رفتن به مطلب

شرکت Giada اقدام به معرفی دوباره مینی مادربرد پرطرفدار N70E-DR V3 کرد


Recommended Posts

oypg5hrqyr7qeftre9ke.jpg

 

 

شرکت آمریکایی Giada، یکی از پیشرو ترین شرکت ها در زمینه ساخت مادربردهای mini-ITX NAS ، امروز از نسخه جدید مادربرد پرطرفدار N70E-DR V3 رونمایی کرد. اولین نسخه از این مادربرد در سال 2013 معرفی گشت و به یکی از پرفروش ترین مادربردهای mini-ITX NAS تبدیل شد. حالا شرکت Giada اینبار نیز می خواهد موفقیت قبلی خود را در بازار آمریکای شمالی دوباره تکرار کند. همچنین این شرکت قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به مادربرد خود افزوده که در ادامه به معرفی آنان خواهیم پرداخت.

 

شش درگاه SATA

شرکت Giada به نیاز شدید کاربران توجه وِیژه ای کرده و در مادربرد N70E-DR V3 شش درگاه SATA برای اتصال دستگاه های ذخیره سازی، اضافه نموده است. این شش درگاه، شامل دو درگاه SATA 3.0 و چهار درگاه SATA 2.0 می باشد. همچنین این مادربرد می تواند تا ظرفیت 24 ترابایت درایو ذخیره سازی را پشتیبانی کند. مادربرد مذکور همچنین از RAID 0/1/5/10 برای افزایش سرعت و کارایی درایوهای ذخیره سازی پشتیبانی می کند.

 

 

دو درگاه Gigabit Ethernet

مادربرد N70E-DR V3  دارای دو درگاه Gigabit Ethernet به همراه دو کنترلر Intel 82574L برای تبادل اطلاعات می باشد. کنترلر مذکور سرعت این درگاه ها را به طور چشمگیری بالا می برد.

 

 

5yapt5yrucvnsosuh0.jpg

 

 

سایز کوچک mini-ITX و مصرف کم برق

مادربرد N70E-DR V3  با اینکه امکانات و قابلیت های بالایی دارد، ولی همچنان اصل و نسب خود را حفظ کرده است. این مادربرد با اندازه کوچک mini-ITX خود، به همراه کارایی بالا، براحتی در همه ی کیس های جدید و قدیم نصب می شود. همچنین مادربرد مذکور به پردازنده 22 میلیمتری Intel Celeron 1037U مجهز شد است. به گفته شرکت Giada، این پردازنده یکی از بهترین پردازنده های موجود در بین تمامی مادربرد های mini-ITX NAS است. مصرف این پردازنده حدود 17 وات است.

 

 

مناسب برای مولتی مدیا، تنوع زیاد در درگاه ها و اسلات ها

برخلاف اندازه کوچک، این مادربرد بسیار گزینه ایده آل برای کارهای روزمره و مولتی مدیا است.مادربرد N70E-DR V3 دارای گرافیک مجتمع Intel HD Graphics می باشد. این گرافیک می تواند براحتی محتوی فیلم و تصاویر را در کیفیت 1080p اجرا کند. همچنین این مادربرد برای پخش صدا از چیپ صدای انبرد Realtek ALC662 بهره می برد. اسلات PCI-EXpress x16 موجود در مادربرد، امکان نصب هرگونه کارت توسعه، از کارت گرافیک گرفته تا کارت گیرنده وای فای، را به کاربر می دهد. از دیگر درگاه های مادربرد مذکور، می توان به دو درگاه HDMI و VGA D-SUB ، درگاه COM ، چهار درگاه USB 3.0 (دو درگاه قابل استفاده از طریق سرشاخه یا Header روی مادربرد) ، پنج درگاه USB 2.0 (سه درگاه قابل استفاده از طریق سرشاخه روی مادربرد) ، درگاه PS/2، درگاه های ورودی و خروجی صدا و دو درگاه Gigabit Ethernet را نام برد. 

 

 

os75n6y6dhexy9967f59.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تشکر از خبر

 

چقدر مشته خوراکه منه  (*)  امیدوارم قیمت خوبی داشت باشه بازار خودمون هم پیدا بشه برا خرید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...