رفتن به مطلب

مشکلی بسیار جالب با گارانتی آواژنگ!!


mm65
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

درود

با پیگیری های دوست خوبمون G1 Infinity روز گذشته بورد مذکور با یک عدد بورد مشابه و آکبند تعویض شد.

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

با پیگیری های دوست خوبمون G1 Infinity روز گذشته بورد مذکور با یک عدد بورد مشابه و آکبند تعویض شد.

با تشکر

خدارو شکر.

 

ولی باز هم این که دفعه اول شونه خالی کردن بد بود ، یه قول دوستمون اگر کسی لیون و فلان و بهمان رو نشناسه چی ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

با پیگیری های دوست خوبمون G1 Infinity روز گذشته بورد مذکور با یک عدد بورد مشابه و آکبند تعویض شد.

با تشکر

شما کارت تموم شد ولی مثل اینکه من اول کارم تازه فقط 11 روزه گرافیکم برای تعویض رفته تهران...11 روزه من با اینا یه داستانی دارم!اگه تا فردا گرافیکم به دستم نرسه تاپیکش رو می زنم.

ویرایش شده توسط HK888
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شما کارت تموم شد ولی مثل اینکه من اول کارم تازه فقط 11 روزه گرافیکم برای تعویض رفته تهران...11 روزه من با اینا یه داستانی دارم!اگه تا فردا گرافیکم به دستم نرسه تاپیکش رو می زنم.

 

البته هنوز فرصت نکردم بورد رو تست کنم همینطوری کارتنش گوشه اتاقمه.اما واقعاً آکبند به نظر میرسه.امیدوارم سالم باشه

شما هم یا با دوستمون G1 Infinity در تماس باشید یا اینکه در بخش ای ساپورت شهرسخت افزار مشکلتون رو مطرح کنید رسیدگی می کنن.

ویرایش شده توسط mm65
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با درود.

با پیگیری ها لازم ، مادربرد استارتر با یک مادربرد مشابه و آکبند تعویض شد.

 

دوستان لطف کنند تمامی مشکلات خود با گارانتی آواژنگ را در تاپیک مربوط و اختصاصی آواژنگ در شهرسخت افزار مطرح کنند.

از این طریق دوستان خیلی سریع تر به نتیجه خواهند رسید.

http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با درود.

با پیگیری ها لازم ، مادربرد استارتر با یک مادربرد مشابه و آکبند تعویض شد.

 

دوستان لطف کنند تمامی مشکلات خود با گارانتی آواژنگ را در تاپیک مربوط و اختصاصی آواژنگ در شهرسخت افزار مطرح کنند.

از این طریق دوستان خیلی سریع تر به نتیجه خواهند رسید.

http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/

 

موفق باشید.

 

ممنون برادر . اما اگر اینترنت نداشت چی میشد؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تو چارچوب روابط سرمایه‌داری کار هر شرکت رسیدن به بیشینه سود هست. حالا هر کدام متناسب با مکان و زمان سیاستهایی رو برای رسیدن به این سود در پیش می‌گیرند. جایی که رقیب باشه و نظارت عمومی رفتارشون بهتر می‌شه. ایران و امریکا و اروپا نداره.

من هارد وسترن دیجیتال دارم که فرستاده ام نمایندگی‌ خدمات‌شون در اروپا، گفته‌ان از چین خریده‌ای باید ببری همونجا. مشابه این مشکل رو با یک مکبوک هم داشتم. بهترین کاری که مصرف کننده می‌تونه انجام بده دنبال سازوکارهای نظارتی بودنه. بهتره افسانه سازی از خارجه نکنیم. برو تو نیواگ و امازون بررسی‌های مشتری‌ها رو بخون. اونجا هم تا دلت بخواد خدمات ضعیف و دبه کردن برای گارنتی هست.

