رفتن به مطلب

معرفی جدیدترین سری کیت ماژول های نسل HyperX FURY DDR4 توسط شرکت Kingstone


Recommended Posts

sqzyloesjku5pf4wdpwp.jpg

 

 

شرکت Kingstone اینبار اقدام به معرفی سری جدید از کیت رم های نسل HyperX FURY کرد. این کیت با هدف برطرف کردن نیاز اورکلاکرها، گیمیرها و 3D رنردرها و سایر عملیات پردازشی ساخته شده است. همچنین آنها اینبار از رابط DDR4 استفاده می کنند.

 

رم های سری HyperX به طراحی ساده، کارایی و پایداری بالا و قیمت بسیار مناسب نسبت به کارایی شان معروف هستند. با رونمایی رسمی پردازنده های سری Skylake، نقش رم های DDR4 نسبت به قبل بسیار پر رنگتر شد که همین مهم باعث دست بکار شدن همه ی شرکت ها در خصوص تولید و معرفی نسل جدید رم های DDR4 شده است.

ظاهر و طراحی کیت HyperX FURY DDR4، کاملاََ شبیه سری قبل خود است، با همان هیتسینک و برد PCB سیاه و همان ظاهر همیشگی. چونکه واقعا نیاز نیست ظاهر آنها عوض شود! طراحی آنها بقدری مناسب است که با همه ی قطعات داخل کیس، بخوبی مچ می شوند. هیتسینک این سری از کیت رم، FURY نام دارد و بخوبی می تواند گرما را از رم بگیرد و خارج کند. البته بدلیل مصرف کم رم های نسل DDR4 نسبت به رم های نسل DDR3 ، فرآیند خنک سازی بهتر از قبل انجام می گیرد.

 

برای اولین بار در رم های نسل HyperX FURY ، از تکنولوژی اورکلاک خودکار در این رم ها بکار گرفته شده، بدین معنی که این رم ها بدون هیچ گونه دستکاری در BIOS یا نرم افزار، قادر به اورکلاک خود می باشند. البته این قابلیت تنها در پردازنده های سری Skylake-S و سری K (چیپست Z170) انجام پذیر است. مدل های کیت HyperX FURY DDR4 شامل رم هایی با فرکانس 2133 ، 2400 و 2666 MHz با ظرفیت های 4 ، 8 ، 16 و 32 گیگابیت می باشند. درضمن همه ی رم های نسل HyperX FURY دو کاناله هستند.

 

طبق گفته ی شرکت Kingstone ، این رم ها همگی در کارخانه تست شده اند و هیچ مشکلی از لحاظ پایداری، گرما و فرکانس ندارند. همچنین آنها در بیشتر مادربرد های شرکت های معروف نیز تست شده اند و 100% باهم سازگاری دارند. دمای کاری باید بین 0 تا 85 درجه سلسیوس و دمای محیط نگهداری نیز باید بین 55- تا 100 درجه سلسیوس باشد.

 

کیت رم مذکور دارای گارانتی مادام العمر به همراه پشتیبانی حرفه ای از سوی شرکت Kingstone است. در جدول پایین نیز می توانید تمامی مدل های کیت HyperX FURY DDR4 را ببینید:

 

 

ebhushz7eaqu8lb4rx31.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام و خسته نباشید خدمت جناب حیدرزاده عزیز و بزرگوار بابت گردآوری اخبار در زمینه سخت افزار و غیره .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

خیلی شیک و ساده و انشاله خوش قیمت هستند...  :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...