رفتن به مطلب

با هاست کنترلر ASM1352R USB 3.1 سرعت هارد خود را تا مرز 750 مگابایت برسانید!


Recommended Posts

v5vldo9zd6n5tqxbxxd9.jpg

 

 

هاست کنترلر ASM1352R، ساخته شرکت ASMedia، اولین هاست کنترلر است که از رابط پرسرعت USB 3.1 استفاده می کند و لیسانس رسمی USB-IF را نیز دریافت کرده است. امروز این هاست کنترلر برای اولین بار در مراسم IDF شرکت Intel در شهر سان فرانسیسکو به نمایش درآمد. این هاست کنترلر نوعی مبدل محسوب می شود و سرعت USB 3.1  10Gb/s را به درایو با رابط SATA 6Gb/s می آورد.

 

این هاست کنترلر از سخت افزار با RAID نیز سازگاری دارد. شرکت ASMedia دو درایو حالت جامد با رابط M.2 و هاست کنترلر ASM1352R را به لب تاپ ساخته شده توسط شرکت MSI متصل کرد. این شرکت از نام بردن مدل و شرکت سازنده دو درایو حالت جامد خودداری کرد. شرکت ASMedia از نرم افزار CrystalDiskMark 5.0.2 x64 برای آزمایش سرعت خواندن و نوشتن دو درایو حالت جامد استفاده کرد. با شروع ازمایش، نهایت سرعت خواندن تا 736MB/s و نهایت سرعت نوشتن نیز تا 748MB/s رسید (سرعت Sequential یا پی در پی ) . کارایی نسبتا خوب است و این را هم در نظر داشته باشید که از دو درایو حالت جامد با RAID 0 استفاده شده بود که توانست اینچنین سرعت بالایی را در لبتاپ داشته باشد! کارایی در 4K نیز خوب بود اما سرعت Sequential برای هاردهای اکسترنال بیشتر حائض اهمیت می باشد.

 

 

tbj3f0ebvqo0iaf95lct.jpg

 

 

 

منبع: legitreviews

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...