رفتن به مطلب

گله از گارانتی آلبالو


mobaraki18
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان

چندروز پیش یه هارد هیتاچی 1ترا فرستادم گارانتی شرکت آلبالو ، امروز یه خانم زنگ زده میگن الان هیتاچی نداریم یا باید وسترن ببری یا وایسی فعلا تا هیتاچی بیاریم . میگم وسترن بفرستید میگه باید 30هزار اختلاف قیمتش رو بدی . میگم حداکثر 10هزار اختلاف قیمت دارن چطور میگی 30هزار ، میگه به من ربطی نداره واحد فروش این رو میگن و باید پرداخت کنی

خیلی جالبه واسه گارانتی یه قطعه 160هزاری 56هزار هزینه کردم

12هزار هزینه ارسال هارد + 14هزار هزینه برگشت + 30هزار اختلاف قیمت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 

تقریبا رویه شرکت درست هست!

 

تو همه گارانتی ها درج شده هزینه حمل و مسئولیت تا شرکت گارانتی کننده به عهده صاحب کالاست.

اختلاف هارد وسترن و هیتاچی هم تقریبا 10 بالا گفتن ولی در کل نزدیک هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هزینه پست رو قبول دارم ولی کجای دنیا اختلاف قیمت هارد هیتاچی با وسترن 30هزاره ؟

تازه گارانتی هم نداره که اگه گارانتی داشت آدم میگفت بابت تمدید گارانتیش هستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مدل هاردی که شما فرستادید و هاردی که قرار هست دریافت کنید چی هست ؟!

قیمت سایت های خارجی رو چک کنید هاردهای وسترن از نظر قیمتی کلا یه لول بالاتر هستن! اختلاف 8-9 دلاری میشه همین 30 تومان!

قیمت رو زیاد سخت نگیرید دوست من.
شما سوال کردید در مورد گارانتی !؟ معمولا مابقی مدت گارانتی برای هارد جدید پابرجاست ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمیدونم هاردی رو که فرستادم یادم نیست هارد جدید هم به دستم نرسیده

از هارد قبلی 20روز گارانتی مونده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوب دوست من توقع دارید یه هارد با گارانتی کامل به شما بدن!

 

کمی منصف باشید. @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فرمایش معین جان کاملاً درسته.قیمت هارد جدید از هارد خودتون گرونتره.اگه قطعه جایگزین آکبند باشه واقعاً کارشون خوب بوده. از اون مبلغ 30 تومن هم نزدیک به نصفش مربوط به مالیات بر ارزش افزوده میشه.هزینه ارسال هم که همیشه با مصرف کننده اس. مدت زمان گارانتی هم همیشه طبق مدت زمان گارانتی قطعه اولی که خریداری شده محاسبه میشه

اگه یکبار گذرتون به شرکتی مثل ویستا خورده بود که گاهی اوقات روی هارد خط و خش ایجاد می کنن و بعد هم از گارانتی ساقطش می کنن بجای عنوان گله مندی از تمجید و تشکر استفاده می کردید

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

می‌تونی باهاشون چونه‌هم بزنی. متین باشی کارت پیش می‌ره. من چند بار قطعه فرستادم بی‌دردسر عوض کردند، دو بار موجودی نداشتند بهترش رو دادند. من جات بودم می‌گفتم یکی دو هفته می‌شکیبم.

یک منبری هم برم برای گارانتی و کلا خدمات پس از فروش خارجه. بر اساس چند تا تجربه‌ی اخیر مختصر بگم که قدر شرکتهایی مثل آواژنگ و سازگار و ماتریکس و همین آلبالو رو بدونین. کاری ندارم شرکتها مال کی‌اند و چقدر روی قطعه می‌کشن، تاکیدم روی خدمات پس از فروش‌ه. خارجه هم روال همینه و کارشکنی و دبه کردن کلا جزیی از ساز و کار گارانتی‌ه. ربطی به خاور میانه و کویر لوت و دماوند نداره.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...