 

حرف شما صحیح

ولی به بهانه گارانتی 30 درصد بیشتر از ارزش کالا روی کالا سود نمیکشن

 

کارت 970 قیمت جهانیش 350 دلار هست برای مصرف کننده که با دلار 3500 تومنی ضرب کنیم میشه 1260 نه 1560

 

حدود 85 دلار سود بیشتر

تازه این شرکتها از نمایندگی 350 دلار که نمیخرن

باور کنید شرکتهای مادر و شرکتهای توزیع کننده این مقدار سود رو کالاهاشون نمیکشن که اینا این کار رو میکنن

ویرایش شده توسط WINNER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حرف شما صحیح

ولی به بهانه گارانتی 30 درصد بیشتر از ارزش کالا روی کالا سود نمیکشن

کارت 970 قیمت جهانیش 350 دلار هست برای مصرف کننده که با دلار 3500 تومنی ضرب کنیم میشه 1260 نه 1560

حدود 85 دلار سود بیشتر

تازه این شرکتها از نمایندگی 350 دلار که نمیخرن

باور کنید شرکتهای مادر و شرکتهای توزیع کننده این مقدار سود رو کالاهاشون نمیکشن که اینا این کار رو میکنن

اختلاف قیمت کارگرافیک با قیمت جهانی عجیب ه و به نظرم بد نیست از طریق همین بحثها پی گیری بشه. همان طور که می شه شرکتها رو برای خدمات پاسخگو کرد، برای قیمت گذاری هم ممکن ه. بالاخره باید توضیح قانع کننده بدن یا قیمتها با قیمت جهانی منطبق بشه. ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عصر جمعه همگی بخیر.

از ظواهر بر میاد که بورد جایگزین هم آکبند نبوده و کار کرده ست!

پست اول هم همراه با عکس ویرایش شد.

یه مادربرد مگه چقدر ارزش داره که باید شاهد یک سریال طنز برای دریافت خدمات باشیم!!!؟ (اسمایلی فیس لبخند) _ آخه چند روز پیش از آواژنگ تماس گرفته بودن که تو چرا با شکلک(همون اسمایلی خودمون) به ما اهانت کردی! و توانایی های ما رو زیر سوال بردی!!؟_

من دیگه حرفی ندارم.

 

عذر می خوام که وقت دوستان هم گرفته شد. موفق باشید(اسمایلی فیس دسته گل)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با درود.

با پیگیری ها لازم ، مادربرد استارتر با یک مادربرد مشابه و آکبند تعویض شد.

 

دوستان لطف کنند تمامی مشکلات خود با گارانتی آواژنگ را در تاپیک مربوط و اختصاصی آواژنگ در شهرسخت افزار مطرح کنند.

از این طریق دوستان خیلی سریع تر به نتیجه خواهند رسید.

http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/

 

موفق باشید.

 

 

عصر جمعه همگی بخیر.

از ظواهر بر میاد که بورد جایگزین هم آکبند نبوده و کار کرده ست!

پست اول هم همراه با عکس ویرایش شد.

یه مادربرد مگه چقدر ارزش داره که باید شاهد یک سریال طنز برای دریافت خدمات باشیم!!!؟ (اسمایلی فیس لبخند) _ آخه چند روز پیش از آواژنگ تماس گرفته بودن که تو چرا با شکلک(همون اسمایلی خودمون) به ما اهانت کردی! و توانایی های ما رو زیر سوال بردی!!؟_

من دیگه حرفی ندارم.

