رفتن به مطلب

شرکت Gigabyte از سه سری جدید لپتاپ های گیمینگ با پردازنده های سری Skylake رونمایی کرد


Recommended Posts

sbe0o3lfaz49sm3ay1fo.jpg

 

 

با معرفی پردازنده های جدید Skylake ، پردازنده های دسته Skylake-U که مخصوص تمامی لپتاپ ها و نوت بوک ها نیز هستند، توسط شرکت Intel معرفی شدند. با این رویداد مهم، بیشتر شرکت های فعال در حوضه ساخت لپتاپ و نوت بوک دست به کار شده، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کردند که شرکت Gigabyte نیز یکی از همین شرکت های فعال است. شرکت مذکور می خواهد با سه سری از لپتاپ های گیمینگ جدید خود، یعنی P3x ، P1x و P5x ، بازار لپتاپ های گیمینگ را ازآن خود کند.

 

قابل ذکر است که در هر سه سری، امکانات مذکور برای آنها یکسان است: پردازنده های خانواده Core i7 برای پردازش سنگین ترین دستورات، بازی ها و نرم افزار ها ، پردازنده های گرافیکی GTX از شرکت nVIDIA با مصرف بهینه و قدرت پردازشی گرافیکی بالا و قابلیت اجرای بازی های جدید با بهترین کیفیت ممکن، درایو حالت جامد با رابط M.2 PCIe برای افزایش چشمگیر سرعت خواندن، نوشتن، انتقال و دریافت اطلاعات، کاهش مدت زمان بارگذاری و بوت سیستم، ماژول رم DDR4 با مصرف کمتر و فرکانس بالاتر، نسبت به ماژول رم های DDR3، درگاه USB 3.1 Type-C با داشتن سرعت 10Gb/s حدود دو برابر سرعت درگاه USB 3.0 می باشد و بدلیل طراحی ویژه آن، امکان اتصال 95% دستگاه های دیجیتالی، شارژ و مبادله اطلاعات با آنها فراهم می شود، درگاه HDMI 2.0 با داشتن قابلیت پردازش فیلم با کیفیت 4K.

 

سه لپتاپ P37 (با صفحه نمایش 17 اینچی) ، P35 (با صفحه نمایش 15 اینچی) و P34 (با صفحه نمایش 14 اینچی) نسبت به دو سری دیگر که در ادامه معرفی می شوند، ضخامت کمتری دارند. با این حال، این دو لپتاپ در مدل های مختلف، با کارت گرافیک های قدرتمند GTX 980M/970M/965M منتشر خواهند شد. سه لپتاپ مذکور به دلیل طراحی ویژه و وزن و ضخامت کم، بهترین گزینه برای افرادی است که از لپتاپ خود هم در کارهای اداری و غیر اداری و هم برای گیمینگ استفاده می کنند، می باشد. دو لپتاپ P37 و P35 با مجهز بودن به درگاه نصب درایو دیسک سخت و درایو دیسک نوری، امکان افزایش ظرفیت لپتاپ را بوجود می آورد. همچنین کلید های اضافی در لپتاپ P37 نیز به کیبرد لپتاپ اضافه شده اند تا کاربر بتواند با فشردن این کلیدها، عملیات مختلفی را به انجام برساند. این کلیدها قابل برنامه ریزی می باشند.

 

 

دو لپتاپ P55 (با صفحه نمایش 15 اینچی) و P57 (با صفحه نمایش 17 اینچی) از لپتاپ های خوش قیمت با کارایی مناسب شرکت Gigabyte محسوب می شوند. این دو لپتاپ در مدل هایی با کارت گرافیک GTX 970M/965M عرضه می شوند و بدلیل طراحی مشابه خودروهای اسپورت و رنگ مشکی متلایک و رعایت سایر عناصر گیمینگ، به زیبا ترین و قدرتمند ترین لپتاپ های شرکت Gigabyte مبدل گشته اند. داشتن دو درایو ذخیره سازی (یکی درایو دیسک سخت یا HDD و دیگری درایو حالت جامد یا SSD) و درایو نوری بلو-ری از دیگر ویژگی های این دو لپتاپ گیمینگ به شمار می رود.

 

ارزان ترین لپتاپ های گیمینگ شرکت Gigabyte ، دو لپتاپ P15 (با صفحه نمایش 15 اینچی) و P17 (با صفحه نمایش 17 اینچی) هستند. این دو لپتاپ تنها با کارت گرافیک GTX 950M عرضه می شوند. داشتن درگاه نصب درایو دیسک سخت و درایو دیسک نوری از دیگر امکانات دو لپتاپ گیمینگ مذکور می باشد.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام و تشکرات فراوان از فعالیت شبانه روزی جناب حیدرزاده عزیز 

جز تقدیم یک + کار دیگه ای نمیتونیم بابت زحماتتون انجام بدیم / امیدوارم همین تشکر ناقابل رو از ما بپذیرین 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام و تشکرات فراوان از فعالیت شبانه روزی جناب حیدرزاده عزیز 

جز تقدیم یک + کار دیگه ای نمیتونیم بابت زحماتتون انجام بدیم / امیدوارم همین تشکر ناقابل رو از ما بپذیرین 

 

اینچه حرفیه، خجالت زدم می کنید.

 

وقتی کاربران فهمیده ای مثل شما و همه ی کاربرای لیون کامپیوتر، مقاله یا خبر بنده حقیر رو بخونن، همون واسم کافیه، و این نشون میده که چیزی که نوشتم، باعث آگاهی اونها شده و براشون مفید بوده و من وظیفمو به درستی انجام دادم. گرفتن + یا تشکر، برای من مهم نیست و حتی اگه 100 تا - هم بگیرم، برا مهم نیست و باز هم منو سربلند می کنه. چراکه دارم به بندگان خدا خدمت می کنم و این بزرگترین آرزوی من هر شخص دیگری در دنیاست...

 

تشکر فراوان از شما که همیشه با نظرات خوبتون، به من انرژی می دید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب حیدرزاده

با تشکر از خب هایی که ترجمه میفرمایید.اگر اشتباه نکنم کلمه لپتاپ درسته و این که آیا این کلمه مشابه فارسی دیگری به جز رایانه همراه دارد؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب حیدرزاده

با تشکر از خب هایی که ترجمه میفرمایید.اگر اشتباه نکنم کلمه لپتاپ درسته و این که آیا این کلمه مشابه فارسی دیگری به جز رایانه همراه دارد؟

بله شما درست می فرمایید. اصلاح گشت. با تشکر از شما

 

در این مورد آگاهی ندارم متأسفانه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

کلا با این برند حال نمی کنم نمی دونم چرا تو کتم نمیره این برند، اپل هم همین حس رو دارم نسبت بهش ...!  :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...