رفتن به مطلب

نسخه جدید چیپست Killer E توسط شرکت Rivet Networks معرفی شد


Recommended Posts

3mymslbel11q6clzj3sj.jpg

 

 

شرکت Rivet Networks نسخه ی جدید چیپست شبکه Killer E ، بنام Killer E2400 را معرفی کرد. وظیفه ی اصلی این چیپست، کنترل اینترنت و نرم افزار هایی که از اینترنت استفاده می کنند، می باشد. بدین ترتیب پینگ تایم و تاخیر در بازی کاهش می یابد، ویدئوهای آنلاین با سرعت و کیفیت بالاتری بارگذاری می شوند و در نهایت، سرعت دانلود و آپلود نیز افزایش می یابد. در کل می توان این چیپست را یک تصفیه کننده برای اینترنت نامید.

 

در اکثر مادربرد های گیمینگ و اورکلاکینگ، چیپست نسل قبلی Killer E2200 به همراه درگاه Gigabite Ethernet تعبیه شده اند و معمولا این درگاه، پوسته ای قرمز رنگ دارد. البته ممکن است سیاه هم باشد. Killer E2200 بسیار خوب توانست نیاز و رضایت گیمیرها را براورده کند، و حالا با معرفی نسل جدیدی از پردازنده ها و مادربردهای سوکت LGA1151 معروف به Skylake ، معرفی یک نسخه ی جدید کاملاََ ضروری بود.

 

چیپست مذکور از هوش مناسبی برخوردار است، بطوری که می تواند هرگونه منبع مصرف کننده ترافیکی را شناسایی کند و بسته به تنظیم کاربر، می تواند آنرا در یکی از شش حالت مختلف قرار دهد، مثلا تنها از 5% ترافیک نت استفاده کند، کلا ترافیک مورد نیاز خود را مصرف کند یا در کل متوقف شود! عملکرد این کنترلر باعث افزایش کارایی حداکثر 50% نت در حالی که تنها یک برنامه ی اینترنتی اجرا باشد، می شود. این مقدار در حالی که چندین برنامه اجرا باشد، 10 برابر بیشتر می شود.

 

این کنترلر می تواند با گیرنده وای فای Killer Wireless بکمک تکنولوژی Killer DoubleShot Pro همکاری کند و باعث افزایش سرعت و عملکرد اینترنت بشوند. در بعضی از مادربردها، کنترلر Killer DoubleShot X3 Pro بجای Killer DoubleShot Pro وجود دارد. کنترلر مذکور از سرعت، دقت و عملکرد بالاتری نسبت به نسخه ی دیگری دارد. در حال حاظر چیپست Killer E2400 در در مادربردهای چیپست X99 و Z170 دو شرکت MSI و Gigabyte نصب شده اند. مادربرد هایی نظیر MSI Z170A GAMING M9 ACK ، MSI X99A GODLIKE GAMING ، GIGABYTE Z170X-Gaming 7 ، GIGABYTE Z170X-Gaming GT و GIGABYTE Z170X-Gaming G1 از این چیپست برخوردارند.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...