رفتن به مطلب

هدست in-ear گیمینگ CM Storm Pitch Pro توسط شرکت Cooler Master رونمایی گشت


Recommended Posts

xxgniblw9hues0duf2u0.jpg

 

 

شرکت تایوانی Cooler Master، یکی از تولید کننده های پیشرو در زمنیه ساخت اجزا و لوازم جانبی کامپیوتر، امروز از هدست in-ear گیمینگ CM Storm Pitch Pro، یک هدست با قابلیت حمل بالا و آسان و کیفیت ساخت بالا، رونمایی کرد. این هدست مخصوص گیمرهای پلترفرم اسمارت فون و تبلت می باشد و به نوعی جانشین برای هدست Pitch محسوب می شود. به لطف استفاده از درایور 10 میلیمتری، صدای خروجی در این هدست نسبت به نسل های قبلی، صاف تر و بیس نیز قویتر شده است. پوشش خود گوشی های هدست از جنس فلز سبک آلومینیوم فشرده می باشد که به موجب آن، هدست می تواند تا دوره های زمانی زیاد عمر کند و استفاده از آن ساده و راحت شود.

 

هیچنین یک میکروفن در این هدست بکار گرفته شده تا کاربر بتواند از آن برای صحبت با دوستان خود و اجرای دستورات صوتی استفاده کند. کابل بکار رفته در هدست Pitch Pro پهن است که آنرا در برابر گره و تاب خوردن محفاظت می کند. پوشش پلاستیکی این کابل، سیم کشی هدست را از هر گونه صدمه و ایجاد نویز (بر اثر صدمه دیدن سیم) ایمن می کند.

 

 

x18s8tuksbqegc70l64j.jpg

 

 

درایور 10 میلمیتری استفاده ani در هدست Pitch Pro ، صدای با کیفیت و کریستالی با تن کم را به ارمغان می آورد. هدست مذکور دارای تیپ های گوش در سه سایز مختلف است (S و M و L یا کوچک، متوسط و بزرگ) جنس این تیپ ها از سیلیکون است و عمر و دوام و راحتی استفاده بالایی دارند. طراحی ارگونومیکی هدست موجب شده تا براحتی فیت گوش شود تا از ورود هر گونه صدای مزاحم به داخل گوش جلوگیری شود.

 

هدست Pitch Pro بر روی سیم خود یک ریموت کنترل دارد. این ریموت کنترل به شما اجازه انجام کارهایی مثل پخش، توقف، پاسخ دادن به تماس، جابجایی بین ترک های موزیک، افزایش سرعت پخش و ... را می دهد. این هدست در اسمارت فون، تالت، لبتاپ و PC قابل استفاده است. می توان بدون اینکه هدست را از گوش در آورد، بدون هیچ مشکلی به مکالمات تلفنی بپردازید، یا حتی در هنگام انجام بازی های حساس، در صورت تماس گرفتن به شما، می توانید به آن پاسخ بدهید.

 

 

fuwl3az1h0wevvqojovg.jpg

 

 

جک  هدست Pitch Pro به روکش طلا مجهز شده است تا میزان نویز صدا را کم، و کیفیت و عمر جک را بالاتر ببرد. متعلقات همراه هدست مذکور شامل:

 

- کابل تقسیم: با استفاده از این کابل می توانید از هدست Pitch Pro در PC یا لبتاپ استفاده کنید. این کابل در اصل نقش تقسیم کننده را دارد و یک جک اصلی هدست را به دو جک هدست و میکروفن تقسیم می کند، بدون کاهش کیفیت صدا. روکش جک های این کابل تقسیم از طلاست.

 

- آداپتور مخصوص هواپیما: این آداپتور امکان اتصال هدست Pitch Pro را به هر درگاه صدای Stereo موجود در هواپیما را فراهم می کند.

 

- کیف حمل: جنس این کیف از پارچه چرم نما است و دارای خاصیت ضربه گیری می باشد. از این کیف سبک می توان برای حمل هدست و تمام متعلقات آن استفاده کرد.

 

 

هدست SM Storm Pich Pro از امروز در اروپا عرضه می شود و به قیمت 35 یورو به فروش خواهید رسید.

 

 

f0wq7gftpq2jn29ezjq.jpg

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...