رفتن به مطلب

آنالیز میزان ارسال درایوهای حالت جامد در چهار ماهه ی دوم سال | پیروزی شرکت Samsung در بازار درایوهای حالت جامد


Recommended Posts

y490xllw21b7yy3nhro.jpg

 

 

شرکت TRENDFOCUS بتازگی گزارش چهار ماهه خود را از میزان ارسال (Shipment) درایو های حالت جامد (SSD) در بازار را منتشر کرده است. بطور کلی، میزان ارسال SSD نسبه به چهار ماهه قبل افزایش داشته، حتی با اینکه بیشتر این ارسال ها، به بازار ضعیف نوت بوک وابسته است. میزان ارسال SSD در حالت درایو نسبت به چهار ماهه قبل بسیار جزئی افزایش پیدا کرده (حدود 2.9 درصد) . درایوهای SSD با رابط SATA به میزان 23,859 میلیون واحد ارسال شده است. میزان ظرفیت و حجم درایوهای SSD ارسال شده حدود 13.3 درصد نسبت به چهار ماهه قبل رشد کرده و به 6.4 اگزابایت (6.4 میلیون ترابایت) رسیده است. همچنین میانگین ظرفیت درایوهای فرستاده شده به 268 گیگابایت افزایش پیدا کرده است. 

 

درایوهای SAS SSD مخصوص کارهای شرکتی، حدود 10 درصد کاهش ارسال داشته اند، این در حالی است که درایوهای SSD با رابط PCIe برای کارهای شرکتی در چهار ماه گذشته کمتر از 100,000 واحد ارسال شدند. در این بین، درایو SSD با رابط SATA برای کارهای شرکتی بیشتر می درخشد، چرا که این دسته از SSDها حدود 48.6 درصد نسبت به چهار ماهه قبل افزایش ارسال داشتند. شرکت Ssmsung همچنان به حکمرانی خود در بازار SSD ادامه می دهد. این در حالی است که شرکت Kingstone با رشد میزان ارسال درایوهای SSD اش، بار دیگر نشان داد که چگونه می تواند با تمرکز روی باز، یک بازیکن اصلی در این بازی پر رونق SSD باشد. در این بین شرکت HGST درصد زیادی از ارسال درایوهای شرکتی SAS SSD را در اختیار دارد و شرکت Intel نیز بازار درایوهای PCIe SSD را برای دومین چهار ماه متوالی تصرف کرده است.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...