رفتن به مطلب

دستگاه جدید WD برای شبکه های داخلی توسط برق AC


Poorya_Lion
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

به نام هستی بخش نیستی ها.

دستگاه جدید WD برای شبکه های داخلی توسط برق AC

روز سه شنبه کارخانه تولید کننده درایوهای سخت ، Western Digital (WD) از آخرین محصول خود با عنوان Livewire Powerline AV Network Kit پرده برداری کرد ، سیستمی که توسط آن شما می توانید یک شبکه خانگی توسط پریز برق (برق AC) داشته باشید ، و دیگر نیازی به کابل کشی Ethernet در داخل خانه و یا محل کارتان ، نیست. همچنین این راه حل باعث افزایش اعتماد پذیری در نقاط خارج از دسترس Wireless می شود.

80049508122661945761.jpg

طبق گفته کمپانی این کیت شامل 4 پرت AV آداپتور و سرعت انتقال داده ای برابر 200 Mbps می باشد. یک آداپتور به Ethernet router و پریز برق متصل می شود و آداپتور دیگر به پریز برق در جایی دیگر از خانه یا آفیس شما متصل می شود. WD گفته که کاربران می بایستی انتظار دیدن تصویری با کیفیت Full-HD 1080p برای 7 دستگاه به طور همزمان و بدون هیچگونه خرابی و یا پرش تصویر را داشته باشند.

Dale Pistilli نائب رییس بخش تجاری گروه WD گفته : " در حالی که شبکه های بی سیم بسیار مشهور و محبوبند اما همیشه یک ارتباط با سرعت زیاد و ثابت را برای جریان تصاویر HD به کاربر نمی دهند " .

" در ضمن سوراخ کردن دیوار ها برای کشیدن کابل ها Ethernet هم پیچیده ، هم گران و هم کاری شلوغ وبهم ریخته است. با وجود Livewire Powerline AV Network Kit ، دیدن تصاویر HD لذت بخش تر از قبل می شود با در نظر گرفتن این نکته که هر جایی یک پریز برق گیر می آید "

به علاوه این دو آداپتور ، خود کیت ها همچنین دارای دو کابل Ethernet ، دو کابل برق ، نرم افزار و 1 سال ضمانت خرید می باشند. این کیت ها دارای تائیدیه HomePlug AV ، IEEE 802.3 و IEEE 802.3u و قیمتی معادل 139.99 دلار آمریکا را دارند.

ترجمه و برگردان : پوریا شعبانی

منبع : لینک مطلب

ویرایش شده توسط Poorya_Lion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...