه شده اند تا خیالتان از بابت کیفیت صدای خروجی راحت باشد.

 

هیچ هدست گیمینگی بدون یک میکروفون، کامل نیست. دو هدست H5 و H7 از یک میکروفون با کیفیت ساخت بالا، با قابلیت جدا شدن و دارای نویز گیر می باشند تا دیگر بازیکنان از کیفیت صدایتان به وجد بیایند! کابل رابط دو هدست از جنس مس بدون اکسیژن است، روکش آن قابل تعویض است.هدست دارای دو کانکتور می باشد: USB و آنالوگ ولی هدست H5 فقط کانکتور آنالوگ دارد. بدین ترتیب می توان هدست H7 را به PC یا Mac وصل کرد و حتی از آن برای گوش دادن موزیک در موبایل و سایر دستگاه های مولتی مدیا استفاده کرد.

 

شرکت Creative برای محصولات صوتی خود، نرم افزار BlasterX Acoustic Engine را تهیه کرده تا کاربران بتوانند پروفایل خود را شخصی سازی کنند، کیفیت صدا را تغییر دهند و سایر فعالیت ها را در هدست یا هر محصول دیگر از این شرکت اعمال کنند.

 

هدست Sound BlasterX H7 با قیمت 160 دلار آمریکا و از ماه November قابل خرید می باشد، این در حالی است که هدست Sound BlasterX H5 را می توان با قیمت 130 دلار آمریکا و از اواخر ماه September خرید. دو هدست مذکور در زمان عرضه شان اول در فروشگاه اینترنتی شرکت Creative قرار می گیرند و سپس در سایر فروشگاه ها موجود می شوند.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی ممنون...

 

شخصا انتظار داشتم Creative اینبار بیاد یه هدست گیمینگ مولتی درایور معرفی کنه اضافه کنه به آرشیو خودش چون تا اونجا که میدونم تا حالا نداشته اما این دو مدل هم بنظر هدستهای خوبین. مزیت وجود کانکتور آنالوگ با جک ۳.۵میلیمتری تو هر دومدل اینه که میشه به یه کارت صوتی خوب وصلشون کرد کیفیت صدای خیلی بهتری گرفت

ویرایش شده توسط nima1363
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...