رفتن به مطلب

مشکلی بسیار جالب با گارانتی آواژنگ!!


mm65
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

حالم از هرچی ایرانیه تهمت زنِ ریا کارِ رو همدیگه قضاوت کن بهم میخوره

خدایا چرا این سرزمین که همه به هم احترام میزاشتن به این روز افتاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان لطفاً از گل بالاتر به آواژنگ نگید. چون هفته پیش مدیرشون به من زنگ زده بود و می گفت تو شرایطی در لیون فراهم کردی که عوامل گارانتی های دیگه از جمله سازگار اومدن و سعی در تخریب وجهه ما کردن!!! (اسمایلی فیس تعجب) حالا من نمی دونم تو این فروم واقعاً دوستانی که ابراز همدردی کردن عوامل گارانتی های دیگه هستن یا ایشون دچار توهم توطئه شده. اما از اونجایی که می دونم دوباره زنگ می زنن و من هم حوصله کاراگاه بازی ندارم , لطف کنید فقط در این تاپیک از آواژنگ تعریف کنید ترجیحاً کف زدن دو انگشتی هم ضمیمه کار کنید (اسمایلی لبخند)

 

خیلی قشنگ گفتی :clapping:

خیلی جالبه. حالا عده ای هم که اومدن و این کار زشت و غیر حرفه ایشون رو تو روشون زدن شدن از عوامل سازگار!! یعنی انتقاد در سیاست رفتاری این شرکت جایی نداره و به حساب دشمنی و پدر کشتگی و توطئه گذاشته میشه؟! 

تو اکانتم بگردید تاپیکشو زدم واسه چند ماهه پیشه؛ که یه Asus GTX 970 گرفتم بعد از چند وقت مشکل پیدا کرد و بردم گارانتی سازگار یه آکبند گرفتم بدون هیچ چک و چونه ای. خداییش آدم باید حرف حق رو بگه هرچند شنیدنش به مزاق خیلی ها خوش نمیاد. من نمیخوام طرفداری شرکت خاصی رو بکنم؛ همین گارانتی اگه یه جایی خواست دو دوزه بازی کنه و حق کشی بکنه باید یغه شو گرفت میخواد سازگار باشه یا آواژنگ یا هر گارانتی دیگه ای. من خودم با این جو مثبتی که برای آواژنگ ایجاد شده بود و همه ازش راضی بودند، طرفدارش شده بودم و میخواستم از این به بعد تماما محصولات این شرکت رو تهیه کنم ولی این حرکت تو ذوقم زد و باعث شد تمام تصوراتم راجع بهش خراب بشه. ولی بازم امیدوارم که مسئولین از این اتفاقات درس بگیرند تا در آینده هم اعتماد بیشتر و به دنبالش سود بیشتری کسب کنند و هم مشتریان به حقشون برسن. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سازگار که خودش یکی از مزخرفترین گارانتی هاس , امیدوارم کمپانی ها نمایندگی فروش مستقیم بزنن تا دیگه از شر این مفت خورها خلاص بشیم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی قشنگ گفتی :clapping:

خیلی جالبه. حالا عده ای هم که اومدن و این کار زشت و غیر حرفه ایشون رو تو روشون زدن شدن از عوامل سازگار!! یعنی انتقاد در سیاست رفتاری این شرکت جایی نداره و به حساب دشمنی و پدر کشتگی و توطئه گذاشته میشه؟! 

تو اکانتم بگردید تاپیکشو زدم واسه چند ماهه پیشه؛ که یه Asus GTX 970 گرفتم بعد از چند وقت مشکل پیدا کرد و بردم گارانتی سازگار یه آکبند گرفتم بدون هیچ چک و چونه ای. خداییش آدم باید حرف حق رو بگه هرچند شنیدنش به مزاق خیلی ها خوش نمیاد. من نمیخوام طرفداری شرکت خاصی رو بکنم؛ همین گارانتی اگه یه جایی خواست دو دوزه بازی کنه و حق کشی بکنه باید یغه شو گرفت میخواد سازگار باشه یا آواژنگ یا هر گارانتی دیگه ای. من خودم با این جو مثبتی که برای آواژنگ ایجاد شده بود و همه ازش راضی بودند، طرفدارش شده بودم و میخواستم از این به بعد تماما محصولات این شرکت رو تهیه کنم ولی این حرکت تو ذوقم زد و باعث شد تمام تصوراتم راجع بهش خراب بشه. ولی بازم امیدوارم که مسئولین از این اتفاقات درس بگیرند تا در آینده هم اعتماد بیشتر و به دنبالش سود بیشتری کسب کنند و هم مشتریان به حقشون برسن. 

