رفتن به مطلب

کامپوتری که تنها 5 وات برق مصرف می کند: Giada F200


Recommended Posts

59aop6vhu1mrlb0d1pue.jpg

 

 

شرکت Giada امروز از جدیدترین mini PC خود به اسم F200 رونمایی کرد. این مینی کامپیوتر با هدف رفع نیاز کاربران در داشتن یک کامپیوتر که آنرا همه جا با خود داشته باشند، ساخته شده است.  ابعاد این mini PC برابر 4.6x4.2x1.2 می باشد و می تواند به آسانی پشت مانیتورها، تلویزیون ها و یا هر صفحه نمایشی متصل شوند تا حتی ذره ای از محیط زندگی یا محیط کار شما را اشغال نکنند.

 

این کامپیوتر "جیبی" تنها یک درگاه برای اتصال به تلویزیون یا مانیتور دارد که ان هم HDMI است. همانطور که گفتم، این کامپیوتر کوچک تنها 5 وات برق مصرف می کند، این در حالی است که اکثر کامپیوترهای دسکتاپ چیزی بیش از 100 وات برق مصرف می کنند و فضای زیادی را نیز اشغال می کنند. قابل ذکر است که کامپیوتر مذکور تنها 1/30 یک کامپیوتر دسکتاپ فضا می گیرد. همچنین حتی ذره ای صدا از آن در نمیاید، حالا کامپیوتر می خواهد چه در حالت بیکاری باشد و چه در زمان پرکاری. جنس بدنه ی F200 از فلز ضد گرد و غبار است و بدون فن می باشد. بدلیل طراحی مناسب این کامپیوتر و بدنه ی فلزی، آن را در برابر لرزش و شوک مقاوم است.

 

 

fa9jcmr9uef0vctnbjvy.jpg

 

 

کامپیوتر کوچک F200 از پردازنده Intel Celeron N2807 برای انجام پردازش ها استفاده می کند. این پردازنده دارای دو هسته و دو رشته ی پردازشی به همراه فرکانس 1.58GHz در حالت پایه و فرکانس 2.16GHz در حالت توربو و یک مگابایت کش لایه سوم می باشد و می تواند تا 4 گیگابایت رم DDR3 را پشتیبانی کند. کامپیوتر مذکور دارای 2 گیگابایت رم DDR3 به همراه فضای ذخیره سازی 8 و 16 گیگابایت است. البته درگاه mSATA نیز در این کامپیوتر تعبیه شده تا بتوان اقدام به نصب دستگاه ذخیره سازی جانبی کرد. 

 

از دیگر قابلیت های کامپیوتر کوچک F200 می توان به DirectX 11 ، پشتیبانی از شبکه 3G با نصب سیمکارت ، داشتن درگاه HDMI و داشتن صدای صدای Realtek HD audio اشاره کرد.

قیمت کامپیوتر مذکور برابر 110 دلار می باشد. برای دریافت اطلاعت بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

 

 

fp7nilwjfdrlgyx9l4ys.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط Zotac_ MHz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قیمتشو 110 دلار زده اما تو ایران بیارن قیمتشو برادران دلال 600دلار میکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...