رفتن به مطلب

تجربه شما از گارانتی سیب زرد


samua
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

:clapping: 

ویرایش شده توسط woooo639
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا این سیب زرد کجا هست ؟ من هر چی گشتم نفهمیدم آدرس و تلفنشون چیه ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 10 ماه بعد...

 با سلام خدمت عزیزان محترم، 

 

مهدی از واحد گارانتی سیب زرد هستم، طاعات و عبادات همه دوستان هم قبول. اجازه میخوام یه چند دقیقه به ما هم  فرصت داده بشه که یه توضیح یا دفاعیه کوچیکی روی داستانی که سر هدست آقای حسینی پیش اومد بدیم.

 

پکیج هدست کریتیو ریکون تری دی شامل یه کارت صدای ریکون تری دی و یک هدست اومگا وایرلس هستش که به صورت باندل عرضه میشه.  و لازم به ذکر هست که هر کدوم از این 2 قلم جنس هم  بصورت تک و جدا گانه در بازار  به نام های هدست تکتیک تری دی امگا وایرلس و کارت صدای ساند بلستر ریکان تری دی برای فروش موجود هستن.

 

جناب حسینی حدودا اوایل اردیبهشت ماه یه کارت صدا ریکون تری دی رو به بچه های لیون کامپیوترعودت میدن وبچه های لیون کامپوتر هم  بدون آگاهی به این که این کارت صدا جزئی از پکیج باندل هست یا نه ، اون رو به  به واحد گارانتی سیب زرد تحویل میدن. ما هم بر اساس سیاست تعویض در گارانتی، کارت صدای ایشون رو تعویض کردیم.  

 

نکته لازم به ذکر این هستش که تمامی کارت صدا های جداگونه این مدل کریتیو که توسط سیب زرد عرضه میشه از سری THX بوده ، به همین دلیل کارت صدای ایشون هم با یه کارت صدای نو ساند بلستر ریکون تری دی از سری تی اچ ایکس عوض شد. 

 

چه قدر قشنگ تر میشد جناب آقای حسینی این رفتار حرفه ای واحد گارانتی سیب زرد رو  جوانمردانه تر  مورد کم لطفیشون قرار میدادن . به هر حال خیلی بهتره که خود لیون کامپیوتر هم با نظرات خودش مستقیما ما رو مورد نقد قرار بدن چون خود شرکت لیون بار ها و بار ها با خدمات سیب زرد  همکاری تنگاتنگ و حرفه ای داشته. 

 

گارانتی سیب زرد قابل اطمینان و معتبره و خدمات قابل قبولی هم ارائه میده. مدت زمان گارانتیش هم تفاوتی با شرکت های همکارروی محصولاتی همچون لاجیتک و کریتیو نداره. این محصولات بسیار با کیفیت بوده و میزان خرابی توشون بسیار کمتر از دیگر برندهاست.

لازم به ذکر هست تمام دوستانی که محصولی از این این دو برند با گارانتی دیگر شرکت ها نیز خرید کرده اند، میتوانند جهت گرفتن خدمات  نیزبه سیب زرد مرجعه نمایند.

تلفن تماس سیب زرد 88383720 به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه طالقانی، مجتمع نور،طبقه 7 برج اداری، واحد 1902

با تشکر

مهدی

واحد گارانتی

سیب زرد

ویرایش شده توسط s_mahdi84
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تلفن تماس سیب زرد 88383720 به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه طالقانی، مجتمع نور،طبقه 7 برج اداری، واحد 1902

با تشکر

مهدی

واحد گارانتی

سیب زرد

سلام دوست عزیز.

میشه اطلاعات وبسایت سیب زرد رو بفرمایید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت شما، 

وب سایت جدید گارانتی سیب زرد تا چند روز دیگه با بسیار قابلیت های بروزو متنوع در امر ثبت و پیگیری آنلاین کالاهای خراب 

تا چند هفته آینده  میاد بالا www.sibezard.com

با تشکر 

واحد گارانتی

سیب زرد 


گارانتی پانا چطوره وضعتش نسبت به سیب زرد

با سلام خدمت عزیزان محترم، 

 

مهدی از واحد گارانتی سیب زرد هستم، طاعات و عبادات همه دوستان هم قبول. اجازه میخوام یه چند دقیقه به ما هم  فرصت داده بشه که یه توضیح یا دفاعیه کوچیکی روی داستانی که سر هدست آقای حسینی پیش اومد بدیم.