 

انتقاد پذیر؟ یکی هیتلر انتقاد پذیر بود و یکی هم ایرانی های سودجو. کسی که یا کسانی فقط به فکر منافع خودش باشن و اصلا به دیگران اهمیت ندن، انتقاد سرشون میشه؟ اونم چی، توی ایران؟ مثل اینکه شما یادتون رفته اینجا ایرانه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با درود.

با پیگیری ها لازم ، مادربرد استارتر با یک مادربرد مشابه و آکبند تعویض شد.

 

دوستان لطف کنند تمامی مشکلات خود با گارانتی آواژنگ را در تاپیک مربوط و اختصاصی آواژنگ در شهرسخت افزار مطرح کنند.

از این طریق دوستان خیلی سریع تر به نتیجه خواهند رسید.

http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/

 

موفق باشید.

 

جالبترین پست این تاپیک...

فرهنگ احمدی نژادی.

ما با یه پدیده ای روبرو هستیم که زل میزنه توی دوربین و دروغ میگه..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی موقع خرید پول اضافی میدیم که چنین خدماتی دریافت کنیم؟

اون هم با این قیمت های آواژنگ!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عوامل ساز گار !!    =)) 

 

چه ربطی به سازگار داره ، من خودم همشه افراد رو از خرید محصولات asus به خاطر گارنتی بد سازگار ،  ویستا و الماس منع کردم زمان پیشنهاد دادن و مورد مشابه از برند دیگه ای پیشنهاد دادم.

 

وقتی شما میای 10 تا 30 درصد میکشی رو قیمت جنس باید مسئولیت پذیر باشی ، این مدل رو نداری ؟ باید یه مدل جدید و آکبند بدی ، وقتی یه جنس گارانتی 3 ساله زمانش تموم میشه و اصلا از گارانتی استفاده نکرده چی ؟  اون 30% پول اضافه تو جیب کی رفته ؟ در صورتی که خرابی برد های گیگا فقط 2.5% هست شما داری از اون 97% بقیه پول مفت میگیری حالا که زمان پاسخ گویی به اون 3% رسیده دبه میکنید ؟ :mad: 

 

بد ترین قسمت این هست که اگرکسی لیون یا شهر سخت افزار رو نمیشناخت یه بورد x58 مینداختن بهش.

آخه رفتار انقدر غیر حرفه ای ، انقدر ناعادلانه؟

شما پولش رو گرفتی ، وقتش رو  هم گرفتی آخرش هم یه آکبند مشابه تحویل ندادی(به گفته خود استارتر)

 

ویل للمطففین الذین اذا اکتالوا علی الناس یستوفون

ترجمه ساده : وای بر کم فروشان که  پول بورد + چند درصد اضافه برای گارانتی رو دقیق از مردم میگیرن ولی زمان خدمات دادن دبه میکنن.

 

روی حرف من فقط آواژنگ نیست ، روی حرف من با 80% شرکت ها گارانتی کننده هست که دبه اساس نامه شرکتشون هست.

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چرا جوش میاری؟ ادا مدیر چیه ؟

 

اصلا از کجا معلوم تقصیر شرکت اواژنگه ؟

 

 

اولش کلی توهین به این شرکت کردی بعد یکی از مسولانش سریع اومده باهات نهایت همکاری کرده مادربردتون رو سریع عوض کرده با یه مدل اک حالا امروزم اومدی دبه کردی میگی اک نیست !!!!!! 

 

 

در حالی که خود جنابعالی به گفته خودت و به گفته نماینده اواژنگ در فروم شهر سخت افزار   بصورت حضوری رفتی شرکت مادربردو تحویل گرفتی 

 

 

هر کی در عرض چند دقیقه میتونه پیچارو باز کنه و عکس بگیره بگه مادربرد اک نیست
 

 

 مشکل شما مادربرد نیست از کامنتای شما قشنگ معلومه هدفت چیز دیگه ای هست

 

این تاپیک رو هم به مدیرا گزارش میدم

دوست عزیز حالا شما چرا انقدر نگران ابروی شرکت مذکور شدی؟  اولا توجه داشته باشید که شرکت از ابتدا زیر بار نرفته بود و با پیگیری های بسیار و مطرح کردن در فضای عمومی اینترنت، از ترس ابروشون قبول کردن بالاخره. اگر کسی به فروم اینترنتی دسترسی نداشته باشه، خدا می دونه چه کلایی سرش می ره.