 

عذر می خوام که وقت دوستان هم گرفته شد. موفق باشید(اسمایلی فیس دسته گل)

امیدوارم که مشکل بالاخره حل بشه. من که سخت کنجکاوم بدونم چرا با ادعایی که شده بود همخوانی نداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فوق العاده بود این تایپیک :) کلی آدم از وضع وخیم گارانتی ها آگاه میشه. تازه این مثلا خوبش بود :)

بنظرم بهترین کار این هست از برندی خرید کنیم که کمترین اختلاف قیمت با قیمت جهانیش داشته باشه. حقیقتش پول به گارانتی ایرانی دادن با این وضعیت حماقت هستش مگر چاره دیگه ای نداشته باشیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این شرکت گارانتی بزرگ و با تمام سرمایه و حمایتی که پشتش هست رو می بینید، کافیه فقط یک مدت کوتاه محصولاتش رو نخرید. بعد چنان تغییری در رفتار و منششون به وجود میاد که در عجب می مونید. تنها راه مقابله با شرکتای بی تعهد داخلی همینه، یک مدت ازشون خرید نکن، بعد ببین چطور با التماس، منت کاربر رو هم می کشند تا ورشکسته نشن.

ویرایش شده توسط hamidassassin
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من می خواستم تو نسل جدید برم سمت مادربورد های گیگا که آواژنگ گارانتی میکنه اما با این اتفاقات دیگه سمتش نمیرم ترجیح میدم از شرکت دیگه ای برد تهیه کنم یا بدون گارانتی بگیرم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه مشت کلاش سود جو بیشتر نیستن , حالا جناب وزیر متوجه شدن که چرا مردم دنبال خرید کالای قاچاق هستن ؟!!! چون فقط پول اضافی باید بریزیم توی حلق یه مشت مفت خور به خاطر توهمی به نام گارانتی !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان لطفاً از گل بالاتر به آواژنگ نگید. چون هفته پیش مدیرشون به من زنگ زده بود و می گفت تو شرایطی در لیون فراهم کردی که عوامل گارانتی های دیگه از جمله سازگار اومدن و سعی در تخریب وجهه ما کردن!!! (اسمایلی فیس تعجب) حالا من نمی دونم تو این فروم واقعاً دوستانی که ابراز همدردی کردن عوامل گارانتی های دیگه هستن یا ایشون دچار توهم توطئه شده. اما از اونجایی که می دونم دوباره زنگ می زنن و من هم حوصله کاراگاه بازی ندارم , لطف کنید فقط در این تاپیک از آواژنگ تعریف کنید ترجیحاً کف زدن دو انگشتی هم ضمیمه کار کنید (اسمایلی لبخند)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان لطفاً از گل بالاتر به آواژنگ نگید. چون هفته پیش مدیرشون به من زنگ زده بود و می گفت تو شرایطی در لیون فراهم کردی که عوامل گارانتی های دیگه از جمله سازگار اومدن و سعی در تخریب وجهه ما کردن!!! (اسمایلی فیس تعجب) حالا من نمی دونم تو این فروم واقعاً دوستانی که ابراز همدردی کردن عوامل گارانتی های دیگه هستن یا ایشون دچار توهم توطئه شده. اما از اونجایی که می دونم دوباره زنگ می زنن و من هم حوصله کاراگاه بازی ندارم , لطف کنید فقط در این تاپیک از آواژنگ تعریف کنید ترجیحاً کف زدن دو انگشتی هم ضمیمه کار کنید (اسمایلی لبخند)

من تاپیک ها رو اینجا و شهر سخت افزار دنبال کردم و واقعا جالبه که دوستان آواژنگی همشون سعی دارن بگن که شما دارید وجهه مارو خراب میکنید تو انجمن ها و رقیب هامونن دارن سو استفاده میکنن و گرنه ما خیلی خوبیم.

اولا وقتی شما برد ایشون رو با برد آکبند تعویض میکنید انتظار تشکر هم نباید داشته باشین چون وظیفتون رو در مقابل پولی که میگیرن انجام دادین و اگه کسی هم ازتون تشکر میکنه از روی ادب و شعور خودشه نه اینکه شما لطفی کرده باشین در حقش و اتفاقا باید از ایشون بخاطر اتلاف وقتش و برخورد غیر منطقی،غیر اخلاقی و غیر حرفه ای تیمتون معذرت خواهی هم بکنید.

