رفتن به مطلب

مشکلی بسیار جالب با گارانتی آواژنگ!!


mm65
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود

بنظر من برو یدونه از این z170 هارو بگیر بیا ندادن نباس تو کار باشه، بس بشین تو اتاق بگو یا یدونه مثل همون بده یا از این جدیدا بدین... اختلاف قیمتشم باهاشون حساب کن، اخر سر هم تشکر کن برگرد !  ^_^

اونا یه ***** هایی هستن که دومی ندارن .... 

چرا برای تحویلش حضوری نرفتی ؟ ای کاش چنتا از بچه های پایه پیدا شن بیان با هم بریم تراکت هایی علیه گارانتی های متخلف چاپ و پخش کنیم ... :devilish:  :devilish:  :devilish:  :devilish:  :devilish:  :devilish:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به استاتر عزیز 

من 2-3 بار به این گارانتی کارم افتاد و نتیجه برخورد من با اونا این بود که نفهم ترین آدمها در اون مکان مشغول کار هستن 

یکی توی اتاق رضایت مشتری نشسته بود وقتی خواستم برم مشکلمو مطرح کنم با دست اشاره کرد داخل نیا منم شر کردم داد و بیداد و با کلی تهدید تونستم حقم رو بگیرم 

 

و از اون به بعد با آواژنگ کار نکردم در هیچ زمینه ای

ویرایش شده توسط milllad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام به استاتر عزیز 

من 2-3 بار به این گارانتی کارم افتاد و نتیجه برخورد من با اونا این بود که نفهم ترین آدمها در اون مکان مشغول کار هستن 

یکی توی اتاق رضایت مشتری نشسته بود وقتی خواستم برم مشکلمو مطرح کنم با دست اشاره کرد داخل نیا منم شر کردم داد و بیداد و با کلی تهدید تونستم حقم رو بگیرم 

 

و از اون به بعد با آواژنگ کار نکردم در هیچ زمینه ای

فکر کنم اکثر گارانتی ها موقع استخدام افرادشون تست IQمیگیرن اگه نمره بالایی کسی بگیره ردش میکنن. تازه کار به اینجا ختم نمیشه، چون هر 6 ماه یکدفعه امتحان دوباره میگیرن اگه IQشون تغییر کرده باشه می اندازن بیرون طرف رو :D  :D  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر کنم اکثر گارانتی ها موقع استخدام افرادشون تست IQمیگیرن اگه نمره بالایی کسی بگیره ردش میکنن. تازه کار به اینجا ختم نمیشه، چون هر 6 ماه یکدفعه امتحان دوباره میگیرن اگه IQشون تغییر کرده باشه می اندازن بیرون طرف رو :D  :D  :D

=))  =))

 

دقیقا   ، تازه جالبه این آواژنگ  گواهی نامه ایزو  نمیدونم چند هزار همین چند وقت بیش گرفته بود برای رضایت مشتری.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بنظر من برو یدونه از این z170 هارو بگیر بیا ندادن نباس تو کار باشه، بس بشین تو اتاق بگو یا یدونه مثل همون بده یا از این جدیدا بدین... اختلاف قیمتشم باهاشون حساب کن، اخر سر هم تشکر کن برگرد !  ^_^

 

آره Z170X-Gaming G1 میدن با یه 6700 به عنوان اشانتیون ;) نیماجان شما یه درصد فکر کن اینا z170 بدن. اسم z97 رو آوردم نزدیک بود گوشی رو قطع کنه میگه از سوکت بورد خودتون می دیم شما مگه z97 داشتین که z97 می خواین!؟ انقدر طلب کارانه برخورد می کنن و به مرگ می گیرن که به تب راضی بشیم

 

اونا یه ***** هایی هستن که دومی ندارن .... 

چرا برای تحویلش حضوری نرفتی ؟ ای کاش چنتا از بچه های پایه پیدا شن بیان با هم بریم تراکت هایی علیه گارانتی های متخلف چاپ و پخش کنیم ... :devilish:  :devilish:  :devilish:  :devilish:  :devilish:  :devilish:

 

