رفتن به مطلب

گیمینگ رنگارنگ: سری جدید کیبرد، موس و هدست های RGB گیمینگ توسط شرکت Corsair معرفی شدند


Recommended Posts

qucker2miggcr26y7d5.jpg

 

 

امروز شرکت Corsair در مراسم Gamescom 2015 آلمان، از سه سری محصول جدید گیمینگ خود رونمایی کرد: موس SCIMITAR RGB ، دو کیبرد مکانیکی STRAFE RGB  و سه هدست VOID . هر سری،  برای گیمینگ ساخته شده اند و همانطور که از نامشان پیداست، دارای نور پس زمینه RGB LED نیز هستند. در ادامه خبر به معرفی هر سه سری می پردازیم:

 

 

دو کیبرد STRAFE RGB Silent و STRAFE RGB:

 

 

t7tofeioodae7x97ay1.jpg

 

کبردهای معرفی شده توسط Corsair شامل دو کیبرد گیمینگ مکانیکی STRAFE RGB و STRAFE RGB Silent می باشند. کیبرد STRAFE RGB Silent اولین کیبرد با سویچ های مکانیکی Cherry MX Silent در جهان می باشد. این سویچ ها که قبلا هم طی خبری آنها را معرفی کردیم، بمدت شش ماه در انحصار شرکت Corsair می مانند و فقط در کبردهای شرکت Corsair بکار گرفته می شوند. کیبرد STRAFE RGB Silent نسبت به مدل STRAFE RGB حدود 30% نوی کمتری ایجاد می کند. کیبرد STRAFE RGB در دو سویچ مکانیکی Cherry MX Red و Brown تولید می شود. بدلیل استفاده از سویچ های دارای نور پس زمینه RGB در هر دو کیبرد، امکان تنظیم نور پس زمینه ، تغییر رنگ نور و تغییر حالت به رنگین کمانی، چشمک زدن و غیره در دو کیبرد مذکور ممکن می باشد.

 

هردو کیبرد از نرم افزار Corsair Utility Engine یا CUE جهت شخصی سازی 104 کلید کیبرد، تنظیم RGB و غیره را پشتیبانی کامل می کنند. رابط اتصال آنها نیز USB است. هردو کیبرد را می توان در همین ماه به قیمت 160 دلار (کیبرد STRAFE RGB Silent) و 150 دلار (کیبرد STRAFE RGB) پیش خرید کرد و در ماه October آنها را تحویل گرفت.

 

 

موس SCIMITAR RGB:

 

 

rcsoiekj9hq2kajxlskg.jpg

 

 

یکی دیگر از محصولات معرفی شده توسط شرکت Corsair ، موس گیمینگ حرفه ای SCIMITAR RGB است، موسی که بازیکنان حرفه ای در بازی های MMO و MOBA را هدف قرار داده و با امکانات عالی اش، دل هر گیمیری را میبرد. این موس از 12 کلید مکانیکی قابل برنامه ریزی در سمت چپ خود برخوردار است و بدلیل قرار گیری موقعیت خوب، شست دست بر روی این کلیدها قرار می گیرد، بدین ترتیب کاربر به خوبی می تواند بر این کلیدها مسلت باشد و به موقع از آنها استفاده کنند.

 

سنسور بکار رفته در موس SCIMITAR RGB ، دقتی برابر 12000 DPI را به ارمغان می آورد! این میزان دقت را فقط تعداد انگشت شماری از موس ها از ان برخوردارند. جهت شخصی سازی عملکرد موس مذکور مانند برنامه ریزی عملکرد 12 کلید مکانیکی، میزان دقت موس و نور پس زمینه RGB ، باید از نرم افزار انحصاری شرکت Corsair ، یعنی CUE استفاده کرد. موس SCIMITAR RGB به قیمت 80 دلار از ماه September قابل خرید خواهد شد.

 

 

هدست VOID در چهار مدل کانکتور Stereo Analog ، USB Dolby ، وایرلس Dolby و وایرلس SE:

 

 

5x3p3q0d5ety49sjh.jpg

 

 

آخرین سری محصولات Corsair در مراسم Gamescom (تا به این لحظه) ، هدست گیمینگ VOID است. این هدست در سه کانکتور USB ، Stereo Analog و بی سیم (وایرلس) تولید شده است که البته مدل وایرلس، خود دارای دو مدل مجزاست. هر چهار مدل از طراحی مشابهی استفاده می کنند و تنها در نوع کانکتور و برخی امکانات دیگر فرق دارند. قالب گوش این چهار هدست، براحتی کل گوش انسان را می پوشاند و به اصطلاح (فیکس) گوش می شود. دو مدل USB و وایرلس هدست VOID دارای امکاناتی نظیر LED هایی جهت نشان دادن وضعیت های InfoMic  و CUE Control Dial می باشند. از دیگر امکانات ای سری هدست ها را می توان EQ ، نور پس زمینه RGB LED و Dolby Surround را نام برد. Dolby Surround اجازه می دهد کاربر بتواند صدای خروجی از هدست را کاملا شخصی سازی کند. برای آنهایی که می خواهند از هدست VOID  در موبایل استفاده کنند، شرکت Corsair مدل Stereo Analog را نیز تولید کردهجهت شخصی سازی مواردی مانند صدای خروجی، حساسیت، تنظیمات میکروفون و نور پس زمینه RGB LED; می توان از نرم افزار CUE استفاده کرد.

 

از هدست های VOID می توان در موبایل، PS4 ، Mac ، PC و Xbox one استفاده کرد. قیمت مدل های مذکور به شرح زیر است:

 

VOID USB Dolby: 100$

VOID Wireless SE: 150$

VOID Wireless Dolby: 130$

VOID Stereo Analog: 80$

 

 

تمامی محصولات مذکور از نرم افزار CUE Link پشتیبانی می کنند. با این نرم افزار می توان دستگاه های دارای نور پس زمینه RGB LED را در ارتباط یکدیگر قرار داد و یک تجربه ی جالب از نور RGB را مشاهده نمود. کار این نرم افزار در واقع هماهنگ کردن همه ی دستگاه ها و رنگ نور پس زمینه شان است.

 

 

eno6dwbb5peja3p6p.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی کلید های مکانیکی موس رو میبینم، یاد کلید شماره های تلفن سکه ای میوفتم :D

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هدستش که ماهه  ولی این جنس ها تو ایران نمیاد :|

اگر هم بیاد نصف پول یه سی پی یو رو باید بدی تا بخریش :D

کیبرده چشممو بدجور گرفته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی کلید های مکانیکی موس رو میبینم، یاد کلید شماره های تلفن سکه ای میوفتم :D

راستی تبریک میگم بهت . کاربر نقره ای شدی شیرینیش کو؟ :laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نصف پاور هاش که توی ایران نیست چه برسه که اینها رو بیارن.اونم با اون سودی که می خواهن بکنن.!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...