رفتن به مطلب

معرفی مانیتور گیمینگ FORIS FS2735 توسط شرکت EIZO


Recommended Posts

8u4ri49vsl44kph0h8h.jpg

 

 

شرکت EIZO امروز مانیتور گیمینگ و حرف ای خود را تحت نام FORIS FS2735 معرفی کرد، مانیتوری که دنیای مجازی را به دنیای واقعی تبدیل می کند.

 

این مانیتور دارای صفحه نمایشی به اندازه 27 اینچ با رزولوشن 2540x1440 است. پنل استفاده شده در این مانیتور، مدل بسیار با کیفیت IPS است. استفاده از این پنل موجب شده زوایای دید مانیتور بالا برود و رنگ های نمایشی نیز شادتر و روشن تر باشند. میزان refresh rate مانیتور مذکور، برابر 144Hz است، لازم به ذکر است این مانیتور از تکنولوژی AMD Free-Sync نیز پشتیبانی می کند.

 

مانیتور مذکور از دو تکنولوژی Smart Insight و Smart Resolution جهت افزایش کارایی مانیتور و کیفیت تصاویر استفاده می کند. تکنولوژی Smart Insight باعث می شود تک تک پیکسل های مناطق تاریک بازی را تنظیم می کند تا میزان دید گیمر بیشتر شود و بتواند کاراکتر خود را در مناطق تاریک تشخیص دهد.

تکنولوژی Smart Resolotion می تواند نویز، لکهو تیرگی عکس را بگیرد و آنها را اصلاح کند، در نتیجه کیفیت عکس به مقدار قابل توجهی بیشتر می شود.

 

دو قابلیت کاربردی دیگر مانیتور G-Ignition Mobile، FORIS FS2735 و G-Ignition Drive است.قابلیت G-Ignition Mobile اجازه می دهد اسمارت فون با سیستم عامل IOS و Android بتواند به کمک نرم افزاری به همین اسم و بلوتوث به مانیتور متصل شود و بتوان با آن، میزان روشنایی، رنگ، کنتراست و سایر تنظیمات مانیتور را تغییر داد. این قابلیت درصورتی که مانیتور به یک دستگاه PC ، Mac یا کنسول بازی متصل باشد، قابل اجراست.

یکی دیگر از قابلیت های مانیتور یاد شده، G-Ignition Drive است. با کمک این قابلیت می توان به سرویس اختصاصی Cloud شرکت EIZO وصل شد و تنظیمات پیشنهادی مانیتور برای هر بازی را دانلود و اعمال کرد.

 

 

dxrkzbqkxpv1sws6t2xa.jpg

 

 

طراحی بدنه ی این مانیتور نتزک است و حالت اطاقکی به خود گرفته. در پشت مانیتور می شود یک خط خم قرمز رنگ به همراه لوگو و اسم شرکت سازنده را دید. پایین خط قرمز یک دستگیره وجود دارد تا کاربر بتواند مانیتور خود را براحتی به همه جا منتقل کند. همچنین دو اسپیکر با توان یک وات در پشت مانیتور تعبیه شده است. با قرار گرفتن مانیتور بر روی پایه خود، تا 155 میلیمتر از زمین فاصله می گیرد که البته می توان این فاصله را تنظیم کرد. شیب مانیتور حدود 40 درجه است (35 درجه رو به بالا و 5 درجه رو به پایین) . همچنین زاویه دید آن، 180 درجه است (90 درجه از چپ و 90 درجه از راست) . روی پایه مانیتور، یگ گذرگاه برای کابل ها نصب شده است (حلقه قرمز رنگ در عکس بالا)

 

درگاه های ورودی/خروجی مانیتور FORIS FS2735 شامل یک DisplayPort ، دو HDMI ، یک DVI-D ، سه درگاه USB 3.0 و یک ردیف جک صدا برای اتصال اسپیکر و هدفون می باشد.

 

این مانیتور در زمستان امسال به سراسر جهان شیپ (فرستاده) می شود. هنوز قیمت مانیتور معلوم نشده ولی 5 سال گارانتی شامل حال این مانیتور خواهد بود.

 

 

hm29lzgkx3tprin8mkk.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ازیو مانیتورهای گیمش در سطح مانیتورهای برندهایی مانند ASUS هست نه بیشتر و پول زیادیه خرج کردن برای مانیتور گیم ازیو 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...