رفتن به مطلب

مودم وای فایِ تبلت نما: معرفی مورد وای فای AC1750 توسط شرکت Amped Wireless


Recommended Posts

5k2voa9hrtva4e1m53c1.jpg

 

 

شرکت Amped Wireless امروز از مودم وای فای جدید از سری TAP خود به اسم AC1750 رونمایی کرد. نام دیگر این مودم، TAP-R3 می باشد. این مودم مخصوص کاربران خانگی ساخته شده و با قدرت بالای خود، می تواند بخوبی خانه ی شما را پوشش دهد.

 

بدنه ی مودم AC1750 براق است و فضای کمی را اشتغال می کند، ولی دارای کارایی بسیار بزرگی است! این موردم بدلیل داشتن اجزاهایی با قدرت بالا، بخوبی می تواند سیگنال وای فای را به طبقه ی بالا، حیاط و یا هر محیط اطراف مودم، بفرستد مودم مذکور دارای 12 تقویت کننده سیگنال قدرتمند به همراه سه آنتن (داخلی و خارجی)ص می باشد و می تواند سیگنال وای فای را با قدرتی برابر 800mW به اطراف خود ارسال کند. قدرت بیشتر به معنی پوشش بیشتر مناطق توسط مودم است و سیگنال وای فای با قدرت بیشتر، قادر خواهد بود از دیوارها عبور و مناطق کور وای فای را پر کند. مودم TAP-R3 از پردازنده شرکت Qualcomm نیز برخوردار است.

 

این مودم دارای صفحه نمایش با قابلیت لمس یا Touch می باشد. اندازه ی این صفحه نمایش 4 اینچ است و دارای امکانات فراوانی می باشد. با اولین بار روشن کردن مودم، صفحه تنظیمات مودم ظاهر می شود. این مرحله تنها با زدن چند TAP پایان می یابد. در شروع کار، مودم بصورت اتوماتیک تنظیمات اینترنت را دریافت و فعال می کند، سپس از شما می خواهد که برای کانکشن خود، اسم و پسورد بگذارید، و تمام! کار نصب به پایان رسید. گفتم که صفحه نمایش این مودم دارای امکانات فراوانی است. این امکانات شامل دست رسی سریع به بیشتر قابلیت های مودم، ساخت کانکشن برای مهمان، لیست دسترسی وای فای، تنظیمات User Access ، تنظیم میزان قدرت سیگنال وای فای و غیره را دارد.

 

مودم AC1750 برای خانه های مینیمالیستی طراحی شده، بطوری که می تواند با صرف کمترین جا، کار خود را به خوبی انجام دهد، برای مثال مودم مذکور قابلیت نصب روی هر نوع دیواری را دارد. این مودم دارای 4 درگاه Gigabit Ethernet و یک درگاه اشتراکی USB می باشد.

 

قیمت مودم AC1750 حدود 200 دلار است و از هفته ی بعد برای فروش، موجود خواهد شد.

 

 

 

hkzk67pjhmm4qtnfotb.jpg

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...