رفتن به مطلب

مادربردهای ارزان قیمت MSI از راه رسیدند: شرکت MSI از مادربردهای جدید سری PRO خود با چیپست های H110 ، B150 و H170 رونمایی کرد


Recommended Posts

gf9aoww2z2i6wfcadw.jpg

 

 

شرکت MSI بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مادربرد در جهان، پس از گذشت اندک مدتی از معرفی پردازنده های جدید سرِی Skylake توسط شرکت Intel ، از مادربردهای جدید چیپست H170 و H110 و B150 رونمایی کرد و این شرکت جزء اولین شرکت هایی شد که اقدام به معرفی مادربرد برای پردازنده های جدید Intel کرد. شرکت MSI حدود 30 مادربرد جدید از سری PRO با چیپست های H170 ، H110 و B150 با اندازه های mini-ITX و microATX و ATX ، برای پذیرایی از پردازنده های جدید شرکت Intel ساخته است که در ادامه به برخی از ویژگی ها و قابلیت های آنان می پردازیم.

 

تمامی مادربرد جدید از سری PRO دارای سوکت LGA1151 هستند و از تمامی پردازنده های Skylake-S پشتیبانی می کنند. همچنین این مادربردها با سیستم عامل جدید ویندوز 10 و تمامی قابلیت های آن سازگاری دارند. بنابراین، با خیال راحت به تجربه و لذت از ویندوز جدید بپردازید، بدون اینکه حتی نگران چیزی باشید. مادربردهای مذکور از مازول رم های DDR4 بصورت کامل پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، تکنولوژی DDR4 Boost نیز به تمامی مادربردهای جدید از سری PRO اضافه شده است. بکمک این تکنولوژی، فرکانس رم پایدار خواهد ماند که درنتیجه آن، پایداری کل سیستم و کارایی رم افزایش خواهد یافت. 

 

 

sbb3kjko4ady9tqx603l.jpg

 

 

با معرفی پردازنده ها و چیپست های جدید توسط شرکت Intel ، نسل جدید درایوهای ذخیره سازی بسیار پر رنگتر از قبل شده است، چرا که دیگر در هر مادربرد دارای چیپست X1xx ، می توان دست کم یک درگاه M.2 و SATA-Express مشاهده کرد. همچنین تنوع درایوهای ذخیره سازی پرسرعت بیشتر از قبل شده و مطمئناََ در آینده بیشتر هم خواهد شد. مادربردهای جدید شرکت MSI نیز از این قضیه مستثنی نیستند و هر کدام از آنها دارای درگاه های M.2 با سرعت 32Gb/s ، درگاه SATA-Express با سرعت 16Gb/s و درگاه U.2 برای اتصال نسل جدید درایوهای حالت جامد NVMe می باشند.

 

مادربردهای مذکور از رابط کاربری جدید بایوس CLICK BIOS 5 بهره مند شد اند. این بایوس، نسل جدید بایوس UEFI است و کاربر با کمک آن می تواند از نهایت ظرفیت کارایی تک تک قطعات سیستم خود استفاده کند. همچنین از بایوس با ویندوز 10 سازگاری کامل دارد. فضای ذخیره سازی اَبری MSI M-Cloud امکان ذخیره سازی هرگونه اطلاعات را در فضای محافظت شده اَبری مهیا می کند. این قابلیت از رابط کاربری ساده و دوستانه ای برخوردار است و. کاربر خیلی سریع می تواند طرز استفاده از آنرا فرا گیرد.

 

 

rz4nlfzao5qyv3b7194.jpg

 

 

با داشتن مواد اولیه با کیفیت و با استاندارد Military Class 4 و پشتیبانی از محافظ Guard-Pro ، این مادربردها را به یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین مادربردهای موجود در بازار مبدل می سازد. قابلیت های کاربردی دیگری نظیر EZ Debug LED برای شناسایی و رفع هرگونه مشکل در مادربرد و اجزای آن، تکنولوژی Overvoltage برای محافظت مادربرد در برابر تخلیه های الکتریکی خطرناک، و محافظ VGA Armor برای محافظت از پردازنده گرافیکی نیز همراه این مادربردها هستند تا امنیت مادربرد و قطعات آنرا بیش از پیش تأمین کنند.

 

مادربردهای مذکور با سیستم عامل های Windows 8/8.1/10 سازگاری کامل دارند. همچنین شرکت MSI اولین تولید کننده مادربرد در جهان است که موفق به دریافت گواهی نامه Windows 10 WHQL از سوی شرکت مایکروسافت شده است. چیپ صدای با کیفیت Audio Boost امکان رد و بدل صدا با بهترین کیفیت ممکن را فراهم می کند و کاربر می تواند هرگونه دستگاه پخش کننده صدا را به درگاه های شش کاناله مادربرد متصل کند و صدای خروجی مادربرد لذت ببرد. نسل جدید درگاه USB با نام USB 3.1 نسل دو نیز در مادربردهای چیپست H170/H110/B150 و سری PRO حضور دارند. کاربر می تواند با سرعت 10Gb/s ، دو برابر سرعت درگاه USB 3.0 ، اقدام به انتقال عکس ها، فیلم ها، آهنگ ها و در کل; اطلاعات خود کند. پشتیبانی از تلویزیون ها و مانیتورهای بالارده و پیشرفته، پخش محتوی تصویری با کیفیت 4K و دارا بودن به درگاه های DVI/VGA/HDMI/DisplayPort از توانایی های این مادربردها در زمینه پخش محتوی تصویری می باشد.

 

 

dfgodwt9omck7zkhfpos.jpg

 

 

در جدول زیر می توانید نام تمامی مادربردهای جدید شرکت MSI را مشاهده کنید:

 

 

291pwog6u1l8ouyh0rcj.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...