رفتن به مطلب

معرفی خنک کننده مایع پردازنده Predator AIO توسط شرکت EK


Recommended Posts

e9bd5fiu819x8y4apa50.jpg

 

 

شرکت اسلوانی EK Water Blocks امروز با افتخار جدیدترین خنک کننده CPU به اسم Predator AIO را معرفی کرد. این خنک کننده از جدیدترین سری خنک کننده های مایع Predator است و می خواهد بازار خنک کننده های مایع را به لرزه دربیاورد! بیشتر محصولات شرکت EK در نظر کارایی در بالاترین مقام بازار قرار دارند و طرفداران زیادی نیز دارند. بیشتر محصولات آنها جمع و جور، دارای امکانات مناسب و قابل ارتقاع هستند و محصولات درجه یک بازار بمحسوب می شوند. 

 

خنک کننده Predator AIO، از قبل مایع مخصوص داخل آن ریخته شده و همچنین از قبل اسمبل شده است. این خنک کننده دارای دو نسخه متفاوت است: 240 میلیمتری و 360 میلیمتری. هر دو نسخه دارای کارایی و کیفیت ساخت بالا هستند و از قبل نیز از 2 (نسخه 240 میلیمتری) و 3 (نسخه 360 میلیمتری) فن محکم و با کارایی بالا که از قابلیت PWM برای کنترل سرعت استفاده می شود، می باشند.

 

 

t8yyr69hsyyb1ufxn87.jpg

 

 

شرکت EK بدلیل استفاده از درگاه های G1/4 و لوله های با ضخامت 10 و 16 میلیمتر، در صورتی که یکی از قطعات سیستم خنک کننده خراب شود، براحتی می توان آن را در بازار در تهیه کرد. خنک کننده Predator AIO 360 از کانکتورهای یکپارچه Quick Disconnects یا QDC برخوردار است. این کانکتورها باعث آسانتر شدن نصب اجزای خنک کننده می شوند و دیگر لازم نیست با خنک کننده کشتی بگیرید! بخصوص در هنگام نصب خنک کننده در پردازنده های شرکت Intel.

 

ابعاد خنک کننده Predator AIO مدل 240 برابر 295x133x68 میلیمتر می باشد. این ابعاد برای بیشتر کیس های امروزی مناسب است. مدل بزرگتر این خنک کننده یعنی 360 دارای ابعادی برابر 415x133x68 میلیمتر می باشد (ارتفاعxعرضxطول) . خنک کننده Predator AIO 240 در تاریخ 23 سپتامبر سال 2015 با قیمت 200 دلار/یورو در بازار جهانی عرضه می شود، این در حالی است که خنک کننده Predator AIO 360 در تاریخ 19 اکتبر سال 2015 با قیمت 240 دلار/یورو به بازار جهانی منتشر خواهد شد. نکته ی قابل توجه این است که فقط مدل سوکت پردازنده های Intel در تاریخ های گفته شده، منتشر می شوند و سوکت پردازنده های AMD در سال 2016 عرضه خواهند شد.

 

 

4aka34i0lejwdc6alceg.jpg

 

1tmzi43l0pttr7laojur.jpg

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...