رفتن به مطلب

مشکلی بسیار جالب با گارانتی آواژنگ!!


mm65
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با عرض سلام خدمت دوستان

 

دو هفته پیش متوجه شدم که Fast Boot مادربردم کار نمی کنه و بعد از نصب ویندوز 10 به روش UEFI ال ای دی دیباگر ارور 04 رو نمایش میده. خلاصه تصمیم گرفتم که مادربرد رو به شرکت گارانتی کننده (آواژنگ) تحویل بدم و حضوری بردم و تحویل دادم. امروز بعد از گذشت تقریباً دو هفته در حالیکه طبق فرمی که به من دادن باید تا 5 شهریور وضعیت قطعه مشخص میشد و نشد(هر بار شماره پیگیری قطعه رو وارد میکردم پیغام میداد که کالای شما وارد فرایند کنترل کیفیت شده است) باهاشون تماس گرفتم بعد از 4 بار تماس و کلی پشت خط معطل شدن و پاسکاری ابتدا گفتن مادربرد شما تعویض می شه. و مادربرد جدید بهتون می دیم.

 

مادربرد من که دچار مشکل شده بود: G1 Sniper 5 سوکت z87

 

مادربرد جایگزین که به من میدادند : G1.Assassin سوکت x58 کارکرده . به علاوه 66 تومن و 9% ارزش افزوده :laughing: یعنی باید بورد 5 سال پیش کارکرده بگیرم 88 تومن هم بهشون بدم!

 

بعد از کلی صحبت و ارجاع دادن و پاس کاری دوباره دو ساعت بعد زنگ زدن و اینبار مادربرد Z87X-OC Force کارکرده! بهم میدن و 35 تومن و 9% ارزش افزوده هم ازم میگیرن!

 

این آخرین پیشنهادشون بود . مادربرد نو نمیدن به این بهانه که مادربرد من آکبند نبوده (مگه کسی مادربرد آکبند رو میبره گارانتی!!!؟ ) - مادربرد دیگه ای یا دقیقاً مثل بورد خودم رو هم نمیدن - مادربرد خودم با دو تا اشکال کوچیک رو هم پس نمیدن میگن خراب شده و قابل استفاده نیست!!! حاضر به پرداخت وجه نقد هم نیستن. بورد نو هم نمیدن. 

 

بیش از 14 ماه از گارانتی بورد خودم باقی مانده بود. اینجوریشو دیگه ندیده بودم. نکته جالب قیمت های دو لا پنج لای آواژنگ هستش به بهانه گارانتی خوب که معنای گارانتی رو هم فهمیدیم!!

قطعاً بورد Z87X-OC Force کارکرده که تا چند روز دیگه به بنده میدن اگر تعمیری نباشه(به ادعای خودشون) هم از زیر دست اورکلاکر در رفته...

 

پی نوشت :

پس از پیگیری های صورت گرفته امروز 10 شهریورماه بورد مذکور با یک عدد بورد مشابه و به صورت آکبند تعویض شد.البته هنوز بورد آکبند رو استفاده نکردم ببینم وضعیتش چطوریه (اسمایلی لبخند! آخه گفتن چرا شکلک گذاشتی؟ با شکلک به ما توهین کردی:ی)

با تشکر از همه دوستان و همراهان و عزیزانی که در پیگیری و به نتیجه رسیدن این ماجرا نقش های پررنگ و کمرنگ داشتن و با تشکر از G1 Infinity 

 

*************

 

پی نوشت 2 :

امروز جمعه 13 شهریور . دیشب فرصت شد بورد رو تست کنم. فن هیتسینک مادربرد صدای عجیبی داره انگار مدتی کار کرده بهش دست زدم دیدم بله پیچ های فن شل و ول هستن!! با یک چهارسو سفتش کردم اما باز هم صدا میده. و از همه مهتر کارت وای فای مادربرد که پیچ شده!! جای پیچ رو تو عکس های زیر به راحتی میشه تشخیص داد!

http://8pic.ir/images/s4u9sbfktr0791mbv1vg.jpg

http://8pic.ir/images/krx0jqe3jtfnzxj31xq6.jpg

 

