رفتن به مطلب

معرفی کیت رم دو کاناله Viper 4 3400MHz DDR4 توسط شرکت Patriot


Recommended Posts

3gvjxeon3t6e4fweriq.jpg

 

 

شرکت Patriot، یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت تولید کننده مموری برای کامپیوتر، امروز از کیت رم DDR4 دو کاناله Viper 4 با فرکانس 3400MHz رونمایی کرد. این کیت مخصوص پردازنده های سری جدید Skylake و مادربردهای با چیپست Z170 ساخته شده است.

 

اولین کیت های رم DDR4 از سری Viper 4 ، در ماه January و در دو کیت 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی با فرکانس های 2400MHz و 3000MHz با ولتاژ 1.2 تا 1.35 و توسط شرکت Patriot معرفی شدند. حال اینبار شرکت Patriot قصد گسترش خط تولید رم های DDR4 خود در زمینه های گیمینگ و اورکلاک دارد، بنابراین اینبار از دو کیت رم DDR4 دوکاناله از سری Viper 4 با ظرفیت های 8 گیگابایتی (2x4GB) و 16 گیگابایتی (2x8GB) در فرکانس 3400MHz رونمایی کرده است.

 

طراحی این رم ها بگونه ای است می توانند با بیشتر قطعات سیستم شما هماهنگ شوند. این رم ها از یک هیتسینک قرمز-مشکی رنگ برای خنک سازی خود استفاده می کنند. کیت 8 و 16 گیگابایتی دارای تایمینگ 36-18-18-16 با فرکانس 3400MHz و ولتاژ 1.35 ولت می باشند و با کم کردن فرکانس آنها به 3200MHz ، تایمینگ نیز به 36-16-16-16 کاهش پیدا می کند.

 

کیت رم های مذکور از تکنولوژی XMP 2.0 پشتیبانی می کنند. بکمک این تکنولوژی، کاربر می تواند به راحتی اقدام به اورکلاک فرکانس رم خود کرده و از نهایت کارایی رم استفاده کند. گارانتی مادام العمر و خدمات پس از فروش ویژه شرکت Patriot ، این اطمینان را به شما می دهد که بهترین پشتیبانی را برای رم های سیستم خود فراهم کرده اید. همچنین رم های مذکور قبل از منتشر شدن در بازار، توسط شرکت Patriot بصورت دستی آزمایش می شوند تا در آینده مشکلی ایجاد نشود.

 

کیت های رم  Viper DDR4 با فرکانس های 2400MHz تا 3400MHz از فردا، بسته به مدل کیت، به قیمت های 65 دلار تا 170 دلار در فروشگاه های آنلاین مثل Amazon و Newegg فروش خود را آغاز خواهند کرد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام با تشکر فراوان اززحمات جنابعالی بابت ترجمه مطالب جدید وزیبا خواهشمندم درمورد زمان ارایه ماژول تکی 16gbمطلبی بنویسید ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام با تشکر فراوان اززحمات جنابعالی بابت ترجمه مطالب جدید وزیبا خواهشمندم درمورد زمان ارایه ماژول تکی 16gbمطلبی بنویسید ممنون

 

سلام و درود

 

والا تا الان که شرکت Patriot هیچ ماژول تکی 16GB رو معرفی نکرده، ولی در صورت معرفی حتما پوشش خبری میشه. نگران نباشید.

 

ممنون و موفق باشید.  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حیف که دیگه وارد کننده ها از این شرکت جنس وارد نمیکنن

 

من سری Viper Exterme خیلی بیشتر می پسندم تا این سری

post-11538-0-14721600-1441233375_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ugly 

من نمیدونم چرا بعضی از تولید کننده ها اصلا به فکر زیبایی نیستن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...