 

پکیج هدست کریتیو ریکون تری دی شامل یه کارت صدای ریکون تری دی و یک هدست اومگا وایرلس هستش که به صورت باندل عرضه میشه.  و لازم به ذکر هست که هر کدوم از این 2 قلم جنس هم  بصورت تک و جدا گانه در بازار  به نام های هدست تکتیک تری دی امگا وایرلس و کارت صدای ساند بلستر ریکان تری دی برای فروش موجود هستن.

 

جناب حسینی حدودا اوایل اردیبهشت ماه یه کارت صدا ریکون تری دی رو به بچه های لیون کامپیوترعودت میدن وبچه های لیون کامپوتر هم  بدون آگاهی به این که این کارت صدا جزئی از پکیج باندل هست یا نه ، اون رو به  به واحد گارانتی سیب زرد تحویل میدن. ما هم بر اساس سیاست تعویض در گارانتی، کارت صدای ایشون رو تعویض کردیم.  

 

نکته لازم به ذکر این هستش که تمامی کارت صدا های جداگونه این مدل کریتیو که توسط سیب زرد عرضه میشه از سری THX بوده ، به همین دلیل کارت صدای ایشون هم با یه کارت صدای نو ساند بلستر ریکون تری دی از سری تی اچ ایکس عوض شد. 

 

چه قدر قشنگ تر میشد جناب آقای حسینی این رفتار حرفه ای واحد گارانتی سیب زرد رو  جوانمردانه تر  مورد کم لطفیشون قرار میدادن . به هر حال خیلی بهتره که خود لیون کامپیوتر هم با نظرات خودش مستقیما ما رو مورد نقد قرار بدن چون خود شرکت لیون بار ها و بار ها با خدمات سیب زرد  همکاری تنگاتنگ و حرفه ای داشته. 

 

گارانتی سیب زرد قابل اطمینان و معتبره و خدمات قابل قبولی هم ارائه میده. مدت زمان گارانتیش هم تفاوتی با شرکت های همکارروی محصولاتی همچون لاجیتک و کریتیو نداره. این محصولات بسیار با کیفیت بوده و میزان خرابی توشون بسیار کمتر از دیگر برندهاست.

لازم به ذکر هست تمام دوستانی که محصولی از این این دو برند با گارانتی دیگر شرکت ها نیز خرید کرده اند، میتوانند جهت گرفتن خدمات  نیزبه سیب زرد مرجعه نمایند.

تلفن تماس سیب زرد 88383720 به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه طالقانی، مجتمع نور،طبقه 7 برج اداری، واحد 1902

با تشکر

مهدی

واحد گارانتی

سیب زرد


سلام دوست عزیز.

میشه اطلاعات وبسایت سیب زرد رو بفرمایید.

با سلام خدمت شما، 

وب سایت جدید گارانتی سیب زرد تا چند روز دیگه با بسیار قابلیت های بروزو متنوع در امر ثبت و پیگیری آنلاین کالاهای خراب 

تا چند هفته آینده  میاد بالا www.sibezard.com

با تشکر 

واحد گارانتی

سیب زرد 


اصلا این سیب زرد کجا هست ؟ من هر چی گشتم نفهمیدم آدرس و تلفنشون چیه ...

گارانتی سیب زرد قابل اطمینان و معتبره و خدمات قابل قبولی هم ارائه میده. مدت زمان گارانتیش هم تفاوتی با شرکت های همکارروی محصولاتی همچون لاجیتک و کریتیو نداره. این محصولات بسیار با کیفیت بوده و میزان خرابی توشون بسیار کمتر از دیگر برندهاست.

لازم به ذکر هست تمام دوستانی که محصولی از این این دو برند با گارانتی دیگر شرکت ها نیز خرید کرده اند، میتوانند جهت گرفتن خدمات  نیزبه سیب زرد مرجعه نمایند.