قضاوت با خوانندگان عزیز

خود بورد پیچ نشده اما احتمالاً بورد در نمایشگاهی شویی چیزی استفاده شده خلاصه آکبند نیست. با تشکر از به اصطلاح گارانتی آواژنگ که بعد از این همه مدت با پیگیری های صورت گرفته از این ماجرا سربلند! بیرون اومد. گول این همه تبلیغات این شرکت رو نباید خورد. این دیگه نوبره. همونطور که بخاطر آواژنگ به کولرمستر پشت کردم و کورسیر رو جایگزینش کردم , گیگا هم علی رغم علاقه ای که به این برند دارم کات می کنم . 

 

@};-  @};-  @};- 

ویرایش شده توسط mm65
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرایط گارانتیش چیه؟ اگر ذکر کرده باشه در صورت نبود مدل موجود می تونه مدل هم رده بده که عملا کاری نمی تونید بکنید. اگر تعویض با همون مدل ذکر شده که بحثش متفاوته. شواری حل اختلاف باید تشریف ببرید شکایت کنید. به نظرم بد نیست این کار رو انجام بدین! واسه این جور چیزها قوانین تعریف شده هست بدبختی اینه کسی پیگیرش نمی شه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برده که دستت میرسه احتمالا سوکتش عوض شده باشه نهایتا. غیر از این اصلا تعمیر نمیکنه آواژنگ این جور برد ها رو!

 

به خودت اجازه ندادن یک برد انتخاب کنی + مبلغی سر؟ مثلا سری z97 ??

 

ولی عجب داستانی شد x58!!!! تهران تشریف دارید دیگه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با دفتر مرکزیشون تماس بگیر

با شکایت اینا چیزی درست نمیشه الکی هم وقتتو هدر نده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اینجا مطرح کنید خیلی سریع توسط نماینده آواژنگ رسیدگی میشه : http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تا کنون با آواژنگ مشکلی نداشته‌ام. نهایتا تعویض و جایگزینی قطعه با گفت‌و‌گوی مختصری انجام شده. 

رضایت مشتریان:

۰۲۱۸۹۳۱۲۳۱۲

۰۲۱۸۷۱۱۳
داخلی ۲ برای پشتیبانی
داخلی ۳ رضایت مشتری ها 

این ایمیل هم هست که فرجام‌ دوست‌مان معرفی کرد و تاکنون استفاده نکرده‌ام:

G1@avasys.org

چیزی که می‌گی برای من غریب هست. معمولا وقتی قطعه‌ای رو موجود ندارن به‌روز‌ش رو با اختلاف معقولی جایگزین می‌کنن.

کدام واحد آواژنگ مراجعه کرده‌ای؟

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه راه سادش فش دادنه !!

که فش بر هر دردی دواس.

:D

 

این مورد خوراک منه  =))

 

اما خوب اوضا بدتر میکنه شما در فرم که دوستمون داد موضوع بیان کنید با مرکز اصلی هم تماس بگیرید حتما مشکل حل میکنن زیر دست ها کمی زیر ابی میرن  ^_^

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شرایط گارانتیش چیه؟ اگر ذکر کرده باشه در صورت نبود مدل موجود می تونه مدل هم رده بده که عملا کاری نمی تونید بکنید. اگر تعویض با همون مدل ذکر شده که بحثش متفاوته. شواری حل اختلاف باید تشریف ببرید شکایت کنید. به نظرم بد نیست این کار رو انجام بدین! واسه این جور چیزها قوانین تعریف شده هست بدبختی اینه کسی پیگیرش نمی شه!

 

حل اختلاف!؟ ان شالا گذرتون به اونجا نیفته. ما که 8 سال پیش سر مبلغ قابل توجهی بیش از 12 تومن فقط 500 تومنشو با شورای حل اختلاف گرفتیم...بعد از 2 سال!

 

برده که دستت میرسه احتمالا سوکتش عوض شده باشه نهایتا. غیر از این اصلا تعمیر نمیکنه آواژنگ این جور برد ها رو!