دوما از همه که شما اگه واقعا گارانتی کننده خوبی بودین اصلا نباید از اول این اتفاق میوفتاد، اون بنده خدایی که از شما خرید میکنه و تو هیچ انجمنی عضو نیست همچین اتفاقی براش بیوفته باید چیکار کنه؟ خیلی راحت حقش رو میخورید و خدا میدونه تا الان چند مورد اینکارو کردین،کجای اینکار درسته که یکی بیاد تو انجمن ها مطرح کنه شکایتش رو بعد شما برید سفارش کنید که به وظیفتون عمل کنید؟

میگن یه حاج آقایی با پسرش تو اتوبوس بودن بچه این حاج آقا دستشوییش میگیره از راننده خواهش میکنه که بزنه کنار بچش بره دستشویی راننده اعتنا نمیکنه و میگه نه نمیشه،بعد یکی میره میگه این حاج آقا فلانیه فلان کارست راننده میزنه بغل بچه میره دستشویی، یه صاحب دلی اونجا بوده یه آهی میکشه از ته دلش میگه وای بحال مملکتی که دستشویی رفتنش هم سفارش کردن و پارتی بخواد.

چه دلیلی وجود داره آواژنگ وظیفش رو انجام نده تا اینکه شما پیگیر کار بشین بگین کار فلانی رو انجام بدین؟

اگه بنده جایی اشتباه میکنم یا حرف غیر منطقی میزنم یا از عوامل رقیب شما هستم بیاین بهم بگین.

ویرایش شده توسط RxRoham
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من برگه شرایط رو می خوندم یک نکته جالب نوشته.
akdm_33771143085530036174_20150505_15324
نوشته تعویض با محصول مشابه سالم، یعنی عملا دستشون رو باز گذاشتند که با دست دوم هم تعویض کنند!
 

دوستان یک سوال در ترمینولوژی RMA  آیا معنی اینه  کالای معیوب با محصول دست دوم سالم و refurbish هم قابل تعویضه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا مزحک و مسخرس  *dry# معنیه گارانتی رو به خوبی فهمیدم

ویرایش شده توسط Mahziyar Jafari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این شرکت گارانتی بزرگ و با تمام سرمایه و حمایتی که پشتش هست رو می بینید، کافیه فقط یک مدت کوتاه محصولاتش رو نخرید. بعد چنان تغییری در رفتار و منششون به وجود میاد که در عجب می مونید. تنها راه مقابله با شرکتای بی تعهد داخلی همینه، یک مدت ازشون خرید نکن، بعد ببین چطور با التماس، منت کاربر رو هم می کشند تا ورشکسته نشن.

ای کاش این فرهنگ در کشور ما وجود میداشت

از صمیم قلب دعا میکنم بزودی بوجود بیاد در بین مردم در همه ی زمینه ها، مسکن، خودرو و ...

 

یه مثالی بذراید براتون بزنم از ژاپن:

 

دقیق یادم نمیاد ولی تقریباً اینجوری بود؛ یه زمانی تخم مرغ ده ین گرون شد توو ژاپن، دقیق یادم نمیاد 80 ین بود یا 90 ین،(فرض 90 بود) تولید کنندگان تخم مرغ رو 100 ین عرضه کردند، هیچکس نخرید چه فقیر چه غنی همه متحد بودند تا جایی که فهمیدم. تخم مرغ ها روو دست تولیدکنندگان موند التماس میکردن بیاین بخرید، کسی نخرید. برداشتند قیمتش رو از 100 ین به 90 ین کاهش دادند ی,نی برگردوندند به قیمت قبلی! بازم کسی نخرید. دیگه هیچ چاره ای نموند براشون که بازم از قیمت اولی که بود یه 10 ین دیگه کم کنند و بشه 80 ین، اونوقت مردم رفتند و خریدند.

این یعنی فرهنگ مبارزه با گرانفروشی!

