رفتن به مطلب

کنترلر فن دیجیتالی GRID+ V2 توسط شرکت NZXT معرفی شد


Recommended Posts

9ulj1oz59vq9kde25044.jpg

 

 

شرکت NZXT کنترل دیجیتالی فن ها را با GRID+ V2 آسان می کند. به آینده کنترلر دیجیتالی فن خوش آمدید. کنترلر GRID+ V2 ترکیبی از رابط کاربری مدرن و نصب ساده می باشد. این کنترلر نسبت به نسل قبل خود از لحاظ نرم افزاری و پشتیبانی بهینه تر شده. شما تنها با فشار یک کلیک، می توانید کل سیستم خنک کننده خود را دگرگون کنید.

 

کنترلر GRID+ V2 بوسیله نرم افزار مخصوصش قابل استفاده می شود و دارای 6 کانال مجزا برای کنترل فن و توان خروجی حداکثر تا 30 وات می باشد. این امکانات به کاربر اجازه می دهد تا هر فن را بصورت مستقل کنترل کند. این کنترل زمانی آسوده تر می شود که می توان برای هر کانال یک نام انتخاب کرد. زمانی که یک فن بدرستی کار نکند، این نقص بوسیله اعلامیه داخل نرم افزار GRID+ V2 به کاربر گزارش خواهد شد.

 

 

j5bnr6lmizu83oj9lm.jpg

 

 

با وجود پروفایل های حالت "ساکت" و "کارایی" ، کنترلر فن می تواند بصورت اتوماتیک، سرعت فن را بر اساس دمای CPU یا GPU و یا هر دو تنظیم کند. مطمئناََ این کنتلر کمک فراوانی به کاربران معمولی و بخصوص کاربران حرفه ای میک ند. کاربران حرفه ای می توانند چندین پروفایل برای هر یک از فن های خود بسازند و هر زمان و بسته به مقدار کارایی مورد نیازشان، قادر خواهند بود تا سرعت و میزان دور فن را تغییر دهند. این فن می تواند از خود در برابر جریان نا متناوب ولتاژ محافظت کند.

 

اندازه کنتلر فن GRID+ V2 همانند نسل قبل خود، یعنی GRID برابر 5.25 اینچ است و می توان آنرا در هر محیط امنی قرار داد و نصب کرد. در حال حاظر کنترلر مذکور با قیمت 30 دلار به فروش می رسد.

 

 

zuk2z5wbvm1j1u2h8bi8.jpg

 

 

g3oge8qs63sfo7x1372l.jpgi4wki0ljwsya7dmnv61h.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...