رفتن به مطلب

معرفی کیپد مکانیکی گیمینگ Orbweaver Chroma توسط شرکت Razer


Recommended Posts

8ypt5ynvu9khsw9ng40i.jpg

 

 

شرکت Razer، یکی از تولید کننده های برتر لوازم جانبی و نرم افزار های گیمینگ، از کیپد Orbweaver Chroma رونمایی کرد. کیپدی قابل تنظیم، مکانیکی و با طراحی ارگونومیکی که مخصوص گیمیرهای حرفه ای طراحی و ساخته شده است.

 

مثل مدل موفق قبلی Orbweaver Chroma ، یعنی Orbweaver ، این کیپد دارای 20 کلید مکانیکی به همراه هشت جهت پد شستی و دو کلید دیگر که همگی قابل برنامه ریزی هستند،  استراحتگاه انگشت، شست و کف دست می باشد، اما اینبار ویژگی نور پس زمینه انحصاری شرکت Razer ، یعنی Chroma نیز به آن اضافه شده است. با این قابلیت میتوان از بین 1.68 میلیون رنگ، یکی رو انتخاب کنید و از آن به عنوان نور پس زمینه کلید کیپد استفاده کنید.

 

سویچ های مکانیکی این کیپد، از نوع Cherry MX Green می باشند و برای فشردن کامل این سویچ ها، نیازمند نیرویی برابر 50 گرم خواهید شد. این مقدار به اندازه ای است که کاربر بتواند کلید ها را به موقع و با نیروی مناسبی فشار دهد. از پد شستی می توان در حرکت دادن شخصیت بازی، صفحه ی بازی یا سایر کارها استفاده کرد. از آنجایی که کیپد مذکور برای بازی هی نقش آفرینی، MMO ، MOBA و بازی هایی از این دسته ساخته شده است، کاربر می تواند با استفاده از آن ، بازانی از جادو یا همان اسپل را بر سر دشمنان خود بریزد و دشمن را فلج کند.

 

این محصول نیز بمانند بیشتر محصولات شرکت Razer ، از نرم افزار انحصاری Razer Synapse جهت شخصی سازی کلید ها، پروفایل و نور پس زمینه، بهره می برد.

 

قیمت کیپد Razer Orbweaver Chroma برابر 130 دلار یا 130 یورو می باشد و تا پایان این ماه (میلادی) عرضه خواهد شد.

 

 

o8b3z8o3x8b3i8urkkrg.jpg

 

 

bghtjam6zwdc8b4aeye1.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...