رفتن به مطلب

تجربه شما از گارانتی سیب زرد


samua
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در در 1395/08/08, 12:48:26، woooo639 گفته است :

سلام اینطور که معلوم میشه از خرید کالاهایی exclusive  نیستند با خودداری کنیم من دیوانه باز از تون کارت صدا سری E  خریدم

 

سلام 

جناب حسینی 

کار درستی انجام دادید ما خوشحال میشیم شمارو نه به خاطر گارانتی ولی به خاطر خرید محصولاتمون ببینیم .

:)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/08/08, 18:32:19، Alinajafi_q گفته است :

 

البته ایشون اگر در این مورد بیشتر توضیح بدن هم خوبه که چه خدماتی داده میشه به کسانی که گارانتی دیگر شرکت ها رو دارن

یاعلی

سلام

علی آقا عزیز

نظر ما برای اینکه محصولات با گارانتی شرکت های دیگر ولی با برندهای مربوط به شرکت ما باشد مورد قبول ما هست ، اینه که یکسری از کالاها خراب نیستند و ایراد جزیی و نرم افزاری دارند که در این بین به خاطر تیم حرفه ای که در این شرکت حضور دارند به رایگان و در زمان خیلی کوتاه تر از خود شرکتهای هم برند برطرف و تحویل میشه و اگر هم ایراد بزرگتر از حد باشه که در توانایی ما باشه ولی شامل هزینه باشه سعی بر ارتباط خودمان با شرکتهای گارانتی دهنده آن کالا خواهیم داشت که در کل پروسه گارانتی کم کنیم .

 

با تشکر 

میثم از سیب زرد 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...