رفتن به مطلب

شرکت Corsair از موس گیمینگ Sabre Laser و موس پد MM300 با طرح ویژه تیم Dignitas رونمایی کرد


Recommended Posts

jb3hg1pu7jel87dv2sx.jpg

 

شرکت Corsair بعنوان یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های تولید کننده کیس، قطعات و لوزم جانبی کامپیوتر، امروز از موس و موس پد گیمینگ sabre Laser و MM300 با طرح اختصاصی تیم انگلیسی معروف Dignitas رونمایی کرد. تیم مذکور از ماه January امسال شروع به استفاده از محصولات گیمینگ شرکت Corsair کرده اند و شرکت Corsair نیز نوعی اسپانسر و حامی مالی آنها محسوب می شود.

 

موس گیمنگ Sabre Laser تنها وزنی 100 گرمی دارد و امکان انتقال سریع را به کاربر می دهد. همچنین این موس به چهار منطقه با نور LED از نوع RGB مجهز شده است تا کاربران اجازه استفاده از 16.8 میلیون رنگ را داشته باشد و ظاهر موس را آنطور که بخواهد، تغییر دهد. هشت کلید قابل برنامه ریزی به همراه سنسور لیزری با دقت 8200DPI ، طراحی ارگونومیک، کابل بافته شده با قابلیت خم شدن آسان و عدم گره خوردن به طول 1.8 متر و با رابط اتصال USB ، سویچ های با کارایی و طول عمر بالا، پشتیبانی از نرم افزار انحصاری و مخصوص محصولات گیمینگ شرکت Corsair بنام Corsair Utility Engine یا CUE، تم سیاه و زرد و لوگوی تیم Dignitas ، از دیگر مشخصات و قابلیت های موس Sabre Laser می باشد.

 

قیمت موس مذکور حدود 55 است و هم اکنون می توان آنرا تنها از فروشگاه اینترنتی خودِ شرکت Corsair خریداری کرد.

 

 

hfw84vhmuxr1uymqlkxr.jpg

 

k5vv654dvp2dgcjqpybw.jpg

 

 

z4r90kmdf5qxhoisl2xl.jpg

 

 

نوبتی باشد نوبت موس پد MM300 است. این موس پد از جنس پارچه ی درجه بالاست و آنرا دارای ویزگی هایی نظیر ضد تخریب و پایداری بالا می کند. این موس پد مخصوص موس هایی با دقت DPI بالا (همانند موس Sabre Laser) ساخته شده است. اطراف موس پد MM300 را یک نوار پلاستیکی موغوب احاطه کرده است تا موس پد را ازلایه لایه شدن و کنده شدن روکش آن حفظ کند. حالت موج دار بودن پوسته زیرین موس پد، کنترل موس پد را افزایش، تکان خوردن ناگهانی آنرا کم، و میزان جذب گرما را (در هنگام بازی های حساس و افزایش یافتن آدرنالین بازی) نیز کاهش می دهد.

 

ابعاد موس پد مذکور برابر 360x300x3 میلیمتر می باشد. این موس پد نیز از تم سیاه و زرد و لوگوی تیم Dignitas برخوردار شده است.

 

موس پد MM300 هم اکنون به قیمت 25 دلار در فروشگاه اینترنتی شرکت Corsair به فروش می رسد.

 

 

aesrfacu4je69j8dmcd0.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...