رفتن به مطلب

معرفی خنک کننده Fortis 3 HE1425 برای پردازنده توسط شرکت SilentiumPC


Recommended Posts

m8hloeieqdiut4yc76n8.jpg

 

 

امروز شرکت SilentiumPC از جدیدترین خنک کننده هوایی خود از سری Fortis 3 به اسم HE1425 رونمایی کرد. این خنک کننده دارای کارایی و قیمت مناسب بوده و مناسب بیشتر کاربران PC خواهد بود. به گفته ی شرکت سازنده، این خنک کننده از کارایی بالایی برخوردار بوده و در عین حال در هنکام کار، نویز پایینی نیز تولید می کند، همچنین بدلیل داشتن اندازه متوسط، به راحتی در بیشتر کیس های امروزی جای خواهد گرفت.

 

این خنک کننده متشکل شده است از 38 باله آلومینیومی، 5 لوله ناقل حرارت مسی با ضخامت 6 میلی متر و یک فن 14 سانتی متری.

فن موجود روی HE1425 ساخته ی خود شرکت SilentiumPC است و Sigma Pro نام دارد. این فن از قابلیت PWM برخوردار شده تا بتوان بکمک مادربرد، میزان دور آنرا را تنظیم کرد. دور فن مذکور بسته به نیاز کاربر بین 500 تا 1400RPM قابل تنظیم می باشد. در صورت نیاز، کاربر می تواند یک فن 12 یا 14 سانتی متری دیگر به خنک کننده متصل نماید تا هوای بیشتری به سمت خنک کننده مکیده و خنکتر شود. برای این منظور، شرکت سازنده از قبل چندین گیره برای اتصال فن، در داخل جعبه محصول قرار داده است.

 

 

3dxujt4ml9v7ghak3tp.jpgb5cia6kkr6tp5q9u7tz.jpg

 

با ترکیب شدن بکپلیت ضد گرد و خاک، براکت ها و پیچ های همراه با خنک کننده HE1425 کمک فراوانی به کاربر در هنگام نصب این خنک کننده بر روی مادربرد می کنند. هیتسینک V شکل این خنک کننده علاوه بر دادن زیبایی که به خنک کننده، دسترسی به پیچ های پشت آن را نیز می دهد. همچنین این خنک کننده تنها از یک کانکتور 4 پینی تغذیه می شود.

 

ابعاد خنک کننده مذکور، بدون فن برابر 125x125x155 میلیمتر و با فن برابر 125x140x158 (ارتفاعxعرضxطول) میلیمتر می باشد و براحتی در بیشتر کیس های امروزی قرار می گیرد. همچنین شما از بابت گیر کردن خنک کننده مذکور با رم های متصل به مادربرد، حتی رم های با هیتسینک های درشت، مشکلی نخواهید داشت. وزن آن نیز حدود 820 گرم است. خنک کننده مذکور با تمامی پردازنده های شرکت AMD و Intel و حتی پردازنده های جدید سوکت LGA1151 شرکت Intel سازگاری دارد. عمر مفید آن نیز 50,000 ساعت می باشد.

 

خنک کننده SilentiumPC Fortis 3 HE1425 با 24 ماه گارانتی، در تاریخ 10 سپتامبر سال 2015 میلادی و به قیمت 35 دلار (با مالیات بر ارزش افزوده) عرضه خواهد شد.

 

 

hxr75thcytfx2dqaeun.jpg

 

 

5td9i501cskkuy367r9s.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...