رفتن به مطلب

معرفی کامپیوتر های سری Zen AiO S توسط شرکت ASUS


Recommended Posts

887o0ayqjbtt3v2bmx2g.jpg

 

 

شرکت ASUS اینبار از اولین عضو سری کامپیوترهای All-in-One رونمایی کرد: کامپیوترهای سری Zen AiO S با مشخصات ظاهری و سخت افزاری بالارده خود، کامپیوترهای رو میزی را وارد نسل جدیدی کرده، نسلی که دیگر برای داشتن یک سیستم مولتی مدیا، اداری و گیمینگ، نیازمند کیس جداگانه و مانیتور نیستید و همه را در یک دستگاه قدرتمند خواهید داشت.

 

این کامپیوتر از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. با رنگ طلایی و بدنه ی آلومینیومی و صفحه ی نمایش متشکل از دو لایه شیشه و پایه L مانند، همه و همه به زیبایی Zen AiO S می افزایند. این طراحی زیبا، کامپیوتر مذکور را برای قرار گیری در هر محیطی، مناسب می گرداند. علاوه بر زیبایی، کامپیوتر Zen AiO S به سخت افزارهای جدید و بالارده ای مجهز شده است. استفاده از پردازنده های جدید سری Skylake شرکت Intel تا پردازنده های خانواده Core i7 ، تا 32 گیگابایت ماژول رم پرسرعت DDR4 با مصرف برق کم، درگاه های پرسرعت و جدید USB 3.1 Type-C نسل 2 با سرعت 10Gb/s، حدود دو برابر سریعتر از درگاه USB 3.0 و دوازده برابر سریعتر از درگاه USB 2.0، و طراحی دو طرفه برای اتصال راحت تر کانکتور USB و پشتیبانی از تمامی دستگاه های امروزی، اسلات PCI-Express 3.0 x4 برای اتصال SSD با این رابط و گیرنده وای فای، تنها گوشه ای از امکانات کامپیوتر Zen AiO S می باشد.

 

 

d1vln8bxr8upl5804npd.jpg

 

 

شرکت ASUS برای پردازش های گرافیکی بهتر کامپیوتر، آنرا به پردازنده گرافیکی GTX 960M با چهار گیگابایت مموری VRAM مجهز کرده است. با این پردازنده گرافیکی، کاربران می توانند از تماشای ویدئو با کیفیت 4K ، اجرای بازی های امروزی با کیفیت قابل قبول و سایر پردازش های گرافیکی، لذت کافی را ببرند.

 

شرکت ASUS برای صفحه نمایش نیز سنگ تمام گذاشته است، چرا که این کامپیوتر را به یک صفحه نمایش با رزولوشن 4K/Ultra HD و پنل با کیفیت IPS با زاویه دید بالا و رنگ های زنده تر، همراه ساخته است. همچنین پشتیبانی از لمس چندگانه نیز به این صفحه نمایش اضافه شده است. برای پخش صدا نیز، کامپیوتر Zen AiO S به سیستم صوتی انحصاری SonicMaster مجهز شده. این سیستم متشکل شده است از دو کانال صوتی با توان 8 وات و شش اسپیکر. در هر کانال، سه اسپیکر تعبیه شده و در مجموع، شش اسپیکر با توان کلی 16 واتی موجود می باشد.

 

در نهایت، شرکت ASUS به کامپیوتر Zen AiO S  چهار درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 برای اتصالات اصلی کامپیوتر اضافه کرده است. همچنین شرکت ASUS برای ذخیره سازی اطلاعات در فضای اَبری، حدود 100 گیگابایت فضا در اختیار کاربر قرار می دهد. هنوز حرفی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه کامپیوتر مذکور زده نشده.

 

 

evt1y66ae238oenhdt.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...