رفتن به مطلب

شرکت ASUS از مانیتور گیمینگ 27 اینچی خود به اسم MG278Q رونمایی کرد


Recommended Posts

jzil58jfhdp76gfwluaw.jpg

 

 

شرکت ASUS امروز از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود، MG278Q رونمایی کرد. این مانیتور با ویژگی ها و امکانات بالا رده خود، گیمرهای حرفه ای را نشانه گرفته است.

 

این مانتیور از پنل 27 اینچ با رزولوشن جدید WQHD یا 2560x1440 استفاده می کند که تراکم پیکسلی مطلوب 109 پیکسل در هر اینچ را به همراه دارد. میزان Refresh Rate این مانیتور حدود 144Hz است تا لحظه به لحظه از صحنه های بازی شما به نمایش در بیاید و پارگی تصویر رخ ندهد. مدت زمان پاسخ دهی نیز 4ms است. این ویژگی ها برای گیمرهای سبک اول شخص شوتر و ریسینگ ایده آل خواهد بود. تکنولوژی AMD FreeSync نیز با این مانیتور ادغام شده تا دست کاربر برای تجربه بهتر و بیشتر بازی ها، بازتر باشد. درضمن پنل استفاده شده در مانیتور مذکور، TNمی باشد.

 

این مانیتور برای بازی های پر تحرک نیز برنامه هایی دارد. تکنولوژی Ultra-Low Blue Light می تواند نورهای آبی رنگ را تا 70% کمتر کند و دارای 4 حالت مختلف برای فیلتر نور آبی می باشد. این چهار حالت در تنظیمات خودِ مانیتور موجود هستند. تکنولوژی Flicker-Free نیز از سو سو کردن مانیتور جلوگیری می کند و باعث می شود تجربه گیمینگ کاهش نیابد. طراحی مانیتور MG278Q ارگونومیکی بوده و می توان  ارتفاع، طول و عرض مانیتور را تنظیم کرد. این مانیتور قابلیت جدا شدن از پایه خود را دارد و برای ایجاد فضای بیشتر روی میز، می توان آنرا روی دیوار نصب کرد.

 

go0mknzmqlbsq2cui0c2.jpg

 

 

یکی از قابلیت جذاب مانیتور مذکور، ASUS GamePlus است. بکمک این قابلیت می توان میزان FPS و ساعت را در هر کجای صفحه نمایش قرار داد تا بتوان بر میزان فریم اجرایی بازی و مدت زمانی که به بازی پرداخته شده، تسلط کامل داشت. یکی دیگر از تکنولوژی های جالب این مانیتور، GameVisual است. این تکنولوژی با خود 6 پروفایل برای اعمال تنظیمات مناسب برای هر کار مشخص، به همراه دارد. مثل تنظیمات مخصوص مشاهده مناظر، تماشای فیلم، بازی های ریسینگ، RTS/RPG ، FPS و eRGB .

 

در نهایت درگاه های مانیتور MG278Q شامل یک درگاه Dual-Link DVI ، دو درگاه HDMI ، یک درگاه DisplayPort 1.2 و دو درگاه USB 3.0 می باشد. رزولوشن خروجی دو درگاه HDMI و DisplayPort 1.2 ، رزولوشن WQHD است.

 

این مانیتور در همین ماه در آسیا و اروپا عرضه می شود. این در حالی است که مانیتور مذکور در اوایل ماه سپتامبر وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پنل  IPS به همراه  رفرش  1  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مگه داریم مگه میشه؟

.

خوب دیگه پنل TN به تاریخ پیوست

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام.

گمان میکنم این مدل MG278Q پنل tn داره با response time 1ms و مدل MG279Q پنل ips با 4ms

موفق باشین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پنل  IPS به همراه  رفرش  1  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مگه داریم مگه میشه؟

.

خوب دیگه پنل TN به تاریخ پیوست

 

نه نوشته که tn پنلش

 

 

 

 درضمن پنل استفاده شده در مانیتور مذکور، TNمی باشد.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...