رفتن به مطلب

به زیبایی الماس: معرفی فلش مموری C153 و C155 توسط شکرت Team Group


Recommended Posts

yzw4x24elcxwohwweqm.jpg

 

 

شرکت Team Group امروز از دو فلش مموری C153 و C155 رونمایی کرد. این دو فلش مموری با رابط USB 2.0 و USB 3.0 و با ظاهری زیبا، هدف خرید بسیاری از کاربران خواهد بود.

 

شرکت Team Group به خوبی میداند چگونه و چه وقت اقدام به رفع نیاز کاربران خود کند. این شرکت از فلز الومینیوم در ساخت بدنه ی فلش مموری استفاده کرده. ضخامت آنها نیز به 7.1 میلیمتر رسیده و به گفته ی این شرکت، لبه ی بیرونی فلش C153 و C155 ، نازکترین بخش فلش مموری با ضخامت 2.95 میلیمتر است و وقتی کاربر آن را در دست بگیرد، احساس بزرگی به او القا می شود. این احساس زمانی بیشتر می شود، که فلش مموری در رنگ طلایی اعلا با طراحی مدرن امروزی ترکیب می شود. در انتهای فلش مموری یک سوراخ برای عبور بند وجود دارد که کاربر می تواند با آن، فلش مموری را به وسایل خود متصل و مچ کند. این کار به کاربر کمک می کند که هم فلش مموری به آسانی گم نشود و هم تبدیل به یکی از ابزارهای منحصر به فرد شما شود.

 

 

duw6wk2wvezvf1cdzrr.jpg

 

 

فلش مموری C153 از رابط USB 2.0 و C155 از رابط USB 3.0 برای اتصال به دستگاه ها استفاده می کنند. فلش مموری C153 در رنگ های سیاه ، نقره ای، صورتی، آبی و چند رنگ دیگر تولید می شود، این در حالیست که فلش مموری C155 فقط در رنگ طلایی موجود خواهد بود. ظرفیت فلش مموری C153 در مقادیر بین 8 تا 64 گیگابایت و فلش مموری C155 نیز در مقادیر بین 8 تا 128 گیگابایت تولید خواهد شد. برای مشاهده اطلاعات کاملتر، به این لینک (C153) و این لینک (C155) مراجعه کنید.

 

 

4qdta3dd9j5vo1ebfzbn.jpg 2opszlde35vyv79heaud.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...