رفتن به مطلب

شرکت Samsung از سه خانواده جدید فلش مموری خود رونمایی کرد


Recommended Posts

8iunsgv29gzhsnd4063.jpg

 

 

شرکت بزرگ Samsung در چند سال اخیر، قدم های بزرگی در زمینه ساخت محصولاتی نظیر فلش مموری ها، مموری های NAND ، درایو های حالت جامد اینترنال و اکسترتال برداشته است. اینبار، این شرکت از سه خانواده فلش مموری جدید خود رونمایی کرده است. هر خانواده برای گروه مخصوصی از کاربران می باشد که در ادامه به معرفی این سه خانواده و کاربرشان خواهیم پرداخت.

 

هر سه خانواده فلش مموری دارای رابط USB 3.0 می باشند و می توان از آنها در درگاه های USB 3.0 و USB 2.0 استفاده کرد. فلش مموری های خانواده Bar Type همگی دارای طول به نسبت بلندی هستند و مخصوص کاربران PC ساخته شده اند. فلش مموری های این خانواده از طراحی شیک و مدرن و ارگونومیکی با بدنه فلزی محکم با رنگ های روشن هستند و بدلیل طول 40 میلیمتری و وزن 9 گرمی، به راحتی قابل استفاده هستند و همچنین به سرعت قابل کندن و وصل کردن می باشند. دارای پایداری و استحکام بالایی نیز هستند و بدلیل داشتن حلقه در انتهای شان، می توان آنهارا به سایر دستگاه ها و وسیله متصل نمود تا میزان خطر گم شدن آنها نیز کاهش یابد. سرعت خواندن فلش مموری های خانواده Bar Type حدود 130 مگابایت بر ثانیه است و می تواند در عرض کمتر از 20 ثانیه، یک فیلم با کیفیت FullHD و حجم 2.4 گیگابایت و 40 ساعث موزیک با فرمت mp3 را انتقال دهد. فلش مموری های خانواده مذکور در سه ظرفیت 16 ، 32 و 64 گیگابایت تولید می شوند.

 

فلش مموری های خانواده FIT از کوچکترین فلش مموری های شرکت Samsung به حساب می آیند. فلش مموری های این خانواده به دلیل اندازه بسیار کوچک شان، مناسب کاربران لب تاپ ها، بخصوص لبتاپ های کم ضخامت و پخش موزیک در خودرو، طراحی و ساخته شده اند. طول فلش مموری های این خانواده کمتر از 20 میلیمتر و وزن آن نیز حدود از 2 گرم است و به راحتی در دست جای میگیرند و در هنگام اتصال یا کنده شدن اذیت نخواهند کرد. سرعت خواندن فلش مموری های خانواده مذکور حدود 130 مگابایت بر ثانیه است و در دو حجم 32 و 64 گیگابایت تولید می شوند.

 

 

a6q7l3m8m5lpnc6uuhp8.jpg

 

 

فلش مموری های خانواده DUO دارای دو رابط USB 3.0 برای اتصال به بیشتر کامپیوترها ، لبتاپ ها و سایر دستگاه ها، و رابط Micro USB برای اتصال به اسمارت فون ها، تبلت ها و سایر دستگاه ها می باشند. فلش مموری های این خانواده از یک درپوش پلاستیکی برای محافظ درگاه Micro USB استفاده می کنند. سرعت خواندن این خانواده از فلش مموری ها نیز 130 مگابایت بر ثانیه است. درضمن این فلش مموری با درگاه های Micro USB 2.0 سازگاری دارد. طول این فلش مموری ها حدود 37 میلیمتر و وزن آنها نیز حدود 6 گرم می باشند و در ظرفیت های 32 و 64 گیگابایتی تولید می شوند.

 

تکنولوژی انحصاری Proof-5 شامل حال فلش مموری های هر سه خانواده است. این تکنولوژی باعث می شود فلش مموری حدود 72 ساعت در آب دریا طاقت بیاورد، در دمای بین 0 تا 60 درجه سانتی گراد به خوبی کار کند، اطلاعات درون فلش مموری توسط اشعه های X-Ray درون فرودگاه از بین نرود، تحمل شوک تا 1500g را داشته باشد (نیروی گرانش زمین) و بتواند تا حداکثر 15000 گاوس میدان مغناطیسی، مشابه میدان مغناظیسی موجود در دستگاه MRI، مقاومت کند. درضمن 5 سال گارانتی شرکت Samsung شامل حال فلش مموری های سه خانواده مذکور خواهد بود.

 

بزودی هر 7 مدل از فلش مموری های نام برده در کشورهای کره، آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی و سراسر جهان موجود خواهند شد. مدل 128 گیگابایتی فلش مموری های هر سه خانواده Bar Type و FIT و DUO در سال بعد عرضه خواهند شد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون بابت این مطلب مفید.

فقط واحد شوک، g هست. همون شتاب گرانش زمین‌‌ و این ارتباطی با گرم نداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...