اگر انقدر با تعهد و درست کار هستن که شما می گی، پس انقدر فیدبک خوب جمع کردن که با تاپیک یک کاربر تنها به اعتبارشون لطمه ای نمی خوره. اینجا فروم عمومیه و مطابق قوانین هر کس مشکلی داشته یا نظری داره می تونه عنوان کنه. نماینده شرکت هم در فروم حضور داره و می تونه توضیحات لازم رو ارائه کنه.

اگر شما احیانا خدمات خوبی دریافت کردی، می تونی تجربت رو به اشتراک بگذاری، هرچند در هر صورت وظیفه مسئولان شرکت بوده و بابت خدماتشون هزینه نسبتا بالایی دریافت کردن. ایشون هم که به گفته خودشون با خدمات ضعیف و متناقض رو به رو شدن، می تونن حرفشون رو بزنن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چرا جوش میاری؟ ادا مدیر چیه ؟

 

اصلا از کجا معلوم تقصیر شرکت اواژنگه ؟

 

 

اولش کلی توهین به این شرکت کردی بعد یکی از مسولانش سریع اومده باهات نهایت همکاری کرده مادربردتون رو سریع عوض کرده با یه مدل اک حالا امروزم اومدی دبه کردی میگی اک نیست !!!!!! 

 

 

در حالی که خود جنابعالی به گفته خودت و به گفته نماینده اواژنگ در فروم شهر سخت افزار   بصورت حضوری رفتی شرکت مادربردو تحویل گرفتی 

 

 

هر کی در عرض چند دقیقه میتونه پیچارو باز کنه و عکس بگیره بگه مادربرد اک نیست
 

 

 مشکل شما مادربرد نیست از کامنتای شما قشنگ معلومه هدفت چیز دیگه ای هست

 

این تاپیک رو هم به مدیرا گزارش میدم

شما چه مدرکی دارید که دارید به ایشون تحمت می زنید دروغ می گن؟ ایشون حق دارن از تجربشون بگن شما هم از تجربه ی خودتون می تونید بگید...ضمن اینکه هیچ دلیلی نداره که یه نفر نزدیک 1 میلیون جنسی بخره و بعد از کلی دردسر کشیدن از گارانتی جنس آک بگیره بیاره خونش خرابش کنه دوباره بفرسته برای گارانتی..که چی بشه؟ این وسط فقط پول و وقت خودشون رو حروم کردن. من دلم به حال هر کسی که بسوزه دلم به حال شرکتای گارانتی نمی سوزه چون روی هر قطعه ای داریم یه قیمت گذافی رو برای گارانتی و وارداتش می دیم و مثلا از بین 1000 تا مادربردی که میفروشن حتی 100 تا شم مرجوعی بشه یه سود کلانی روی 900 تای دیگش کردن که پول اون 100 تا برگشتی توش گم میشه ضمن اینکه جنس خراب رو که می ره برای گارانتی تعویض که نمیندازن دور برگشت می زنن به همون جایی که ازش قطعات رو خریدن و وارد کردن یا جنس بجاش می گیرن یا پول...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سوال بدی مطرح نشد. لحن ش زشت بود مثل بترمرگ و بشین و بفرما. کلاً تهمت زدن زشته اما سوال کردن زشت نیست. از اونجایی که همه ما در محیط یکسانی تربیت نشدیم پس نباید از شخصیت ها و واکنش های متفاوت ناراحت بشیم. 

 

اما قضیه ای که این دوست نگران ما مطرح کردن و به زشت ترین صورت ممکن هم مطرح کردن رو بررسی می کنیم!

 

در یکی از عکس هایی که در پست اول قرار دادم جای پیچ کیس روی کارت گرافیکم موجوده و ممکنه خواننده فکر کنه من خودم کارت وایرلسُ روی کیس پیچ کردم و خواستم آواژنگ رو خراب کنم. خوب توضیح می دم.

