رفتن به مطلب

شرکت Seagate به دادِ کنسول Xbox می رسد: معرفی هارد اکسترنال مخصوص دو کنسول XB 1 و XB 360


Recommended Posts

7gvry5rc2cc5w2ol840u.jpg

 

 

مطمئناََ یکی از بارزترین مشکلات کنسول داران، نداشتن حافظه ذخیره سازی کافی برای نصب بازی های بیشتر است. بازی های امروزی، دست کم حدود 30 الی 50 گیگابایت فضای هارد کنسول را اشغال می کنند و به احتمال زیاد نیز این میزان در آینده افزایش خواهد یافت، همچنین در صورتی که کاربر; دیگر فضای کافی برای ذخیره سازی نداشته باشد، مجبور می شود بازی های مورد علاقه خود را پاک کند. البته بتازگی با عرضه کنسول ها با حافظه های 1 و 2 ترابایت، این مشکل تا حدودی حل شده، اما تکلیف کاربرانی که کنسول را زودتر خریده بودند، چه میشود؟

 

در حال حاظر، ارتقاع هارد برای کنسول های شرکت Microsoft ، یعنی Xbox 360 و Xbox one سخت است، بخصوص کنسول Xbox one ، چونکه هارد این کنسول فقط توسط تعمیر کاران حرفه ای قابل تعویض است، همچنین این کنسول; هر هاردی را قبول نمی کند. اوضاع زمانی بدتر میشود که هیچ هارد اکسترنالی نیز با این کنسول سازگاری ندارد! البته اوضاع Xbox 360 در این زمینه بهتر است.

 

در مراسم Gamescom 2015 آلمان، شرکت Seagate از هارد اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایتی مخصوص دو کنسول Xbox 360 و Xbox one رونمایی کرد. این هارد از طرح سبز/مشکی برخوردار است. رابط اتصال این هارد، USB 3.0 است. بر روی این هارد، دو لوگوی Xbox و Seagate نقش بسته است. شاید تا دیروز، دارندگان کنسول، نامی از شرکت Seagate نمی بردند، اما مطمئناََ از حالا، این شرکت را بعنوان ناجی خود و بازی هایشان یاد می کنند!

 

اسم این هارد، Seagate Game Drive است و با قیمتی برابر 110 دلار آمریکا و از فروشگاه های Amazon ، GameStop و سایر فروشگاه ها در سراسر جهان به فروش می رسد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

هارد ها داره پر میشه تعداد بازی ها زیاد شده هرکی از اول خرید تا الان حداقل ده بیست تایی بازی داره رو کنسولش اگه اهل تعویض نباشه...  :D (خوش بحالش اینهمه بازی داره :x )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...