رفتن به مطلب

بزودی شاهد عرضه کارت گرافیک های سری ROG Matrix از سوی شرکت ASUS باشید


Recommended Posts

e7omss71af3fac6g6qn.jpg

 

 

در حالی که شرکت MSI با معرفی کارت گرافیک قدرتمند GTX 980 Ti Lightning میدان کارت گرافیک های بالارده را بدست گرفته است، همه ی توجهات بسوی شرکت ASUS جذاب شده است تا این شرکت نیز در مقابل این عمل شرکت MSI ، عکس العملی نیز نشان دهد. گویا شرکت ASUS نیز جواب رد به طرفداران نداده، چونکه این شرکت در صفحه توییتر خود، وعده معرفی و عرضه ی کارت گرافیک (هایی) از سری قدرتمند و معروف ROG Matrix را داده است.

 

شرکت ASUS در تویت خود گفته در تاریخ 2 سپمتامبر، کارت (های) مذکور در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی خواهند شد و تماشاگران و خبرنگاران می توانند از آنها بازدید کنند. به احتمال قوی، کارت گرافیک GTX 980 Ti وارد سری ROG Matrix شود. این کارت گرافیک ظاهری مشابه سایر کارت گرافیک های سری ROG Matrix خواهد داشت، با همان تم قرمز-مشکی. البته امکان تغییر تم به میزان کم وجود دارد.

 

کارت گرافیک های سری ROG Matrix از برد PCB قدرتمند، سرعت کلاک هسته و مموری بالا، دو فن با کارایی بالا (امکان دارد از سه فن استفاده کنند، ولی احتمالش کمتر است) بهره مند شده و دو اسلات کیس را اشغال می کنند. با توجه به سیاست شرکت ASUS در معرفی کارت گرافیک، می توان انتظار عرضه کارت گرافیک R9 Fury ROG Matrix را نیز داشت.

 

 

 

منبع: tweaktown

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...