رفتن به مطلب

معرفی هارد اکسترنال مخصوص تماشا و ذخیره فیلم های با کیفیت 4K توسط شرکت Western Digital


Recommended Posts

rkh2m5koyq3f33zlz4zn.jpg

 

 

شرکت Western Digital، یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه ساخت دستگاه های ذخیره سازی، اینبار از هارد اکسترنال My Passport Cinema رونمایی کرد. این هارد با هدف ذخیره سازی و پخش فیلم های سینمایی، سریال ها و سایر برنامه های تلویزیونی با کیفیت 4K ساخته شده است.

 

هارد مذکور از سری هارد های اکسترنال یا قابل حمل My Passport است و ظاهرش نیز شبیه به دیگر هارد های همین سری است. طراحی آنها ساده است ولی کیفیت ساخت خیلی خوبی دارند. در حال حاظر بیشتر بازار هارد اکسترنال را هاردهای سری My Passport تصرف کرده اند. هارد اکسترنال My Passport Cinema، یکی از سریع ترین و بهترین راه برای ذخیره سازی و پخش محتوی با رزولوشن 4K و میزان دینامیک بالا می باشد.

 

این هارد دارای تکنولوژی VIDITY است، تکنولوژی که به کاربر اجازه تماشای فیلم با کیفیت 4K و صدای بسیار با کیفیت را می دهد. کاربر می تواند لذت تماشای 8.3 میلیون پیکسل را با وصل کردن این هارد به تلویزیونی که با تکنولوژی VIDITY سازگاری داشته باشد، بدست آورد. البته باید از قبل، فیلم را از Twentieth Century Fox خرید، سپس می توان آنرا بصورت آنلاین یا آفلاین تماشا کرد. در حال حاظر تلویزیون هایی مثل تلویزیون های سری JU ، HU و JS  شرکت Samsung از تکنولوژی VIDITY  پیشتبانی کامل می کنند.

 

البته خبر خوب این است که هارد My Passport Cinema از تاریخ 16 August تا 30 June بصورت رایگان با تلویزیون های JS9100 ، JS9000 و JS9500 شرکت Samsung همراه است. همچنین در داخل این هارد، فیلم های The Maze Runner, Exodus: Gods and Kings, X-Men: Days of the Future Past, The Wolverine, Dawn of the Planet of the Apes, The Fault in Our Stars, Let's Be Cops و The Other Woman نیز بصورت رایگان ذخیره شده است.

 

هارد اکسترنال My Passport Cinema با ظرفیت 1 ترابایت به همراه یک سال ضمانت شرکت سازنده و با قیمتی برابر 90 دلار قابل خرید می باشد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...