 

طبق فاکتوری که از فروشگاه لیون دارم و همه ما هم این فروشگاه رو قبول داریم گرافیک من در تاریخ 31/3 امسال خریداری شده :

 

post-11166-0-27353000-1441400214_thumb.jpg

 

و گرافیک من پیچ شده چون اونموقع کیس داشتم. تا تاریخ آخرین ویرایش تاپیک فروش کیسم که مربوط به تاریخ 9/4 امسال میشه:

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=44156

 

و من ازاون تاریخ کیس نداشتم پیگیری های خرید کیس توسط بنده در این فروم در پیغام های خصوصی و تاپیک خرید کیس در پرشین تولز ثابت می کنه که من کیس ندارم. اما ممکنه کسی به این راحتی قانع نشه.

 

دلیل محکم تری ارائه می کنم که من هنوز کیس ندارم که خودم کارت وای فای بورد جدید رو روی اون پیچ کنم!

 

من در تاریخ  21/4 پاورم رو از لیون خریداری کردم طبق این فاکتور:

 

post-11166-0-32777200-1441400448_thumb.jpg

 

اگه من کیس داشتم در طول این دو ماه حداقل یک بار پاورم رو روی کیس قرار می دادم حداقل بخاطر اینکه خاک نخوره. اما این عکس هایی که چند دقیقه پیش گرفتم نشون می ده هنوز پاورم پیچ نشده. حجم عکس ها زیاده همراه با نام کاربری و تاریخ عکس گرفتم قضاوت با خودتون که پیچ شده یا خیر و جای پیچی می بینید؟؟؟

 

http://8pic.ir/images/dufw9178fultem6gmd0a.jpg

http://8pic.ir/images/h5iv1egcjpvp5elpmz1h.jpg

 

دوستانی هم که بنده در این فروم افتخار آشنایی باهاشون نصیبم شده اطلاع دارن که اهل دروغ و حقه بازی و رذالت حداقل تا این حد نیستم که به دروغ قصد تهمت زدن به یه شرکت یا هر فرد حقیقی و حقوقی باشم. برای من که سودی نداره امـــا

به عنوان یک عضو کوچیک از این فروم وظیفه خودم می دونم که تجربه خودم رو در فروم بازگو کنم. فرهنگ فروم همینه! به اشتراک گذاشتن دانسته ها و تجربیاتمون بدون هیچ توقعی.

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم این تاپیک باید جز تاپیکهای (مهم شده) قرار بگیره.

به جرعت میتونم بگم بهترین و پر محتوا ترین و مفیدترین تاپیکی که از اولین روز ثبت نام من توی این سایت دیدم و دارم دنبال میکنم همینه.

مبارزه با فرهنگ توسری خوردن و هیچی نگفتن رو باید از همین جاها شروع کرد و ریشه کن کرد. ظلم یه شرکت گارانتی به ملت که قسمت کوچیکی از اونه.

به قول دوستمون اگر این بنده خدا با فروم یا حتی سایتهای دیگه آشنایی نداشت آیا باز هم  حقش رو میدادن(گرچه کامل ندادن) خدا میدونه حق چند نفر دیگه رو اینطوری خوردن...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز من نزدیک 2 ساله که شما رو از روی پست هاتون میشناسم واقعاً نیازی به این کارها نبود

مگه من و شمای مصرف کننده دنبال شر میگردیم که بعد از 20 روز الاف شدن و از کار و زندگی افتادن

مادربورد آک بهمون بدن بعد بگیم دست دوم بوده ؟ واقعاً یه یوزر چه نفعی از این قضیه میتونه ببره !!

فقط باید برای آواژنگ تاسف خورد...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عوامل ساز گار !!    =)) 

 

چه ربطی به سازگار داره ، من خودم همشه افراد رو از خرید محصولات asus به خاطر گارنتی بد سازگار ،  ویستا و الماس منع کردم زمان پیشنهاد دادن و مورد مشابه از برند دیگه ای پیشنهاد دادم.

 

وقتی شما میای 10 تا 30 درصد میکشی رو قیمت جنس باید مسئولیت پذیر باشی ، این مدل رو نداری ؟ باید یه مدل جدید و آکبند بدی ، وقتی یه جنس گارانتی 3 ساله زمانش تموم میشه و اصلا از گارانتی استفاده نکرده چی ؟  اون 30% پول اضافه تو جیب کی رفته ؟ در صورتی که خرابی برد های گیگا فقط 2.5% هست شما داری از اون 97% بقیه پول مفت میگیری حالا که زمان پاسخ گویی به اون 3% رسیده دبه میکنید ؟ :mad: 

 

بد ترین قسمت این هست که اگرکسی لیون یا شهر سخت افزار رو نمیشناخت یه بورد x58 مینداختن بهش.