نمی تونم که هر روز کارمو ول کنم برم ونک منت کشی اینام بگن در حال تعمیره آماده نیست. امروز هم که زنگ زدم چون طبق رسیدی که بمن دادن باید تا 5 شهریور تحویل می گرفتم اما می گفتن گفتن آماده نشده. امروز زنگ زدم اعتراض کردم که این چه وضعشه برای یه بایوس 2 هفته منو معطل کردین که تازه نتیجه شده قصه ای که در پست اول تاپیک گفتم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر بنده هم حتما برو دفتر مرکزی و به هر صورتی که هست حقت رو بگیر. اینجا دیگه موضوع منش و شخصیت یک فرد مطرح نیست. وقتی یک شرکتی این قدر بی شرم و کلاهبردار هست که همچین پاسخ احمقانه ای به مشتری میده، دیگه گذشت و انسانیت بی معنی میشه. پیشنهاد می کنم همه دوستان این جور موضوعات رو تا گرفتن نتیجه مطلوب پیگیری کنند تا مسئولان دزد اینگونه شرکت ها متوجه بشن که همه مثل خودشون از پشت کوه نیومدن. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر کنم اکثر گارانتی ها موقع استخدام افرادشون تست IQمیگیرن اگه نمره بالایی کسی بگیره ردش میکنن. تازه کار به اینجا ختم نمیشه، چون هر 6 ماه یکدفعه امتحان دوباره میگیرن اگه IQشون تغییر کرده باشه می اندازن بیرون طرف رو :D  :D  :D

دقیقاً همینطوره یک بار giga 5850 بردم گارانتی جاش 610 64بیت بهم دادن اونم تازه تعمیر شده، جالبه که میگفتن قدرتاشون یکیه، منم گفتم شما فرق هویج رو با میکروفن نمیدونین بعد اومدین اینجا کار میکنین همشون مثل بز نگاه میکردن و حرف رئیس اونجارو تأیید میکردن  :D  :laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تا حالا کارم به آواژنگ نیفتاده ولی با این همه تعریفی که ازش میکردن بعید بود همچین کار زشتی. من خودم همین چند ماه پیش یه GTX 970 گرفتم مورد داشت بعد از یه ماه بردم گارانتی سازگار یه آکبند بهم دادن و درستشم همینه. کلا مثل اینکه گارانتی بگیر نگیر داره تو این مملکت گل و بلبل. 

ولی به نظرم اصلا کوتاه نیا به هیچ وجه. انقدر پا پیچ بشو تا حقتو بگیری. بهشون بگو اینه گارانتی آواژنگ که اینهمه تعریفشو میکنن. بگو من تا حقمو نگیرم دست از سرتون بر نمیدارم پس الکی منو از سر خودتون باز نکنید با این پیشنهادات مسخرتون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آره Z170X-Gaming G1 میدن با یه 6700 به عنوان اشانتیون ;) نیماجان شما یه درصد فکر کن اینا z170 بدن. اسم z97 رو آوردم نزدیک بود گوشی رو قطع کنه میگه از سوکت بورد خودتون می دیم شما مگه z97 داشتین که z97 می خواین!؟ انقدر طلب کارانه برخورد می کنن و به مرگ می گیرن که به تب راضی بشیم

 

همینه دیگه پس چی، بیان همون برد خودتو بدن ندارن باید یه برد بروز بدن، سوکت روز هم z170 هست، مفتی که قرار نیست بدن اضافه بهاشو میدی دیگه... تو این مملکت دست پیش نگیری با لگد شوتت می کنند...  ^_^

من بود z97 g1 رو هم قبول نمی کردم چه برسه به z78 oc force ...! برو بشین برد روز رو بگیر بیا این نظر منه خود دانی !  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دقیقاً همینطوره یک بار giga 5850 بردم گارانتی جاش 610 64بیت بهم دادن اونم تازه تعمیر شده، جالبه که میگفتن قدرتاشون یکیه، منم گفتم شما فرق هویج رو با میکروفن نمیدونین بعد اومدین اینجا کار میکنین همشون مثل بز نگاه میکردن و حرف رئیس اونجارو تأیید میکردن  :D  :laughing:

=)) =)) =)) =)) =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با عرض سلام خدمت دوستان

 

دو هفته پیش متوجه شدم که Fast Boot مادربردم کار نمی کنه و بعد از نصب ویندوز 10 به روش UEFI ال ای دی دیباگر ارور 04 رو نمایش میده. خلاصه تصمیم گرفتم که مادربرد رو به شرکت گارانتی کننده (آواژنگ) تحویل بدم و حضوری بردم و تحویل دادم. امروز بعد از گذشت تقریباً دو هفته در حالیکه طبق فرمی که به من دادن باید تا 5 شهریور وضعیت قطعه مشخص میشد و نشد(هر بار شماره پیگیری قطعه رو وارد میکردم پیغام میداد که کالای شما وارد فرایند کنترل کیفیت شده است) باهاشون تماس گرفتم بعد از 4 بار تماس و کلی پشت خط معطل شدن و پاسکاری ابتدا گفتن مادربرد شما تعویض می شه. و مادربرد جدید بهتون می دیم.