تلفن تماس سیب زرد 88383720 به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه طالقانی، مجتمع نور،طبقه 7 برج اداری، واحد 1902

با تشکر

مهدی

واحد گارانتی

سیب زرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

من  سال پیش ماه آبان یدونه هدست recon3d omega گرفتم از خود مغازه اصلی که وابسته به این شرکت هست. پس از چند ماه استفاده طرفای ماه اسفند هدست گوشی سمت چپش از کار افتاد و دیگه صدا نداد. منم با تجربه ای که از گارانتی پانا سر هدست لاجیتک داشتم و هدست از همون اول کار نویز داشت توی صدا و آخر سر هم پانا زیر بار نرفت و هدست رو عوض نکرد و مسائل دیگر شرکت ها برای گارانتی فکر میکردم این شرکت هم مثل بقیه هست. بنده هدست رو تحویل این شرکت دادم و بعد از 2 روز گفتن بیا هدست رو تحویل بگیر. بنده هم اصلا انتظار این رو نداشتم که حتی هدست رو تعمیر کنن. اما در کمال تعجب این شرکت هدست رو به صورت کامل برام تعویض کرد بدون آوردن هیچ بهانه و دریافت هیچ هزینه ای. من به هیچ وجه شرکت گارانتی به این صورت ندیدم در مراجعاتی که به دیگر شرکت ها داشتم. من این تاپیک رو دیر دیدم اما گفتم بد نیست برای کسایی که میخوان خرید کنن تجربه خودمو بگم.

ویرایش شده توسط Gray Moon
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

:clapping: 


 با سلام خدمت عزیزان محترم، 

 

مهدی از واحد گارانتی سیب زرد هستم، طاعات و عبادات همه دوستان هم قبول. اجازه میخوام یه چند دقیقه به ما هم  فرصت داده بشه که یه توضیح یا دفاعیه کوچیکی روی داستانی که سر هدست آقای حسینی پیش اومد بدیم.

 

پکیج هدست کریتیو ریکون تری دی شامل یه کارت صدای ریکون تری دی و یک هدست اومگا وایرلس هستش که به صورت باندل عرضه میشه.  و لازم به ذکر هست که هر کدوم از این 2 قلم جنس هم  بصورت تک و جدا گانه در بازار  به نام های هدست تکتیک تری دی امگا وایرلس و کارت صدای ساند بلستر ریکان تری دی برای فروش موجود هستن.

 

جناب حسینی حدودا اوایل اردیبهشت ماه یه کارت صدا ریکون تری دی رو به بچه های لیون کامپیوترعودت میدن وبچه های لیون کامپوتر هم  بدون آگاهی به این که این کارت صدا جزئی از پکیج باندل هست یا نه ، اون رو به  به واحد گارانتی سیب زرد تحویل میدن. ما هم بر اساس سیاست تعویض در گارانتی، کارت صدای ایشون رو تعویض کردیم.  

 

نکته لازم به ذکر این هستش که تمامی کارت صدا های جداگونه این مدل کریتیو که توسط سیب زرد عرضه میشه از سری THX بوده ، به همین دلیل کارت صدای ایشون هم با یه کارت صدای نو ساند بلستر ریکون تری دی از سری تی اچ ایکس عوض شد. 

 

چه قدر قشنگ تر میشد جناب آقای حسینی این رفتار حرفه ای واحد گارانتی سیب زرد رو  جوانمردانه تر  مورد کم لطفیشون قرار میدادن . به هر حال خیلی بهتره که خود لیون کامپیوتر هم با نظرات خودش مستقیما ما رو مورد نقد قرار بدن چون خود شرکت لیون بار ها و بار ها با خدمات سیب زرد  همکاری تنگاتنگ و حرفه ای داشته. 

 

گارانتی سیب زرد قابل اطمینان و معتبره و خدمات قابل قبولی هم ارائه میده. مدت زمان گارانتیش هم تفاوتی با شرکت های همکارروی محصولاتی همچون لاجیتک و کریتیو نداره. این محصولات بسیار با کیفیت بوده و میزان خرابی توشون بسیار کمتر از دیگر برندهاست.

لازم به ذکر هست تمام دوستانی که محصولی از این این دو برند با گارانتی دیگر شرکت ها نیز خرید کرده اند، میتوانند جهت گرفتن خدمات  نیزبه سیب زرد مرجعه نمایند.