آخه رفتار انقدر غیر حرفه ای ، انقدر ناعادلانه؟

شما پولش رو گرفتی ، وقتش رو  هم گرفتی آخرش هم یه آکبند مشابه تحویل ندادی(به گفته خود استارتر)

 

ویل للمطففین الذین اذا اکتالوا علی الناس یستوفون

ترجمه ساده : وای بر کم فروشان که  پول بورد + چند درصد اضافه برای گارانتی رو دقیق از مردم میگیرن ولی زمان خدمات دادن دبه میکنن.

 

روی حرف من فقط آواژنگ نیست ، روی حرف من با 80% شرکت ها گارانتی کننده هست که دبه اساس نامه شرکتشون هست.

ویرایش شده توسط عبد فرار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

دوست عزیز خدا خیرت بده با این پست به درد بخورت !!! امیدوارم وضعیت فعلی بهتر بشه ...

باشد از این پست ها تا چهره واقعی و ... این شرکت های ... رو بهتر نشون بده !

اگه واقعا این شرکت خدمات عالی ارائه میده، نباید اجازه میداد که کار به اینجا بکشه و شما مشکلتون رو اینجا بذارید و بعدش داستان های مرتبط به اون ...

دوستان اگه اعتراضی چیزی خواستند بکنند علیه این مزدوران ... ، من پای ثابت هستم و امیدوارم یه روز به جای اینکه برای ... راه پیمایی کنیم، برای اینجور چیزها معترض بشیم. 

یه چیز جالب هم بگم که یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش قطعات کامپیوتر، یه قرداد جداگونه برای گارانتی اون محصولات با شرکت گارانتی کننده میبنده که بعدا اگه اتفاقی افتاد، مشکلی نداشته باشند!!! 

:cool:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عوامل ساز گار !!    =)) مثل اینکه کلا تخریب شرکت های گارانتی مد شده هاا :D

والا شخصا بیشتر از هفتاد تا قطعه دادم سازگار...حداقل..همیشه اکی بوده

باید منطقی و منصفانه برخورد کرد..واژنگ یه بار کلا بد بود واسم که پشت برد رو زرد کرده بود..

اما ویستا گریم رو در اورده بود واقعا

 

چه ربطی به سازگار داره ، من خودم همشه افراد رو از خرید محصولات asus به خاطر گارنتی بد سازگار ،  ویستا و الماس منع کردم زمان پیشنهاد دادن و مورد مشابه از برند دیگه ای پیشنهاد دادم.

 

وقتی شما میای 10 تا 30 درصد میکشی رو قیمت جنس باید مسئولیت پذیر باشی ، این مدل رو نداری ؟ باید یه مدل جدید و آکبند بدی ، وقتی یه جنس گارانتی 3 ساله زمانش تموم میشه و اصلا از گارانتی استفاده نکرده چی ؟  اون 30% پول اضافه تو جیب کی رفته ؟ در صورتی که خرابی برد های گیگا فقط 2.5% هست شما داری از اون 97% بقیه پول مفت میگیری حالا که زمان پاسخ گویی به اون 3% رسیده دبه میکنید ؟ :mad: 

 

بد ترین قسمت این هست که اگرکسی لیون یا شهر سخت افزار رو نمیشناخت یه بورد x58 مینداختن بهش.

آخه رفتار انقدر غیر حرفه ای ، انقدر ناعادلانه؟

شما پولش رو گرفتی ، وقتش رو  هم گرفتی آخرش هم یه آکبند مشابه تحویل ندادی(به گفته خود استارتر)

 

ویل للمطففین الذین اذا اکتالوا علی الناس یستوفون

ترجمه ساده : وای بر کم فروشان که  پول بورد + چند درصد اضافه برای گارانتی رو دقیق از مردم میگیرن ولی زمان خدمات دادن دبه میکنن.

 

روی حرف من فقط آواژنگ نیست ، روی حرف من با 80% شرکت ها گارانتی کننده هست که دبه اساس نامه شرکتشون هست.

ویرایش شده توسط عبد فرار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شاید شما جایی که زندگی میکنید بهتر باشه ولی این جا تو تهران من به مشکل عجیبی خوردم.

 دوستم دی ماه سال پیش VIIhero گرفت دوهفته بعد خراب شد برد سازگار ، گارانتی قبول کرد که ولی گفت فعلا مادربوردی نداریم که ب شما بدیم  باید تا 15 فروردین صبر کنید بار جدید برسه !!!!!!!!