 

مادربرد من که دچار مشکل شده بود: G1 Sniper 5 سوکت z87

 

مادربرد جایگزین که به من میدادند : G1.Assassin سوکت x58 کارکرده . به علاوه 66 تومن و 9% ارزش افزوده :laughing: یعنی باید بورد 5 سال پیش کارکرده بگیرم 88 تومن هم بهشون بدم!

 

بعد از کلی صحبت و ارجاع دادن و پاس کاری دوباره دو ساعت بعد زنگ زدن و اینبار مادربرد Z87X-OC Force کارکرده! بهم میدن و 35 تومن و 9% ارزش افزوده هم ازم میگیرن!

 

این آخرین پیشنهادشون بود . مادربرد نو نمیدن به این بهانه که مادربرد من آکبند نبوده (مگه کسی مادربرد آکبند رو میبره گارانتی!!!؟ ) - مادربرد دیگه ای یا دقیقاً مثل بورد خودم رو هم نمیدن - مادربرد خودم با دو تا اشکال کوچیک رو هم پس نمیدن میگن خراب شده و قابل استفاده نیست!!! حاضر به پرداخت وجه نقد هم نیستن. بورد نو هم نمیدن. 

 

بیش از 14 ماه از گارانتی بورد خودم باقی مانده بود. اینجوریشو دیگه ندیده بودم. نکته جالب قیمت های دو لا پنج لای آواژنگ هستش به بهانه گارانتی خوب که معنای گارانتی رو هم فهمیدیم!!

قطعاً بورد Z87X-OC Force کارکرده که تا چند روز دیگه به بنده میدن اگر تعمیری نباشه(به ادعای خودشون) هم از زیر دست اورکلاکر در رفته...

 

راهی چیزی هست که بشه از این شرکت سودجو شکایت کرد یا خیر؟! احساس می کنم بیش از حد داره به شعورم توهین می شه. مخصوصاً اون خنده های مسخره خانم اپراتورشون انگار خودشم میدونه دارن چه آشغالی بهم میدن...

با تشکر @};-

با سلام.

لطف کنید شماره تماس خود را از طریق پیغام خصوصی برای ما ارسال کنید تا هماهنگی های لازم جهت تعویض مادربرد شما با یکی از مادربرد های Z87X-OC / Z97X-SOC آکبند صورت بگیرد.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام.

لطف کنید شماره تماس خود را از طریق پیغام خصوصی برای ما ارسال کنید تا هماهنگی های لازم جهت تعویض مادربرد شما با یکی از مادربرد های Z87X-OC / Z97X-SOC آکبند صورت بگیرد.

 

موفق باشید.

سلام

 

بورد من جزو سری g1 و گیمینگ محسوب میشه نه OC . لطفاً با بورد گیمینگ تعویض کنید نه بوردهای سری OC . این بوردهایی که شما میگی برای اکستریم اورکلاکرهاست و برای کاربری مورد نظر بنده مناسب نیستن.

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

 

بورد من جزو سری g1 و گیمینگ محسوب میشه نه OC . لطفاً با بورد گیمینگ تعویض کنید نه بوردهای سری OC . این بوردهایی که شما میگی برای اکستریم اورکلاکرهاست و برای کاربری مورد نظر بنده مناسب نیستن.

ممنون

دوست عزیز از حق و حقوقت پایین نیا که اینا به هر طریقی میخان حقتو پای مال کنن.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبه شرکت آواژنگ داره مادربرد هاشو 150$ بالای قیمت جهانی می ده و این جوری سرویس می ده!

مثلا مادربرد GIGABYTE Z97X-Gaming G1

قیمت جهانیش 292$ که 7% مالیات هم بهش اضافه شه  می شه 312.44 دلار که  با دلار 3370 هم حساب کنیم می شه حدود 1 تومن! قیمت فروش 1،520،000! که این 520 رو بر همین نرخ دلار تقسیم کنیم می شه 150$!

فکر کنم به شرکت گیگا بگیم آقا شما اصلا 50$ بالای قیمت جهانی بفروش به کله بیاد ایران :))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بحس سر گارانتی نیست سر ایرانی بودنشه.

حر کس به نحوه ی خودش میخوره.

میخواد آواژنگ باشه میخواد بقالی سر کوچه باشه. ایرانه داش من بحس نکن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جالبه شرکت آواژنگ داره مادربرد هاشو 150$ بالای قیمت جهانی می ده و این جوری سرویس می ده!