تلفن تماس سیب زرد 88383720 به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه طالقانی، مجتمع نور،طبقه 7 برج اداری، واحد 1902

با تشکر

مهدی

واحد گارانتی

سیب زرد

 

 

سلام و درود به دوستان لیونی و گارانتی سیب زرد @};- @};- @};-  متعصفانه یا خوشبختانه دوباره کارت صدا بنده خراب شد و بعد از 3 بار رفت و امد به گارانتی سیب زرد بعد از درست نشدن کارت صدا که بنده حداقل 4 بار اومد خدمت دوستان سیب زرد و مزاحم جناب بابایی شدم هدست رو با یه مدل هدست عوض کردن  البت بنده رو فرستادن انبار خودشون و از اونجا تحویل گرفتم

در کمال ناباوری وقتی رسدم خونه و جعبه رو باز کردم متوجه شدم کارت گارانتی داخل جعبه نیست

نمیدونم کم کاری یا اعتماد بیش از حد بنده بود یا از کم کاری سیب زرد در عدم وجود کارت گارانتی در جعبه هدست اونم چه هدستی

Aurvana Platinum

از فاکتور خریدم عکس میزارم

اگه سیب زرد لطف کنه و کارت گارانتی براش صادر کنه که لطف میکنه و گرنه دیدم به گارانتی سیب زرد عوض میشه

تشکر از سیب زرد که حداقل کامنت های این بنده حقیر رو خوندن

ویرایش شده توسط woooo639
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و درود به دوستان لیونی و گارانتی سیب زرد @};- @};- @};-  متعصفانه یا خوشبختانه دوباره کارت صدا بنده خراب شد و بعد از 3 بار رفت و امد به گارانتی سیب زرد بعد از درست نشدن کارت صدا که بنده حداقل 4 بار اومد خدمت دوستان سیب زرد و مزاحم جناب بابایی شدم هدست رو با یه مدل هدست عوض کردن  البت بنده رو فرستادن انبار خودشون و از اونجا تحویل گرفتم

در کمال ناباوری وقتی رسدم خونه و جعبه رو باز کردم متوجه شدم کارت گارانتی داخل جعبه نیست

نمیدونم کم کاری یا اعتماد بیش از حد بنده بود یا از کم کاری سیب زرد در عدم وجود کارت گارانتی در جعبه هدست اونم چه هدستی

Aurvana Platinum

از فاکتور خریدم عکس میزارم

اگه سیب زرد لطف کنه و کارت گارانتی براش صادر کنه که لطف میکنه و گرنه دیدم به گارانتی سیب زرد عوض میشه

تشکر از سیب زرد که حداقل کامنت های این بنده حقیر رو خوندن

 

 

سلام و درود به دوستان لیونی و گارانتی سیب زرد @};- @};- @};-  متعصفانه یا خوشبختانه دوباره کارت صدا بنده خراب شد و بعد از 3 بار رفت و امد به گارانتی سیب زرد بعد از درست نشدن کارت صدا که بنده حداقل 4 بار اومد خدمت دوستان سیب زرد و مزاحم جناب بابایی شدم هدست رو با یه مدل هدست عوض کردن  البت بنده رو فرستادن انبار خودشون و از اونجا تحویل گرفتم

در کمال ناباوری وقتی رسدم خونه و جعبه رو باز کردم متوجه شدم کارت گارانتی داخل جعبه نیست

نمیدونم کم کاری یا اعتماد بیش از حد بنده بود یا از کم کاری سیب زرد در عدم وجود کارت گارانتی در جعبه هدست اونم چه هدستی

Aurvana Platinum

از فاکتور خریدم عکس میزارم

اگه سیب زرد لطف کنه و کارت گارانتی براش صادر کنه که لطف میکنه و گرنه دیدم به گارانتی سیب زرد عوض میشه

تشکر از سیب زرد که حداقل کامنت های این بنده حقیر رو خوندن

 

با سلام خدمت آقای حسینی، 

 

کارت گارانتی تون خیلی وقت هستش که در محل شرکت آماده هست واسه تحویل، چندین یار هم با شماره مبایلی که ازتون داشتیم تماس گرفتیم ، ولی متاسفانه موفق نشیدم باهاتون صحبت کنیم.

در هر صروت هر موقع که وقت داشتین میتونین تشریف بیارین شرکت، که ما بتونیم انجام وظیفه کنیم. 

 

با تشکر،

مهدی

 

سیب زرد

heb1loil9legn7x7m9u8.jpg

سریال نامبر

YYEF 0590 444R 0001 4W

 

با سلام خدمت آقای حسینی، 

 

کارت گارانتی تون خیلی وقت هستش که در محل شرکت آماده هست واسه تحویل، چندین یار هم با شماره مبایلی که ازتون داشتیم تماس گرفتیم ، ولی متاسفانه موفق نشیدم باهاتون صحبت کنیم.

