رفتن به مطلب

باز هم مشکل با گارانتی الماس ایران برای تعویض کارت R9 290 !


Arman
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

 

تا جائیکه من میدونم گارانتی الماسیران، جدیداً واحد رسیدگی به شکایات راه انداخته که مشکلات این چنینی رو رسیدگی میکنه

 

 

 

روی سایتشون باید تشکیل پرونده بدی

 

 

 

چرا این کار رو نکردی و از اونجا کار رو پیگیری نکردی؟

 

من هم یک مشکل با بخش فنیشون داشتم که اونا برام حلش کردن

 

از اونجا هم در حال پیگری هستم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام.

حالا که بازار گارانتی های داغ شده یه مشکل خیلی خنده دار و جالب با گارانتی الماس ایران داشتم تو این چند روزه !! 

یک کارت R9 290 4GB BF Edition که سوخته بود و 2 ماه گارانتیش مونده بود تحویل الماس ایران دادم و گفتند یک کارت دیگه جایگزینش میشه .

حالا با من تماس گرفتند با هزار چک و چونه گفتند که کارت شما با یک R9 380 4GB که 25% هم از R9 290 ضعیف تره تعویض میشه و روی کارت جدید هیچ گارانتی به شما نمی دیم و هیچ مبلغی هم سر نمیدیم !  به خاطر اینکه 2 ماه از گارانتی کارت قبلی شما باقی مونده ! اصلا یه حرف خیلی خنده داریه...! 

نتیجه گیری به این صورت میشه که : 

 

کارت گرافیک R9 290 4GB بنده رو ازم گرفتن.

یک کارت 25% ضعیف تر تحویلم میدن.

هیچ مبلغی هم بابت این تفاوت 25% کارت ضعیف تر نمی دند.

روی کارت جدید هم هیچ گارانتی نمیدن ! 

 

اونم به بهانه اینکه فقط دو ماه از گارانتی کارت شما باقی مونده !!! 

 

قضاوت با خودتون.شما به من بگید چیکار کنم؟! 

 

 

ممنونم.

سلام

چرا بی خودی شلوغ بازی در میاری

من مغازه دارم و 2 ساله دارم جنس به گارانتیشون ارسال میکنم

حتی یه مورد هم نداشتم که پاسخگو نباشند

من هفته ای 2 بار جنس میبرم و سریع جواب میدن

به همه هم توصیه میکنم با این گارانتی  بخرن

در مورد این گرافیک هم مدلی که بهت پیشنهاد دادن هم جدید تره هم کلاکش قویتره

ولی کلا شاید 5 درصد ضعیفتر باشه که اینم دلیل نمیشه بیخودی اطلاعات غلط بدی مردم و گمراه کنی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ویستا و این حرفها؟

من بر عکس فکر می کنم ویستا ضعیف ترین خدمات رو توی شرکتهای معروف داره.

 

در مورد گارانتی ویستا هم خیلی بد شنیده بودم  و تا این که اوایل تابستون امسال مانیتورم Asus VX228H چندین پیکسلش سوخت و بردم مرکزش واقع در خیابان بهشتی ساختمون ویستا و دستگاه رو کامل با جعبه و متعلقات تحویل دادم و دو روز بعد رفتم تحویل گرفتم عین روز اول و تا الان هم خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشتم (کلا پنل جلو یا همون LCD رو عوض کردن به گفته خودشون)

 

دیگه نظرم راجب این گارانتی عوض شد حالا شاید شانس ما این بوده :D

 

یا حق

ویرایش شده توسط ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درسته من همین امروز عضو شدم

نمایندشون هم نیستم

من فروشنده قطعات کامپیوتری هستم و هیچ سود و ضرری هم برام نداره

چه گارانتی ویستا و یا سازگار و یا آواژنگ بفروشم وویا الماس ایران

از تجربیات خودم تو این 2 سال گفتم

خدماتی که اینجا به من داداه هیچکدوم از گارانتی ها ندادند

دوستان خودشون عقل دارند و با یه پیگیری ساده تو بازار میتونن به این نتیجه برسن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجب ادما دزدی پیدا میشن روزگاریی شده 

 

مردک 290 گارانتی کرده حالا که مشکل داره میخاد یک کارت رده پایین تر 380 بده کجا دنیا همچین لاشی بازی وجود داره  :-?

 

مملکت بی قانون اخرش همین هست هر اشغالی با سرمایه میتونه مردم سرکیسه کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...