 

به خودت اجازه ندادن یک برد انتخاب کنی + مبلغی سر؟ مثلا سری z97 ??

 

ولی عجب داستانی شد x58!!!! تهران تشریف دارید دیگه؟

 

گفتم z97 خانم اپراتور از خنده پهن زمین شده بود پشت تلفن. گفت فقط همینو میدیم گفتم میتونم بگم نمی خوام؟! گفت نه. بورد خودتون قابل استفاده نیست.برابر قیمتشم که ما نمی پردازیم.فقط همینی که من(سرکار خانم) میگم رو می تونیم بهت بدیم.

بله تهرانم حضوری بردم موقع برگشتن از اونجا هم تصادف کردم :) اصلا از اطراف دفترشونم رد میشی دچار خسارت میشی :D

 

اینجا مطرح کنید خیلی سریع توسط نماینده آواژنگ رسیدگی میشه : http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/

 

مطرح کردم.احتمالا خیلی سریع توسط نماینده آواژنگ رسیدگی می شه ^_^

 

من تا کنون با آواژنگ مشکلی نداشته‌ام. نهایتا تعویض و جایگزینی قطعه با گفت‌و‌گوی مختصری انجام شده. 

رضایت مشتریان:

۰۲۱۸۹۳۱۲۳۱۲

۰۲۱۸۷۱۱۳

داخلی ۲ برای پشتیبانی

داخلی ۳ رضایت مشتری ها 

این ایمیل هم هست که فرجام‌ دوست‌مان معرفی کرد و تاکنون استفاده نکرده‌ام:

G1@avasys.org

چیزی که می‌گی برای من غریب هست. معمولا وقتی قطعه‌ای رو موجود ندارن به‌روز‌ش رو با اختلاف معقولی جایگزین می‌کنن.

کدام واحد آواژنگ مراجعه کرده‌ای؟

 

دفتر مرکزی در خیابون 25 ام گاندی

شکایت داروغه پیش قاضی بردنه.کلی با یه آقایی که همیشه بعد از اعتراض بنده وصل می کردن به ایشون صحبت کردم تا موفق شدم G1.Assassin کارکرده رو به Z87X-OC Force کارکرده تبدیل کنم. اگر کسی از سخت افزار سر در نیاره که خیلی شیک و مجلسی تو پاچش می کنن

به نظر خودشون این معقول بوده ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اوه اوه،

 

آواژنگ تو هم؟

 

قبلا" این رفتار ها رو از ویستا شاهد بودیم. تعویض برد خراب با مادربرد دست دوم مسخره است.

ویرایش شده توسط ARMIN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اوه اوه،

 

آواژنگ تو هم؟

 

قبلا" این رفتار ها رو از ویستا شاهد بودیم. تعویض برد خراب با مادربرد دست دوم مسخره است.

 

آرمین اخلاق منو می دونی اهل کولی بازی نیستم خوشم نمیاد یه چیزیو پرچم کنم 

اما

آخه شرکتی که قیمت گیگا رو فضایی کرده موقعی که باید خودش رو اثبات کنه اینطوری ... می زنه به همه چی :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدا رو شکر هیچوقت پام به گارانتی شرکت باز نشده. امیدوارم هپاین اتفاق برای هیچ بشری اتفاق نیوفته...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

 

 

مطرح کردم.احتمالا خیلی سریع توسط نماینده آواژنگ رسیدگی می شه ^_^

 

بله خیلی سریع توسط نماینده آواژنگ بررسی شد! :D  و خوشبین هم هستم که رضایت شمارو جلب می کنن%

http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/%5B%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA%5D-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%A7-fast-boot-54540/#post331447

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

چون استارتر عزیز رو از نزدیک دیدم شخصیتش اجازه نمیده خیلی کارها رو بکنه

ولی اواژنگ باید به پست یه ادم کله خر بخوره یه خط سرتاسری رو ماشینش بیافته خسارت چند میلیونی خورد الکی خسارت به مردم نزنه :D

