رفتن به مطلب

کیس مکعب شکل PC-V33 توسط شرکت Lian Li معرفی شد


Recommended Posts

7d9wb9y5nvk4hehw6fcg.jpg

 

 

شرکت Lian Li از کیس جالب و عجیب مکعبی شکل PC-V33 رونمایی کرد. این کیس با بدنه آلومینیومی و در مدل نقره ای یا مشکی و یا داشتن پنل شیشه ای فشرده سیاه رنگ تولید می شود. برخلاف تصورات، این کیس هیچگونه محدودیتی برای نصب بزرگترین پاورها، کارت گرافیک ها و مادربردها ندارد. طراحی خلاقانه آن بگونه ای است که براحتی تمامی قطعات بالارده را در فضایی کوچک جای می دهد. طراحی مکعب گونه آن باعث می شود که براحتی قابل حمل و نقل باشد. این کیس قابلیت نصب رادیاتور تا طول 240 میلیمتر را دارد. یکی از ویژگی های جالب کیس PC-V33 ، در خیمه مانند آن است که قابلیت باز و بسته شدن را دارد. این قابلیت باعث میشود کاربر به راحتی و در سریع ترین راه ممکن بتواند قطعات سیستم خود را نصب و اسمبل کند.

 

در این کیس، همانند بیشتر کیس های امروزی، پاور در پایین کیس نصب می شود. پنل های جانبی کیس مذکور براحتی قابل برداشت و نصب است و اصلا نیازی نیست بر آنها انرژی زیادی وارد کنید. همانطور که گفته شد، پنل های جلو و سقف کیس یک تکه و خیمه مانند هستند و قابل باز شدن می باشند. با باز شدن کیس، فضای کیس به اندازه یک کیس test bench باز می شود. با این قابلیت ویژه ، کاربر به آسودگی می تواند قطعات سیستم خود را نصب کند، از جا در بیاورد. همچنین عملیات تمیز کاری کیس بسیار آسان تر می شود و کاربر می تواند تمامی نقاط کیس را تمیز و آنرا را از وجود هر گونه لکه و گرد و غبار، پاکیزه کند.

 

 

ga46u8hnw0o4rv68q3f.jpg

 

 

 

کیس PC-V33 از منافذ و محفظه های داخلی برای مدیریت گرما و گرد و خاک استفاده می کند. کف بد اصلی کیس مانند یک مانع عمل می کند. این مانع باعث جلوگیری از رسیدن گرمای تولید شده CPU و GPU به پاور می شود. یک فن 120 میلیمتری بصورت پیشفرض در پشت کیس نصب شده است. در پایین کیس، یک فیلتر گرد و غبار برای پاور تعبیه شده است. بدین صورت که با نصب پاور در پایین کیس و قرار گیری فن پاور به زیر کیس، ورود گرد و غبار به داخل پاور تا حد بالایی کاهش می یابد. بعلاوه این موارد، کیس مذکور دارای جایگاه نصب دو فن 120 میلیمتری یا یک رادیاتور 240 میلیمتری در جلوی پنل جلویی کیس می باشد.

 

کیس PC-V33 دارای قفسه نصب درایو ذخیره سازی با لرزه گیر پلاستیکی قدرتمند - با قدرتی مشابه لرزه گیر بکار رفته در برج تجاری Taipei 101 - می باشد. این قفسه از ایجاد نویز و لرزه در کیس جلوگیری می کند. این قفسه قابلیت جد شدن بصورت نیمه یا بصورت کامل را دارا می باشد. نصب درایوها بصورت افقی، امکان رسیدن جریان باد به درایوها و در نهایت، افزایش طول عمر مفید آنها را تضمین و ممکن می کند.

 

 

5syjid5p45bs6jm6nsv.jpg

 

 

این کیس در خود می تواند مادربرد در اندازه های mini-ITX و mATX و ATX و خنک کننده هوایی پردازنده تا ارتفاع 190 میلیمتر و کارت گرافیک تا طول 330 میلیمتر جای دهد. در پایین کیس نیز امکان نصب پاور تا طول 300 میلیمتر و 4 درایو در اندازه های 3.5 و 2.5 اینچ وجود دارد. یکی دیگر از قابلیت های ویژه کیس PC-V33 ، داشتن جایگاه مخصوص نصب رشته های LED نوری از نوع RGB و نصب کنترلر آن می باشد.

 

قیمت کیس PC-V33A/B حدود 200 دلار و کیس PC-V33WX نیز حدود 230 دلار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از کیس مذکور، به این لینک مراجعه کنید.

 

 

chku4ujzhd399svkdg5.jpg

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من به شخصه عاشق این کیس شدم. با این قیمت بالاش، باز هم ارزش خرید داره.

 

من از کیس های جمع و جور مثل این خیلی خوشم میاد. با اینکه داخل بازار ایران نمیشه، ولی بازم عالیه از نظر من.  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مشکل اینجاست مادربرد های این سایزی هم وارد نمی شن...من خودم دنبال Asus maximus VII impact می گردم پیدا نکردم.یا Gigabyte B85N Phoenix WiFi....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

این که همه بردی توش جا میشه اینجوری که نوشته... حیف نقره ای wx نداره ...!

اما طراحیش عالیه، خوشم اومد  ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

این که همه بردی توش جا میشه اینجوری که نوشته... حیف نقره ای wx نداره ...!

اما طراحیش عالیه، خوشم اومد  ^_^

اره ولی به نظر من یه برد Micro ATX یا Mini ITX توی این قشنگ می شه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...