رفتن به مطلب

فیلم: عیادت هنرمندان از ناصر ملک مطیعی


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

 
ناصر ملک مطیعی ستاره قبل از انقلاب سینمای ایران، چند روزی می شود که در بیمارستان دی تهران بستری شده است.
 
تی وی پلاس: در روزهایی که داش فرمون سینمای ایران تحت مراقبت است، چهره های مطرحی همچون مسعود کیمیایی، امین حیایی، اکبر عبدی، عبدالله اسکندری، نیلوفر خوش خلق و چند هنرمند دیگر بر بالین ناصرخان حاضر شده اند تا جویای احوال او شوند.  
 
 
 

ناصر ملک مطیعی ستاره قبل از انقلاب سینمای ایران، چند روزی می شود که در بیمارستان دی تهران بستری شده است.

malek_motie.jpg

عیادت از ناصر ملک مطیعی

ناصر ملک مطیعی از روز سه شنبه به دلیل عارضه تورم رگ ها، در بخش سی سی یو بیمارستان دی تهران بستری شد.با وجود آن که امیرعلی ملک مطیعی پسر این بازیگر قدیمی سینما اعلام کرده بود که قرار است روز پنجشنبه و پس از تایید پزشک معالج، این هنرمند به بخش منتقل شوند اما گویا به تشخیص پزشک معالج، ناصر ملک مطیعی همچنان باید در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان باشند.
اهمیت روال درمانی این بازیگر قدیمی و ضرورت تحت مراقبت بودن او در بخش مراقبت های ویژه، مانع از این نشد که تعداد زیادی از هنرمندان و اهالی ورزش به دیدار ملک مطیعی نیایند.
روز پنجشنبه تعداد ز یادی از هنرمندان و چهره های ورزشی پس از آگاهی از بستری شدن ناصر ملک مطیعی، برای عیادت او به بیمارستان رفتند.
محمدرضا طالقانی و بهرام افشار زاده از چهره های ورزشی کشورمان از جمله ملاقات کنندگانی بودند که در بخش سی سی یو با ناصر ملک مطیعی دیدار کردند.
مسعود کیمیایی که به بیمارستان دی مراجعه کرده بود پس از اطلاع از بستری شدن ناصر ملک مطیعی به عیادت او رفت.
سعید سهیلی به همراه پسرش از هنرمندانی بودند که روز پنجشنبه برای ملاقات با ناصر ملک مطیعی به بیمارستان رفتند.سهیلی هنگام ملاقات با ملک مطیعی مقدمات گفت و گوی تلفنی این هنرمند را با ابوالفضل پورعرب مهیا کرد. پور عرب در این مکالمه آرزوی سلامتی و تندرستی برای بازیگر قدیمی سینمای ایران کرد.
از سوی سازمان سینمایی هم رسول صادقی مدیر روابط عمومی این سازمان به همراه بابک برزویه و علی عطشانی دربیمارستان حاضر شدند.
پرویز پرستویی هم که در حال حاضر سر پروژه بادیگارد حضور دارد در تماسی تلفنی برای ناصر ملک مطیعی آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.
امروز جمعه هم اکبر عبدی به همراه بابک صحرایی و شهرام زمانی از ناصر ملک مطیعی عیادت کردند.
در این ملاقات که در بخش سی سی یو بیمارستان انجام گرفت  اکبر عبدی با بازگویی خاطرات قدیمی و شوخ طبعی هایش باعث ایجاد فضای نشاط آوری شد.
عبدی در این ملاقات گفت: هر بار که فیلم قیصر و هنرنمایی ناصر ملک مطیعی را می بینم اشک می ریزم. آرزو دارم در یک فیلم در برابر ناصر ملک مطیعی بازی کنم.
عبدی گفت به غیر از قیصر، نقش ملک مطیعی در فیلم قلندر را دوست دارم.
بابک صحرایی که هنگام عیادت اکبر عبدی از ملک مطیعی حضور داشت از عبدی درباره نقش هایش پرسید.عبدی در جواب گفت: در نقشهای جوانمرد و کلاه مخملی که بازی داشتم مثل سریال در چشم باد، در کارکتری که بازی می کردم سعی داشتم با الگوگیری از بازی های آقای ملک مطیعی خدم را به نقش نزدیک می کردم.
عبدی همچنین در پاسخ به این که در ابتدای کارش و در دوران نوجوانی به کدام بازیگر علاقمند بوده گفت: من چه در نوجوانی و چه در حال حاضر به ناصر ملک مطیعی علاقه داشتم. ملک مطیعی و فیلم هایش هنوز برای من و مردم تازگی دارد.
عبدی در ادامه افزود: به نظر من فیلم قلندر کار ماندگاری از زنده یاد علی حاتمی و هنرنمایی آقای ملک مطیعی است. صلابت و قدرت ملک مطیعی به ویژه صحنه ای که رگش را می زند بسیار بر من تاثیر گذاشت.
گفتنی است که با گذشت چهار روز از بستری شدن ناصر ملک مطیعی در بخش سی سی یو بیمارستان، هنوز پرشک معالجش اجازه نداده این هنرمند به بخش منتقل شود.
روزنامه بانی فیلم برای این بازیگر پیشکسوت و قدیمی سینمای ایران آرزوی تندرستی و سلامتی دارد.

