رفتن به مطلب

بخش‌‌هایی از گیم‌پلی بازی ایرانی «ارتش‌های فرازمینی»


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

ET-Armies-shakhes-790x527.jpg

 

 

 

ارتش‌های فرازمینی، بازی ایرانی که چند سال در دست تولید بود، هفته‌ی گذشته بالاخره با سختی فراوان به مرحله‌ی انتشار رسید

 

ارتش‌های فرازمینی در سبک تیراندازی اول شخص و با تمی علمی-تخیلی، طی سال‌های گذشته با نمایش‌های پر زرق و برق، انتظارات را به حد زیادی بالا برد و نوید این موضوع را داد که یک بازی خوش‌ ساخت ایرانی با کیفیتی جهانی در راه است.

 

 در نهایت تلاش سازندگان بازی در پیاده‌سازی استانداردهای روتین یک اکشن تیراندازی اول شخص نتیجه‌ای قابل قبول داده و در نگاه اول می‌توان گفت کلیت بازی، ارزش امتحان کردن را دارد و می‌شود به آینده‌ی استودیو سازنده و پیشرفت صنعت بازی‌سازی ایران در ارائه‌ی بازی‌های بزرگ و شاخص امیدوار بود.

 

ارتش‌های فرازمینی در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی ویندوزی با قیمت ۸ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

 

در ادامه با بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی که مرحله‌ای اکشن از اواسط بازی است، همراه باشید.برای مشاهده با کیفیت بالا روی HD کلیک کنید.

 

 

 

 

http://www.aparat.com/v/ihXWg

 

 

منبع

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان امروز قسمت هایی از این بازی رو تجربه کردم. باید بگم همون طور که انتظار می رفت، متاسفانه هوش مصنوعی بازی ضعیفه و این موضوع یکم بازی رو خسته کننده کرده، اما برخلاف اونچه در ابتدا فکر می کردم، طراحی هنری نسبتا خوب کار شده و المان های صحنه، بعضا جذابیت خاصی دارن. پیشنهاد من اینه که اگر قصد دارید ارتش های فرازمینی رو بازی کنید، در بازه های 30 دقیقه ای انجام بدین تا جذابیتش حقظ بشه و  سرگرم بشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

طبق گیم پلی باید بگم این بازی جسارت نباشه به سازنده یک تیر بزن خشاب بذار دشمن بیفت زمین بمیر هست تا اخرین مرحله ! بدون حتی یک حرکت جدید

 

موتور بازی و محیط هم کامالا کپی هست از بازی ها دیگه تکسچر ومدل های کاملا اماده و تکراریی حتی منوها خشاب اصلاح ها و خون بالاتصوریم هیچکدوم نو آوریی نداره !

 

من که طراح بازی نیستم اما اگه بودم به خودم اجازه نمی دادم همچین اشغالی تحویل مردم بدم حیف وقت زمان مردم 

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سرمایه کم برای ساخت بازی = طراح کم تر در استدیو = زمان بیشتر برای درست کردن بازی خوب 

درنتیجه

استفاده از مدل ها تکسچر ها و.. آماده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وسط دیدن ویدئو کلیپش حوصله ام سر رفت چه برسه به بازیش کنم :D

فکر میکنم 300 میلیون تومن خرج بازی کردن !

نو اوری نرم بودن و انعطاف پذیر بودن گیم پلی صدا گزاری قوی تر و انیمشن بیشتر لازم داشت :)

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...