بابا ماشالله دارید سر هر قطعه کلی سود از طریق گارانتی کردن میخورید مگه چندتا از این قطعه ها میاد برای تعمیر یا تعویض که زورتون میاد کار مردم رو راه بندازید

خیلی هاشون موعد پایان گارانتیشون سر میرسه بدون مراجعه شدن خدمت دفاتر معظم شما 

درضمن از جیب شما هم که نمیره برگشت میزنید به شرکت سازنده

نمیدونم چی دیگه باید گفت به هرچی ادم که انقدر حرص مال دنیا رو میزنن و دست اخر میزارن و میرن

ویرایش شده توسط MEHDI-GTX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من به این نتیجه رسیدم گارانتی هایی که خیلی اهل قلدرم پلدرم نیستن بهتر از اونایی که هستن که کل فضای مجازی رو روی شرشون گذاشتن.

چون نمی خوام تبلیغ بشه اسم گارانتی رو نمیارم. اما 2 سال پیش یه قطعه ای خراب شد بردم دفتر گارانتی با اینکه به نوعی گارانتی شرکتی محسوب می شه درجا تعویض کردن. برخورد درست و محترمانه و مسئولیت پذیری.

 

اونوقت یه شرکت هم همه فروم های سخت افزاری رو پر کرده از تبلیغات که بیایید با 15 تا سوال تستی ما جواب بدید و جایزه بگیرید. خوب شما وقتی ظاهرتون اینجوریه دیگه تبلیغتون برای چیه؟! 

 

****************

 

خبات جان کن که چشمم آب نمی خوره اما به فرض هم که پیگیری کنن. شما در نظر بگیر یه آدم عادی نه در لیون عضوه نه در شهر سخت افزار نه اطلاعات خاصی از سخت افزار داره. بورد کارکرده g1 assassin بهش بدن این هم از همه جا بی خبر خوشحال و خندون cpu ــه z87 یا z97 که روی بورد خودش بوده بندازه روی این بورد...

 

شنیده بودیم برای جایگزینی مادربرد روز می دن مثلاٌ z97 یا z170 اما بورد 5 سال پیش اونم کارکرده؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز حتما نتیجه کار رو این جا گزارش کنید مرسی. @};-

بنده منتظرم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من به این نتیجه رسیدم گارانتی هایی که خیلی اهل قلدرم پلدرم نیستن بهتر از اونایی که هستن که کل فضای مجازی رو روی شرشون گذاشتن.

چون نمی خوام تبلیغ بشه اسم گارانتی رو نمیارم. اما 2 سال پیش یه قطعه ای خراب شد بردم دفتر گارانتی با اینکه به نوعی گارانتی شرکتی محسوب می شه درجا تعویض کردن. برخورد درست و محترمانه و مسئولیت پذیری.

 

اونوقت یه شرکت هم همه فروم های سخت افزاری رو پر کرده از تبلیغات که بیایید با 15 تا سوال تستی ما جواب بدید و جایزه بگیرید. خوب شما وقتی ظاهرتون اینجوریه دیگه تبلیغتون برای چیه؟! 

 

****************

 

خبات جان کن که چشمم آب نمی خوره اما به فرض هم که پیگیری کنن. شما در نظر بگیر یه آدم عادی نه در لیون عضوه نه در شهر سخت افزار نه اطلاعات خاصی از سخت افزار داره. بورد کارکرده g1 assassin بهش بدن این هم از همه جا بی خبر خوشحال و خندون cpu ــه z87 یا z97 که روی بورد خودش بوده بندازه روی این بورد...

 

شنیده بودیم برای جایگزینی مادربرد روز می دن مثلاٌ z97 یا z170 اما بورد 5 سال پیش اونم کارکرده؟!