مثلا مادربرد GIGABYTE Z97X-Gaming G1

قیمت جهانیش 292$ که 7% مالیات هم بهش اضافه شه  می شه 312.44 دلار که  با دلار 3370 هم حساب کنیم می شه حدود 1 تومن! قیمت فروش 1،520،000! که این 520 رو بر همین نرخ دلار تقسیم کنیم می شه 150$!

فکر کنم به شرکت گیگا بگیم آقا شما اصلا 50$ بالای قیمت جهانی بفروش به کله بیاد ایران :))

دوست گرامی دارید اشتباه میکنید آآآ

این 312.5 برای مصرف کننده مستقیم هست نه نماینده دائمی یه شرکت بزرگ مثل گیگا

برای آواژنگ و بقیه بسیار پایینتر و با شرایط بسیار خاص و مطلوب ارائه میشه چون باید سطح فروش جهانی رو حساب کنن وگرنه گیگا کلاش پس معرکه هست

تا اینجای کار همه چیز طبیعی هست ولی وقتی به دست آواژنگ برسه یا سایر وارد کنندگان که اسم نماینده رسمی هم بهشون چسبیده وضعیت خیلی فرق میکنه

نتیجش میشه قیمت فروش 1،520،000

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

 

بورد من جزو سری g1 و گیمینگ محسوب میشه نه OC . لطفاً با بورد گیمینگ تعویض کنید نه بوردهای سری OC . این بوردهایی که شما میگی برای اکستریم اورکلاکرهاست و برای کاربری مورد نظر بنده مناسب نیستن.

ممنون

با سلام.

لطفا شماره تماستون رو برای ما ارسال کنید.

مادربرد شما با یک مادربرد G1.Sniper5 آکبند تعویض خواهد شد.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام.

لطفا شماره تماستون رو برای ما ارسال کنید.

مادربرد شما با یک مادربرد G1.Sniper5 آکبند تعویض خواهد شد.

موفق باشید.

سلام دوست عزیز

ببخشید شما نماینده ی شرکت آواژنگ هستید؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز

ببخشید شما نماینده ی شرکت آواژنگ هستید؟

نمیدونم هستن ولی به چند نفر برای اینجور مشکلات کمک کردن.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام دوست عزیز

ببخشید شما نماینده ی شرکت آواژنگ هستید؟

 

چه فرقی می کنه!

 

مهم این هست که کاربرا رو به حقشون برسونه ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نمیدونم هستن ولی به چند نفر برای اینجور مشکلات کمک کردن.

ایشون از آواژنگ هستند.

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چه فرقی می کنه!

مهم این هست که کاربرا رو به حقشون برسونه ...

فرقش اینه که یک کاربر معمولی نمیتونی همچین پیشنهاد هایی از جلوی خودش بده!........ خب مشخص شد که ایشون از آواژنگ هستند!

پس انشاالله مشکل این دوستمون حل میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم مسئولای ما عوامل شیطان هستن (نه همشون) که شرکتای گارانتی هم جزوشون هستن حالا خوبه  کشوراسلامیه اینقدر مردم مظلوم رو تیغ میزنن ولی مسئولین بلاد کفر اینقدر به مردم احترام میذارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم مسئولای ما عوامل شیطان هستن (نه همشون) که شرکتای گارانتی هم جزوشون هستن حالا خوبه  کشوراسلامیه اینقدر مردم مظلوم رو تیغ میزنن ولی مسئولین بلاد کفر اینقدر به مردم احترام میذارن

تو چارچوب روابط سرمایه‌داری کار هر شرکت رسیدن به بیشینه سود هست. حالا هر کدام متناسب با مکان و زمان سیاستهایی رو برای رسیدن به این سود در پیش می‌گیرند. جایی که رقیب باشه و نظارت عمومی رفتارشون بهتر می‌شه. ایران و امریکا و اروپا نداره.

من هارد وسترن دیجیتال دارم که فرستاده ام نمایندگی‌ خدمات‌شون در اروپا، گفته‌ان از چین خریده‌ای باید ببری همونجا. مشابه این مشکل رو با یک مکبوک هم داشتم. بهترین کاری که مصرف کننده می‌تونه انجام بده دنبال سازوکارهای نظارتی بودنه. بهتره افسانه سازی از خارجه نکنیم. برو تو نیواگ و امازون بررسی‌های مشتری‌ها رو بخون. اونجا هم تا دلت بخواد خدمات ضعیف و دبه کردن برای گارنتی هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...