رفتن به مطلب

کیسی برای افراد با سلیقه: شرکت In Win از کیس زیبای 805 رونمایی کرد


Recommended Posts

xniklc8rs9ttjpizym.jpg

 

 

شرکت In Win، شرکتی فعال در حوضه ساخت کیس کامپیوتر و برنده چندین جایزه بهترین طراحی کیس در مراسم بین المللی red-dot ، امروز از کیس 805 رونمایی کرد. این کیس از اسکلت های آلومینیموی ساخته شده و پنل های روبرو و جانبی آن از جنس شیشه سخت می باشد. شرکت In Win این کیس را برای افراد با سلیقه ساخته تا تمامی قطعات سیستم خود را به نمایش بگذارند. به لطف استفاده از پنل های شیشه ای، یک زاویه 270 درجه ای برای تماشای قطعات داخل کیس فراهم شده است.

 

کیس 805 مخصوص سیستم های گیمینگ و PC های رده بالا ساخته شده و امکان نصب مادربرد در سایزهای micro-ITX و micro-ITX و ATX و نصب 8 کارت توسعه (منظور از کارت توسعه، کارت هایی است که بر روی مادربرد و اسلات های PCI-E xx نصب می شوند، است. مثل کارت گرافیک، گیرنده وای فای، کارت صدا و...) را دارد. این کیس در دو رنگ تمام سیاه یا تمام سفید، به همراه نوارهای قرمز یا طلایی تولید می شود. در کنار پنل روبروی کیس، لوگوی شرکت In Win بصورت چراغ LED نیز در دو رنگ سفید و قرمز برای مچ شدن با رنگ قطعات داخل کیس، تعبیه شده است.

 

 

lb1vcw1jln7ht9mtkfa.jpg

 

 

آپشن های گسترده ای برای نصب خنک کننده های هوایی و آبی در کیس 805 وجود دارد. پشتیبانی از نصب رادیاتور با حداکثر طول 280 میلیمتر و حداکثر صخامت 60 میلیمتر در جلوی کیس، رادیاتور با حداکثر طول 120 میلیمتر و حداکثر صخامت 35 میلیمتر در عقب کیس، از امکانات نصب خنک کننده در این کیس محسوب می شوند. البته از قبل، یک فن 12 سانتی متری در عقب کیس نصبش ده است و امکان نصب دو فن 12 سانتی متری در جلوی کیس وجود دارد.

در جلوی کیس، یک براکت برای نصب آسانتر فن وجود دارد و همچنین برای هر سه جایگاه فن، فیلترهای گرد و غبار تعبیه شده است. درضمن کیس مذکور از خنک کننده های CPU تا ارتفاع 156 میلیمتر پشتیبانی می کند. در کیس 805 امکان نصب کارت گرافیک تا حداکثر طول 320 میلیمتر وجود دارد.

 

 

ztbct1m8ombtlxz4of8.jpg

gib2e4wak7k56bun0y3p.jpg

 

 

 

در پنل جلوی کیس، یک درگاه جدید USB 3.1 Type-C با سرعت 10Gb/s ، به همراه یک درگاه USB 3.0 , یک درگاه USB 2.0 و دو جک صدای 3.5 میلیمتری با کیفیت HD موجود می باشند. در نهایت، دو جایگاه برای نصب درایو حالت جامد یا SSD در کیس 805 فراهم شده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد کیس 805، به این لینک مراجعه فرمایید.

 

 

ooi8z2pz4pkxr1fm8y28.jpg

nw03z21m8aqpif4qiin.jpg

hfh74odionwb3tf1xi28.jpg

 

9kjtydasm4o3mx8cgkfz.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیس قشنگی هست ولی شیشه هم یکم خطرناک هست برای بعضی از افراد .

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این کیس خوراکش نور LED RGB هست، روشن کنی... اصلا یه وضعی میشه :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...