در هر صروت هر موقع که وقت داشتین میتونین تشریف بیارین شرکت، که ما بتونیم انجام وظیفه کنیم. 

 

با تشکر،

مهدی

 

سیب زرد

ویرایش شده توسط s_mahdi84
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و درود @};- @};-  حقیقتش من نزدیک به 6 بار اومدم گارانتی تون ودیگه نه وقتش نه حوصلش رو ندارم بیام سر بزنم البت سلام منو به اعضای سیب زرد و همچنین جناب بابایی برسونید اگه طالب بودید با پست ارسال کنید

نخواستید هم که هیچ  @};-  @};-  ادرس کنونی بنده

استان تهران شهرستان رباط کریم سه راه ادران به سمت شهریار روستای ادران خیابان بهار خیابان ملک الشعرا بهار پلاک 15 کد پستی 3764114977 و شماره تماس 09358481476  به نام مهدی حسینی

ویرایش شده توسط woooo639
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام و درود @};- @};-  حقیقتش من نزدیک به 6 بار اومدم گارانتی تون ودیگه نه وقتش نه حوصلش رو ندارم بیام سر بزنم البت سلام منو به اعضای سیب زرد و همچنین جناب بابایی برسونید اگه طالب بودید با پست ارسال کنید

نخواستید هم که هیچ  @};-  @};-  ادرس کنونی بنده

استان تهران شهرستان رباط کریم سه راه ادران به سمت شهریار روستای ادران خیابان بهار خیابان ملک الشعرا بهار پلاک 15 کد پستی 3764114977 و شماره تماس 09358481476  به نام مهدی حسینی

 

با سلام و وقت بخیر،

کارت گارانتی المثنی امروز صبح به آدرس پستی شما ارسال شد.

 

لطفا قبض پیوست ملاحظه شود.

 

با تشکر

مهدی 

 

سیب زرد 

post-24562-0-26615600-1471152857_thumb.jpg

ویرایش شده توسط s_mahdi84
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و با تشکر از سیب زرد امروز به دستم رسید @};- @};-

با توجه به رسید خرید تا کی باید گارانتی داشته باشه؟؟؟

چون روی کارت گارانتی زده

  :wacko: :wacko:  expairy data sep 28 2016

واینکه هدست جدید 11/3 95 خریداری شده فاکتور رو ببینید :wacko: :wacko:

یعنی نخریده گارانتیش تمومه

ماه بعد سپتمبر هست که =)) =)) =))

واینکه مگه شما sep 29 2015 این هدست رو موجود داشتید :eek: :eek:

که از اون زمان گارانتی بوده باشه :eek: :eek:

ویرایش شده توسط woooo639
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و با تشکر از سیب زرد امروز به دستم رسید @};- @};-

با توجه به رسید خرید تا کی باید گارانتی داشته باشه؟؟؟

چون روی کارت گارانتی زده

  :wacko: :wacko:  expairy data sep 28 2016

واینکه هدست جدید 11/3 95 خریداری شده فاکتور رو ببینید :wacko: :wacko:

یعنی نخریده گارانتیش تمومه

ماه بعد سپتمبر هست که =)) =)) =))

واینکه مگه شما sep 29 2015 این هدست رو موجود داشتید :eek: :eek:

که از اون زمان گارانتی بوده باشه :eek: :eek:

 

با سلام ، 

ملاک شروع گارانتی در تمام دنیا از تاریخ خرید اوریجینال کالا هستش، حتی اگه 1000 بارهم جنس تعویض بشه هیچ تاثیری در تاریخ شروع و پایان گارانتی شما نخواهد داشت،

بر اساس تاریخ خرید اولیه هستش که این خدمات  گارانتی ارائه میشه، اگر شما در تاریخ Sep 29, 2015 یه جنس نو و جدید می خریدید ، کارت گارانتی از همون تاریخ واسه شما شروع میشد. متاسفم که به شما اطلاع بدم که خرید شما از ما در تاریخ قبل تر از تعویض جنس انجام شده. 

و تاریخ گارانتی بر اون اساس محاسبه میشه.

