رفتن به مطلب

اژدهای دو سر: شرکت PowerColor از کارت گرافیک R9 390 X2 Devil 13 رونمایی کرد


Recommended Posts

u4n3rnosoq378mmq916.jpg

 

 

شرکت PowerColor، بعنوان یکی از قدیمی ترین شرکای شرکت AMD/ATI از سال 1997، امروز یکی از قدرتمندترین کارت گرافیک های R9 390 ، و یکی از قدرتمندترین و جدیدترین کارت گرافیک های موجود در بازار را معرفی کرد: R9 390 X2 Devil 13 ، کارت گرافیکی با دو چیپ گرافیکی R9 390 بر روی یک برد، آمده است تا بخوبی از بازی های سنگین امروزی پذیرایی کند.

 

کارت گرافیک R9 390 X2 Devil 13 به دو چیپ R9 390 ، با معماری Grenada مجهز شده که در کل برای این کارت گرافیک، 5120 واحد سایه زن، کلاک هسته 1000MHz ، کلاک مموری 1350MHz ، مموری GDDR5 با مقدار 16 گیگابایت و باس 1024 بیت را به همراه می آورد. این کارت سه اسلات از مادربرد و کیس شما را اشغال می کند. کارت گرافیک مذکور دارای مدار رگولاتور ولتاژ 15 فازی است و به چوک های با کیفیت و هسته های از جنس هیدراکسید آهن، برای افزایش استقامت و کارایی کارت گرافیک (همانند بیشتر کارت گرافیک های بالارده) مجهز شده است.

 

 

p7y20jsimwdjhlgvf8cm.jpgcc3wvcv67h0py7o0eg.jpg

 

 

برای خنک ماندن کارت گرافیک R9 390 X2 Devil 13 ، شرکت PowerColor آنرا با سیستم خنک کننده هوایی قدرتمندی همراه کرد است. این سیستم خنک کننده شامل سه فن با پره های دو گانه با طراحی زیبا و پرکاربرد برای مکش بیشتر هوا به درون کارت گرافیک، یک هیتسینک بزرگ و یک تکه آلومینیومی برای رد و بدل کردن سرما و گرمای کارت گرافیک، 10 لوله ی ناقل حرارت مسی برای انتقال گرمای هسته، مموری و سایر اجزای گرمازا کارت گرافیک به هیتسینک، و دو پنل از جنس فلز مایع سرد شده می باشد.

 

این سیستم خنک کننده با کارایی بالای خود، مرز بین رفع گرما و میزان نویز ایجاد شده را رعایت می کند. شرکت PowerColor برای بخشیدن زیبایی به این کارت گرافیک در تاریکی، آنرا با نور پس زمینه LED قرمز رنگ که لوگوی Devil 13 با آن روشن می شود و چشمک می زند، مزیّن ساخته است. برای کنترل بهتر کارت گرافیک، شرکت PowerColor بایوس دوگانه را نیز به کارت گرافیک خود افزوده است.

 

کارت گرافیک R9 390 X2 Devil 13 بمعنای واقعی، یک غول گرسنه محسوب می شود! چراکه برای تغذیه این کارت، شما باید چهار کانکتور 8 پینی PCIe و حداقل یک پاور 1000 واتی را برای راه اندازی و استفاده از این کارت داشته باشید!

 

 

3be1mmogrj5t01x4oye.jpg

 

 

شرکت PowerColor ، یک موس Razer Ouroboros با سنسور لیزری 4G و دقت 8200DPI را بصورت کاملاََ رایگان در داخل بسته بندی کارت گرافیک R9 390 X2 Devil 13 قرار داده است. شرکت PowerColor معتقد است که مصرف کنندگان ما، لایق بهترین ها هستند، و به همین دلیل این هدیه کوچک را برای آنها در نظر گرفته ایم.

 

در نهایت، کارت گرافیک مذکور به تکنولوژی های انحصاری شرکت AMD که شامل AMD LiquidVR, Mantle, Exploit, AMD CorssFire, Virtual Super Resolution, HD3D technology, Frame Rate Target Control, و AMD FreeSync هستند، مجهز ساخته است. قابل ذکر است که این کارت از DirectX 12 نیز پشتیبانی می کند. (سخن مترجم: در حال حاظر نه این کارت گرافیک، و نه هیچ کارت گرافیک شرکت های AMD و nVIDIA و حتی گرافیک های مجتمع پردازنده های شرکت Intel و AMD از DirectX 12 بصورت کامل پشتیبانی نمی کنند.)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از کارت گرافیک R9 390 X2 Devil 13 ، به این لینک مراجعه کنید.

 

 

nufoy40sephd0zkahnd.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

کارت مزخرفیه ...  ! این مدل کارت های سرهم بندی شده رو اصلا من قبول ندارم چه انویدا چه amd ...!  :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چهار کانکتور 8 پینی PCIe و 1000 وات انرژی از پاور :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بهتر از دو تا 390x در حالت کراس عمل میکنه یا نه ؟! :-?

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

از نظر قدرت حرفي براى گفتن نداره اما صرفه خريد نداره نه اين نه 295 x2

مصرف بالا. قيمت نجومي و بالا مخصوصا در ايران.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همه چیش به کنار

 این بسته بندی شیطانیش واقعا عالیه :devilish:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

موندم واسه این کارت چرا اون خروجی ها رو گذاشته!!!؟؟ یه دونه displayport !!؟ دوتا dvi ....!!!  :I Do not Know:  :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...