رفتن به مطلب

نسل جدیدی از USB ها: رونمایی از فلش مموری Mobile C80 Dual USB توسط شرکت Silicon Power


Recommended Posts

pmont7u61imz9nhcjmni.jpg

 

 

شرکت Silicon Power بعنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در زمین ساخت فلش مموری های ذخیره ساز، امروز از اولین فلش مموری دوگانه Mobile C80 با رابط USB 3.1 Type-C و Type-A رونمایی کرد. Type-C نسل جدید رابط اتصال هاست که تمامی فرمت ها را به آسانی در یک رابط جمع می کند و می تواند هم اطلاعت و هم انرژی را بین دستگا ها رد و بدل کند.

 

این فلش مموری می تواند نیاز دستگاه هایی که فضای ذخیره سازی کم (و دارای درگاه USB 3.1 Type-C) داشته باشند، مانند لبتاپ ها، اسمارت فون ها و تبلت ها را برطرف کند. استاندارد Type-C نه تنها موجب کاهش ضخامت فلش مموری می شود، بلکه به لطف طراحی ویزه ی آن، می توان فلش مموری را به آسانی، از دو طرف (روبرو و برعکس) متصل کرد و آنرا به آسانی از روی سطح برداشت. البته همراه فلش مموری Type-C ، یک فلش مموری Type-A نیز می باشد تا بتوان از آنرا به هر درگاه USB 3.0 متصل کرد.

 

طراحی خلاقانه فلش مموری C80 ، آنرا در برابر بسیاری از خطرات حفظ می کند. برای مثال درصورتی که از فلش مموری استفاده نمی کنید، می توانید آنرا 360 درجه بچرخانید تا سر اتصال فلش مموری و قسمت های مهم آن در امان بمانند. همچنین به دلیل حلقه ای بودن انتهای فلش مموری، می توان آنرا به بیشتر جا کلیدی ها، سایر کلید و سویچ ها متصل کرد تا پیدا کردنشان نیز آسانتر شود. بدنه ی این فلش از جنس فلز روی می باشد و در برابر آب ، گرد و خاک، لکه، اثر انگشت و لرزش مقاوم است.

 

وزن فلش مموری C80 ، هشت گرم است، تنها در رنگ تیتانیومی و سه ظرفیت 16 ، 32 و 64 گیگابایت تولید می شود، می تواند به درگاه های USB 3.0 ، USB 2.0 ، USB 1.1 و USB C متصل شود، دمای کاری آن بین 0 تا 70 درجه سانتی گراد می باشد، با سیستم عامل های Windows 7/8/Vista/XP ، Mac 10.3.x ، Linux 2.6 ، Android 4.1 ، Windows Phone 8 سازگاری کامل دارد و دارای گارانتی مادام العمر می باشد.

 

 

7e3vl4ouqb1ftp93wj.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دستت درد نکنه آقا مجتبی که اخبار متنوعی میذاری

ویرایش شده توسط nima1363
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...