با تشکر

مهدی 

سیب زرد

ویرایش شده توسط s_mahdi84
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام ، 

ملاک شروع گارانتی در تمام دنیا از تاریخ خرید اوریجینال کالا هستش، حتی اگه 1000 بارهم جنس تعویض بشه هیچ تاثیری در تاریخ شروع و پایان گارانتی شما نخواهد داشت،

بر اساس تاریخ خرید اولیه هستش که این خدمات  گارانتی ارائه میشه، اگر شما در تاریخ Sep 29, 2015 یه جنس نو و جدید می خریدید ، کارت گارانتی از همون تاریخ واسه شما شروع میشد. متاسفم که به شما اطلاع بدم که خرید شما از ما در تاریخ قبل تر از تعویض جنس انجام شده. 

و تاریخ گارانتی بر اون اساس محاسبه میشه.

با تشکر

مهدی 

سیب زرد

با درود خدمت شما

استاد دوستان بنده چند عدد هارد AData داشتند(که البته گارانتی شرکت دیگری بود) و هاردشون خراب شد

رفتند هارد رو تعویض کردند و کارت گارانتی جدید تاریخش دوباره یک سال تمدید شد!

وظیفه من بود اطلاع رسانی کنم فقط در همین حد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با درود خدمت شما

استاد دوستان بنده چند عدد هارد AData داشتند(که البته گارانتی شرکت دیگری بود) و هاردشون خراب شد

رفتند هارد رو تعویض کردند و کارت گارانتی جدید تاریخش دوباره یک سال تمدید شد!

وظیفه من بود اطلاع رسانی کنم فقط در همین حد

 

سلام،

وقت بخیر،

 

محصولاتی چون هارد و سیپیو و رم  داستانشون فرق میکنه، علی الخصوص AData که تو ایران نماینده exclusive داره.

این قابلیت رو واسه نمایند گی های exclusive هست جون مستقیما این ساپورت رو از شرکت مادر دریافت میکنند.

اما در خصوص محصولات جانبی و صدا مثل لاجیتک و کریتیو ، چون در ایران نماینده exclusive نداره و همگی گارانتی ها فقط 

عاملان فروش هستند و هیچ کدوم  exclusive نیستند، همچین ساپورت و پشتیبانی رو از شرکت مادر دریافت نمیکنند.

به همین دلیل تمامی شرکت های گارانتی کننده لاجیتک و کریتیو به همین منوال خدمات میدهند و ملاک تاریخ  گارانتی در صورت تعویض کماکان 

تاریخ اوریجینال خرید محاسبه میشود. ناگفته نماند که حتی بعد از خاتمه تاریخ گارانتی همچنان خدمات به شما و سایر دوستان به نحو احسن ارائه میشود. 

 

با تشکر،

 

مهدی

سیب زرد 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...
در در 1395/06/06, 11:05:42، s_mahdi84 گفته است :

 

سلام،

وقت بخیر،

 

محصولاتی چون هارد و سیپیو و رم  داستانشون فرق میکنه، علی الخصوص AData که تو ایران نماینده exclusive داره.

این قابلیت رو واسه نمایند گی های exclusive هست جون مستقیما این ساپورت رو از شرکت مادر دریافت میکنند.

اما در خصوص محصولات جانبی و صدا مثل لاجیتک و کریتیو ، چون در ایران نماینده exclusive نداره و همگی گارانتی ها فقط 

عاملان فروش هستند و هیچ کدوم  exclusive نیستند، همچین ساپورت و پشتیبانی رو از شرکت مادر دریافت نمیکنند.

به همین دلیل تمامی شرکت های گارانتی کننده لاجیتک و کریتیو به همین منوال خدمات میدهند و ملاک تاریخ  گارانتی در صورت تعویض کماکان 

تاریخ اوریجینال خرید محاسبه میشود. ناگفته نماند که حتی بعد از خاتمه تاریخ گارانتی همچنان خدمات به شما و سایر دوستان به نحو احسن ارائه میشود. 

 

با تشکر،

 

مهدی

سیب زرد 

سلام اینطور که معلوم میشه از خرید کالاهایی exclusive  نیستند با خودداری کنیم من دیوانه باز از تون کارت صدا سری E  خریدم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، woooo639 گفته است :

سلام اینطور که معلوم میشه از خرید کالاهایی exclusive  نیستند با خودداری کنیم من دیوانه باز از تون کارت صدا سری E  خریدم

 

سلام

مطالب رو خوندم و از برخورد اقا مهدی (عامل سیب زرد) خوشم اومد

در مورد گارانتی هم برای من پیش اومده که قطعه با قطعه دست دوم تعویض شده و گارانتی هم ندادن شرکت های معتبر!!