***************

در روزهایی که داش فرمون سینمای ایران تحت مراقبت است، چهره های مطرحی همچون مسعود کیمیایی، امین حیایی، اکبر عبدی، عبدالله اسکندری، نیلوفر خوش خلق و چند هنرمند دیگر بر بالین ناصرخان حاضر شده اند تا جویای احوال او شوند.  

فیلم عیادت هنرمندان از ناصر ملک مطیعی 

تصاویری از عیادت هنرمندان مشهور از ناصر ملک مطیعی در بیمارستان

gq3i1332goep90t1va43.jpg

عیادت امین حیایی از ناصر ملک مطیعی

ervozvcbrb6id5p4xf06.jpg

عیادت اکبر عبدی از ناصر ملک مطیعی

baj2sdj0n0jwl52opmca.jpg

عیادت مدیرعامل استقلال از ناصر ملک مطیعی

sg8lk6qda2p0pal5wce.jpg

dpdv7qurgtzk0yelidyp.jpg

u3r5ajvk1mor49qo43gj.jpg

عبدالله اسکندری و ناصر ملک مطیعی


y4repvptc9a2bryhgqoy.jpg

بیوگرافی ناصر ملک مطیعی :

ناصر ملک مطیعی (زادهٔ ۱۳۰۹، تهران) کارگردان و بازیگر سرشناس قدیمی سینما و تلویزیون ایران است. پس از انقلاب ۱۳۵۷ و تغییر چارچوب‌های حاکم بر سینمای ایران، ملک‌مطیعی، هم چون فردین و بهروز وثوقی، جایی در سینمای پس از انقلاب نداشتند و زمینه بر ادامه فعالیت هنری آنها فراهم نشد. ملک‌مطیعی، پس از انقلاب و تا به امروز، در مشاغلی هم چون قنادی و مشاور املاک فعالیت‌ داشته‌است.
ناصر ملک‌مطیعی دیپلم رشتهٔ تربیت دانش‌سرای عالی تهران است و قبل از آن که به سینما راه یابد، معلم ورزش دبستان‌های تهران بود. او پس از ورود به سینما و کسب محبوبیت، به فعالیت در تئاتر (از ۱۳۳۵) و دوبلهٔ فیلم (۱۳۳۸) نیز پرداخت.

6x3vv79sn13y5p4dwg8.jpg

عکس قدیمی از  ناصر ملک مطیعی

s6b0kptxs4a4v7xv8m.jpg

عکس  ناصر ملک مطیعی
ویرایش شده توسط mrezaee
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عشق من ناصر ملک مطیعی -ان شا الله حالش خوب بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عشق من ناصر ملک مطیعی -ان شا الله حالش خوب بشه

 

انشاالله

 

واقعا بازیگر خوبیه ؛ اما حیف . . .  . . .   متاسفانه نزاشتند بعد از انقلاب تو سینما جایی داشته باشه همانند فردین ؛

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...