رفتن به مطلب

شرکت Toshiba از اولین لپتاپ تغییر پذیر 12.5 اینچی با رزولوشن 4K در جهان رونمایی کرد


Recommended Posts

32pttp9b1mkvh6x7th8p.jpg

 

 

بخش آمریکایی شرکت ژاپنی Toshiba، یکی از شرکت های پیش تاز در صنعت IT ، اینبار از اولین لپتاپ تغییر پذیر 12.5 اینچی با رزولوشن 4K در جهان، رونمایی کرد. Satellite Radius 12 نام این لپتاپ قدرتمند است. این لپتاپ با داشتن بهترین کیفیت تصویر و صدای خروجی و بهره مند شدن به پردازنده های جدید سری Skylake شرکت Intel (دسته Skylake-U) با داشتن بهترین کارایی در بین تمامی پردازنده های قابل حمل، و ماژول رم های DDR4 با فرکانس بالاتر و مصرف برق پایین تر نسبت به ماژول رم های DDR3 ، طراحی ساده، صاف و سبک و صد البته 2 در 1 بودن آن (هم لپتاپ و هم تبلت) آمده است تا برترین تکنولوژی های امروزی را در اختیار شما قرار دهد.

 

همچنین لپتاپ Satellite Radius 12 اولین لپتاپ با صفحه نمایش کوچک است که با قابلیت Windows Hello ادغام شده است. بکمک وب کم نصب شده در جلوی صفحه نمایش لپتاپ، کاربر می تواند از قابلیت Windows Hello بعنوان یک قفل تصویری استفاده کند. بدین ترتیب که کاربر با نشان دادن صورت خود به دوربین، می تواند از مرحله امنیتی عبور کرده و وارد محیط ویندوز 10 شود.

 

 

ggz1062kclf9rzlmorjl.jpg

 

 

لپتاپ Satellite Radius 12 به صفحه نمایش 12.5 اینچی درخشان با پنل با کیفیت IPS و رزولوشن 4K مجهز شده است. این رزولوشن، کیفیتی 4 برابر کیفیت صفحه نمایش های با رزولوشن Full HD را برای این لپتاپ فراهم می کند. همچنین بدلیل استفاده از پنل IPS ، کاربر می تواند از مشاهده عکس و فیلم در زاویه دید بالا و رنگ های روشن و زنده، لذت ببرد. شرکت Toshiba برای اطمینان بیشتر از صفحه نمایش، آنرا در آزمایشگاه های اختصصاصی خود آزمایش می کند تا در صورت وجود نقص در عملکرد صفحه نمایش، آنرا بسرعت برطرف کند. ببه گفته ی شرکت Toshiba ، صفحه نمایش بکار رفته در لپتاپ Satellite Radius 12 از استانداردهای بکار رفته در فیلم های هالیوودی نیز بهره مند است، و آنرا یک گزینه ایده آل برای تماشای جدیدترین فیلم های هالیوودی مبدل می سازد.

 

همانطور که در ابتدا گفته شد، لپتاپ Satellite Radius 12 به جدیدترین پردازنده های سری Skylake دسته Skylake-U بهره مند شده است. این پردازنده ها، نسبت به نسل قبل خود مصرف برق کمتر، کارایی بیشتر، گرافیک مجتمع قوی تر و به تکنولوژی های جدید شرکت Intel ، غنی تر شده اند. با استفاده از این پردازنده ها، انرژی بیشتری در باتری لپتاپ می ماند و عمر مفید آنرا افزایش می دهد. همچنین پردازنده های جدید قابل حمل Skylake-U برای کنفرانس های تصویری، مانند نرم افزارهای پر استفاده  Google Hangouts و Skype بهینه تر شده اند. گرافیک مجتمع پردازنده های نام برده، از قابلیت استریم Xbox one به Windows 10 و DirectX 12 بخوبی پشتیبانی می کنند.

 

 

shfy2p4wwo442cnxx9.jpg

 

 

لپتاپ Satellite Radius 12 دارای طراحی ویژه ای برای حمل و نقل آسانتر و استفاده های روزانه، در همه وقت و همه جا می باشد. وزن این لپتاپ حدود 1.3 کیلوگرم و قطر آن نیز حدود 1.5 سانتی متر است و همچنین دارای انعطاف پذیری 360 درجه ای می باشد. جنس بدنه آن از فلز است و در رنگ خاکستری کربنی تولید می شود. همچنین کیبرد بکار رفته در لپتاپ مذکور دارای نور پس زمین (Backlight) است. برای امنیت فیزیکی بیشتر در لپتاپ Satellite Radius 12 ، شرکت Toshiba آنرا به محافظ براق Gorilla Glass NBT مجهز کرده است. این محافظ، مقاومت صفحه نمایش را حدود 8 تا 10 برابر بیشتر می کند. این محافظ، لپتاپ را در برابر هرگونه خش، لرزش، شوک و فشار محافظت می کند.

 

شرکت Toshiba قصد دارد لپتاپ Satellite Radius 12 را در سه ماهه ی چهارم سال 2015 میلادی به بازار آمریکا عرضه کند.

 

 

6hknyucwih6u6swapis.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...