وقتی قطعه نو تحویل شده بهتره بی انصافی نکنیم که پشتیبانیشون خوب بوده

یاعلی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 52 دقیقه قبل، Alinajafi_q گفته است :

سلام

مطالب رو خوندم و از برخورد اقا مهدی (عامل سیب زرد) خوشم اومد

در مورد گارانتی هم برای من پیش اومده که قطعه با قطعه دست دوم تعویض شده و گارانتی هم ندادن شرکت های معتبر!!

وقتی قطعه نو تحویل شده بهتره بی انصافی نکنیم که پشتیبانیشون خوب بوده

یاعلی

سلام علی جان وقتی بنده 5 بار خودم حضوری رفتم و نتونستن درستش کنن به غیر از تعویض با نو کار دیگری مگه میتونستن انجام بدن چون از تعمیرش عاجز بودن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، woooo639 گفته است :

سلام علی جان وقتی بنده 5 بار خودم حضوری رفتم و نتونستن درستش کنن به غیر از تعویض با نو کار دیگری مگه میتونستن انجام بدن چون از تعمیرش عاجز بودن

 


سلام عزیزم

قبول کن که با توجه به وضعیت گارانتی تو ایران خوب رفتار کردن

ما درمورد جامعه ای که توش زندگی میکنیم میتونیم نظر بدیم

تو خارج از مرزهای ما(البته کشورهای پیشرفته شاید از ما بدترهم باشه) نیاز به دوبار مراجعه وجود نداره

من به شرکت های معتبر مراجعه کردم که از گفتن اسمشون معذورم قطعه تعویضی خراب دادن

یا خرابی رو بهشون نشون میدادم با کمال پرویی قبول نمیکردن و زیر بار نمیرفتن

ارسال کارت گارانتی با پست هم کار پسندیده ای بود

من با توجه به شرایط کلی نظر دادم:x

در در 1395/04/12, 18:20:37، s_mahdi84 گفته است :

لازم به ذکر هست تمام دوستانی که محصولی از این این دو برند با گارانتی دیگر شرکت ها نیز خرید کرده اند، میتوانند جهت گرفتن خدمات  نیزبه سیب زرد مرجعه نمایند.

البته ایشون اگر در این مورد بیشتر توضیح بدن هم خوبه که چه خدماتی داده میشه به کسانی که گارانتی دیگر شرکت ها رو دارن

یاعلی

ویرایش شده توسط Alinajafi_q
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 5 هفته بعد...
در در 1395/08/08, 17:18:39، woooo639 گفته است :

سلام علی جان وقتی بنده 5 بار خودم حضوری رفتم و نتونستن درستش کنن به غیر از تعویض با نو کار دیگری مگه میتونستن انجام بدن چون از تعمیرش عاجز بودن

 

سلام دوست عزیز جناب حسینی 

بنده میثم هستم از گارانتی سیب زرد 

ببخشید که کمی دیر پاسخ گو بودیم ، زین پس من پاسخ گو سوالات شما عزیز هستم .

در کل یکی از دلایلی که وضع گارانتی در اذهان عمومی چطور نقش بسته و بد جلوه داده میشه در جامع ما به خاطر این موضوع که متاسفانه مردم ، بیشتر وقتها دوست دارن با شیطنت هایی در کالاها میکنن 

و بعد از خراب شدن کالا به گارانتی مراجعه می کنن و توقع دارن به سریعترین شکل مشکلی که پیش آوردن  رو شرکت حل کنه ، که در همه گارانتی های معتبر بازار (الماس ، آواژنگ ، سازگار) تست قطعه 72 الی 96 ساعت زمان میبره تا به افراد نتیجه اعلام کنن که اگر تعمیر باشه به هفته  ها و اگر تعویض باشه به چند روز میرسه در صورتی که کالارو موجود داشته باشن .

در بین مشتری هم از خرابی محصول به نظر بی اطلاع میرسد که در صورت مطلع شدن شرکت از آن کالا را به همانگونه تحویل و برمیگرداند و بعضی از شرکتها هم مثل ما به خاطر تکریم مشتریان عزیز این برندهای معتبر انجام به تعویض و تعمیر جزیی  را بدونه هزینه انجام میدن .

بازهم خیلی خوشحالیم که توانستیم با شما آشنا و خدمتی را ارائه دادیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...