رفتن به مطلب

شرکت مایکروسافت از این به بعد اجازه ی غیر فعال کردن آپدیت های نرم افزاری را به کاربران ویندوز 10 می دهد


Recommended Posts

ftjn9azwtevrkgvuvvu.jpg

 

 

با آپدیت های اجباری نرم افزارهای ویندوز 10 خداحافظی کنید!

 

شرکت مایکروسافت، هرگونه آپدیت نرم افزاری و امنیتی را برای کاربران نسخه Home ویندوز 10 را اجباری کرده بود. بسیاری از کاربران ویندوز 10 نسخه Home از این اقدام مایکروسافت خشمگین شدند و بصورت مستقیم، نارضایتی خود را به شرکت مایکروسافت نشان می دادند. اما امروز این شرکت برای کمتر کردن این شعله های نارضایتی، به کاربران اجازه ی غیرفعال کردن آپدیت های خودکار نرم افزار های ویندوز 10 (شامل نرم افزارها و بازی های دانلود شده از Windows Store) را داد.

 

البته قابل ذکر است که شرکت مایکروسافت این موضوع را بصورت مستقیم و طی بلاگ خبری خود اعلام نکرده، بلکه کاربر با نصب جدیدترین آپدیت ویندوز 10 (آپدیت شماره 5) و ریبوت کردن سیستم، امکان غیر فعال کردن آپدیت های خودکار نرم افزاری به کاربر داده می شود. برای دسترسی به این قابلیت، ابتدا وارد "Windwos Store" شوید، سپس روی عکس پروفایل خود کلیک کنید، حالا روی گزینه "Setting" یا "تنظیمات" کلیک کنید. با فرض اینکه ویندوز 10 شما به جدیدترین آپدیت مجهز شده باشد، شما باید گزینه "Update apps automatically" را رویت کرده و آنرا "Off" یا غیر فعال کنید.

 

قابل ذکر است که شرکت مایکروسافت هنوز هم کاربران ویندوز 10 نسخه Home را مجبور به دریافت آپدیت های امنیتی کرده است. البته همه ی این آپدیت ها به نفع کاربران نبوده و مدتی پیش بعضی از کاربران ویندوز 10 با آپدیت ویندوز خود، گرفتار "ریاستارت و ریبوت شدن همیشگی و نامحدود سیستم" شدند. امیدوار است که دیگر اینچنین مشکلاتی بوجود نیاید.

 

کاربران ویندوز 10 نسخه Pro می توانند به مدت 8 ماه از دریافت آپدیت های امنیتی خودداری کنند و بعد از آن مانند کاربران نسخه home، مجاب به دریافت این دسته از آپدیت ها خواهند شد. شاید در آینده کاربران نسخه Home نیز بتوانند از دریافت آپدیت های امنیتی سرباز زنند. این مسئله به چگونگی تأثیرات آپدیت ها در آینده، و اینکه شرکت مایکروسافت چه مقدار توسطک اربران; تحت فشار قرار می گیرد، بستگی دارد.

 

 

 

منبع: maximumpc

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...