این بنده خدا رو 75 روز سر دوندن تا آخر با داد و بیداد به هش یه بورد جدید دادن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هی چی بگم والا 

 

قانون مرده خیلی وقتی مرده 

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی آواژنگ زنگ میزنه میگه گارانتی های دیگه سو استفاده می کنن. خوب عزیزم خودت موقعیتش رو دادی . اینجا دنیای واقعی هست و گند زدی باید منتظر عواقبش باشی . اوکی گارانتی جان :)

انودیا یکی از بزرگترین شرکتای تکنولوژی فقط اطلاعات نسبتا غلطی داد ، به غلط کردن افتاد محکوم کردن کارش رو ، اما هیچ وقت کار اشتباهش رو با این شیوه توجیه نکرد . میدونی چرا چون کشوری که توش زندگی می کن قانون حاکم هست و واقعا سازمانای حمایت کننده از حقوق مصرف کننده وجود دارن و حمایت می کنن. :)

برای اینکه گارانتی آواژنگ توهم نزنه تمام گارانتی ها من جمله شما سود جو هستید و خودم حدالامکان دورتون رو خط میکشم توصیه می کنم دوستان هم خط بکشن. و در وهله اول بدون گارانتی و در صورت نبود ، خرید از برندی که کمترین تفاوت با قیمت جهانیش داره.

آواژنگ جان این تایپیک قفل میشه. اما برای همیشه میمونه و با سرچ از موتور جست و جو بالا میاد و مطمئن باش خیلی خیلی بیشتر از اون سودی که فکر می کردی با زرنگ بازی به جیب میزنی از دست میدی . اوکی برو رو کارات فکر کن. مطمئنم هزاران نفر که از سخت افزار چیزی سرشون نیست این سناریو رو سرش اوردین. :) برو این امل بازی و گارانتی های دیگه سو استفاده می کنن رو جای دیگه بازی کن. شما وظیفه ات هست اشتباه نکنی. وقتی اشتباه کردید. با کمال میل باید سزای اشتباهتون رو ببینید . زرنگ بازی ممنوع :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ایرانی جماعت کارش اینه سر برادر دوستش و ... کلاه بزاره بگه زرنگ بازی

زرنگ بودم فلان چیزو بهت انداختم یا نامردی کردم

نه نامردی نبود حواست سرجاش نبود یا اعتماد کردی یا ساده لود بودی و .. سرت کلاه رفت

دوستان ایراد از خودمونه و تا خودمونو اصلاح نکنیم انتظار اصلاح شدن از دیگران را نداشته باشیم

 

آواژنگ یا هرشرکت دیگه ای میاد مثلا 3 سال گارانتی میکنه و همه جا تبلیغ میکنه گارانتی طلایی : سال اول تعویض سالهای بعد تعمیر

 برد خرابو به مرجع برگشت میزنه و بجاش برد آک یا پولشو میگیره اونم با درصد کمترین خرابی در دنیا اما بازم جونش درمیاد تا کار یکیو راه بندازه (منظور به گارانتی کننده ها بود)

وضعیت گارانتی تو کشور ما همینه نباید خودمونو با کشورهای دیگه مقایسه کنیم

خوبه که استارتر عزیز مشکلشونو اینجا مطرح کردن و ما هم چشممون بازتر شد

ان شاء ا... مشکلشون حل بشه

 

خود من یه بار رو گزینه ultra fast boot گذ اشتم دیگه وقتی ویندوز بالا میاد delet میزنی تا بره تو تنظیمات بایوس واسه من زمانی که ویندوز بالا میمومد کلا کیبورد از کار میفتاد یعنی دیگه دسترسی به بایوس نداری

با تخلیه باتری و اتصال کوتاه به تنظمیات دیفالت برگشت دادم اینجور مشکلات هست اما چون کسی به خاطر هزینه و وقتش حوصله گارانتی رفتن نداره

 

البته شاید اینجا جاش نیست اما از تجربه های تلخمون میگیم ولی تجربه های درست هم باید گفت

دوست من گیم نت داره و گرافیک 630 سوخت برد گارانتی آواژنگ با آکش تعویض شد (وظیفشونه اما باید برای همین وظیفه خوشحال بود که کارشونو درست انجام میدن!!!!)

....

امیدوارم دوستان مطلبو گرفته باشن

ویرایش شده توسط Hassan.StarKilleR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...