امیدوارم که این مشکل هم حل بشه @};- @};- @};-

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

100% نتیجه رو اعلام می کنم. البته اگه تا اون موقع زنده بودم ^_^

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا باید بر..نن به هرچی گارانتی تو ایران هست .من هر کالای رو تا جایی که امکان داره بدون گارانتی میگیرم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یکم برید دفتر مرکزی تهران شلوغ کنید درست می شه من همین مشکل رو با تبلت axtrom داشتم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه ، من هم راهم به گارانتی افتاده اما گارانتی ماتریس ، بدترین قسمت برخورد بسیار سطح پایین منشی (زن) که اندازه بلانسبت ... هم سرش نمیشه اما طوری رفتار میکنه که انگار احمق هستیم. اما مسئول فنی (مرد) که با من تماس گرفتن برخوردشون خوب بود و تا حدودی سعی کردن مشکلم رو حل کنن.

 

این مشکل هم برای استارتر حل بشه باز باید برای گارانتی آواژنگ تاسف خورد. مثلا اگه این مشکل برای یه فرد ناآگاه به مسائل سخت افزاری می افتاد اون وقت چی میشد تقریبا سناریو مشخصه. :)  باز گارانتی نباشه آدم تکلیفش با خودش مشخصه ولی این بی تکلیفی آدم رو عذاب میده.

 

حداقل امیدوارم کار استارتر راه بیوفته ، گرچه برای چند هفته ناراحتی و خرد شدن اعصاب به خاطر علافی و ... کسی پاسخ گو نخواهد بود.

ویرایش شده توسط saeed110
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بهشون بگو بیهوده متاز که مقصد خاک است و کفن جیب ندارد....................................


لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 

به نظرم اگر قرار به تعویض باشه باید یک برد نو از همون سوکت به مشتری بدند و مابه التفاوت رو با مشتری حساب کنند نه اینکه برد کارکرده بدند و مابه التفاوت رو محاسبه کنند !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من به این نتیجه رسیدم گارانتی هایی که خیلی اهل قلدرم پلدرم نیستن بهتر از اونایی که هستن که کل فضای مجازی رو روی شرشون گذاشتن.

چون نمی خوام تبلیغ بشه اسم گارانتی رو نمیارم. اما 2 سال پیش یه قطعه ای خراب شد بردم دفتر گارانتی با اینکه به نوعی گارانتی شرکتی محسوب می شه درجا تعویض کردن. برخورد درست و محترمانه و مسئولیت پذیری.

 

اونوقت یه شرکت هم همه فروم های سخت افزاری رو پر کرده از تبلیغات که بیایید با 15 تا سوال تستی ما جواب بدید و جایزه بگیرید. خوب شما وقتی ظاهرتون اینجوریه دیگه تبلیغتون برای چیه؟! 

 

****************

 

خبات جان کن که چشمم آب نمی خوره اما به فرض هم که پیگیری کنن. شما در نظر بگیر یه آدم عادی نه در لیون عضوه نه در شهر سخت افزار نه اطلاعات خاصی از سخت افزار داره. بورد کارکرده g1 assassin بهش بدن این هم از همه جا بی خبر خوشحال و خندون cpu ــه z87 یا z97 که روی بورد خودش بوده بندازه روی این بورد...

 

شنیده بودیم برای جایگزینی مادربرد روز می دن مثلاٌ z97 یا z170 اما بورد 5 سال پیش اونم کارکرده؟!

 

یعنی هر کاری کردم پست نزنم نشد

واقعاً هر کاریش کننن این قسمتهای بالا که قرمز کردم  رو هیچ کاری نمیشه کرد

(بزودی تاپیک قفول میشه :D )

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی هر کاری کردم پست نزنم نشد

واقعاً هر کاریش کننن این قسمتهای بالا که قرمز کردم  رو هیچ کاری نمیشه کرد

(بزودی تاپیک قفول میشه :D )

آقای حسینی اینقدر فرد عادلی هستن که نزارن تایپک قفل بشه تا استارتر به نتیجه برسه مثل تمام تایپکهای دیگه.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بنظر من برو یدونه از این z170 هارو بگیر بیا ندادن نباس تو کار باشه، بس بشین تو اتاق بگو یا یدونه مثل همون بده یا از این جدیدا بدین... اختلاف قیمتشم باهاشون حساب کن، اخر سر هم تشکر کن برگرد !  ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...