ناگفته نماند جایی در ژاپن گرانفروشی پیدا نمیکنید فقط سر قضیه این تخم مرغ ها مردم فقط ناراضی بودند و مسئله گرانفروشی نبود!

اینجا خون مردم رو هم توو شیشه کنند مردم حرکت جمعی و تحریم که نمی کنند هیچ بلعکس هجوم میبرند که بخرند که ای وای داره گرون میشه. مثال: هجوم مردم در چند سال گذشته اگر خاطرتون باشه(مسکن) ، صف های تحویل برای دلار و حتی خوابیدن پشت در بانک، سکه و طلا و هرچیزی که تصور کنید، برنج و ...

 

امیدوارم واقعاً یه روز همه حرکت جمعی رو یاد بگیریم.

إن شاء الله

ویرایش شده توسط KoenigTiger
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی مااز عوامل سازگار بودیم خبر نداشتیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تازه این گارنتی خوب بود مثلا و چقدر ازشون تقدیر شده بود!!!!

ای کاش میشد اجناس رو با گارانتی اصلی خودشون تو ایران خرید

تشکر از استارتر محترم

ویرایش شده توسط aminda
لینک به دیدگاه
Share on other sites

mm65

 

دوست عزیز خدارو شکر شما هم به مادربردتون اونم از نوع اکبندش رسیدید! دیگه ادامه دادن این تاپیک چیه ؟

 

 

 

با  مشکلی که شما دااشتید که اونم حل شد و اظهار نظرا دوستان خیلیا فکر میکنن دیگه گارانتی اواژنگ بدترین گارانتیه تو ایران  در حالی که کامنتها و تجربه افراد از این گارانتی رو تو سایتهای دیگر دنبال کنید اتفاقا راضی هم بودند.

 

بنظرم مدیرا تاپیکو قفل کنن بهتره

 

از نوع اکبند.؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

mm65

 

دوست عزیز خدارو شکر شما هم به مادربردتون اونم از نوع اکبندش رسیدید! دیگه ادامه دادن این تاپیک چیه ؟

 

 

 

با  مشکلی که شما دااشتید که اونم حل شد و اظهار نظرا دوستان خیلیا فکر میکنن دیگه گارانتی اواژنگ بدترین گارانتیه تو ایران  در حالی که کامنتها و تجربه افراد از این گارانتی رو تو سایتهای دیگر دنبال کنید اتفاقا راضی هم بودند.

 

بنظرم مدیرا تاپیکو قفل کنن بهتره

 

اولاً که شما در جایگاهی نیستی که بخوای به من بگی تاپیکو ادامه بدم یا ندم! لطفاً ادای مدیران رو در نیارید فروم خودش کادر مدیرتی داره که به وظایف خودشون به خوبی آگاهی دارن.

 

ثانیاً پست اول برای دکور و زیبایی نوشته نشده! گفتم ویرایش شده می تونی ببینی. بله به عنوان آکبند تحویل گرفته شد اما تا دیشب که فرصت کردم بورد رو تست کنم با خلاف ادعاها روبرو شدم عکس هم گرفتم در پست اول.

برای قضاوت کردن عجله نکنید. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعاً خیلی مسخره بود کارشون یعنی یه مادربورد آکبند دادن انقدر سخته واسه یه شرکت..

کلاً وضعیت گارانتی تو ایران معلوم نیست یدفعه میری یه شرکت که هیچکی اسمشو نشنیده

انقدر خوب خدمات میدن و با احترام برخورد میکنند که آدم شرمنده میشه یدفعه هم گذرت

به گارانتی به اصطلاح اصلی میخوره که قشنگ از خجالتت در میان...

بهترین کار اینه که پول اضافی بابت خدمات گارانتی ندید، پولو میدی میره تو جیب شرکت فردا از

اون پول حقوق کارمندی رو میدن که زنگ میزنی بهت توهین میکنه آخر سر یه چیزی ام بدهکار میشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...