رفتن به مطلب

گارانتی مگا ؟؟!!!


poorya_2
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود

 

دوستان من 1 موس Razer با گارانتی مرکز گیم ایران یا به اصلاح گارانتی مگا خریداری کردم

 

الان هر چقدر با شماره های مختلف که توی سایتشون هست تماس میگیرم یا میگن از اینجا رفتن یا جواب نمیدن

 

الان بیشتر از 7 روزه من دارم تماس میگیرم کسی جوابگو نیست

 

الان تکلیف من چیه ؟!

 

واقعا اشتباه محض یه محصول رو با گارانتی متفرقه خریدن  :crying:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این فیس**بوکشونه ... ی پیغام بزار ببین چی میشه ؟ (البته صفحه شون از سال 2014 تا حالا آپ نشده)

https://www.face^^^book.com/pages/Razer-shop-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1/433070176770803?fref=ts

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 

دوستان من 1 موس Razer با گارانتی مرکز گیم ایران یا به اصلاح گارانتی مگا خریداری کردم

 

الان هر چقدر با شماره های مختلف که توی سایتشون هست تماس میگیرم یا میگن از اینجا رفتن یا جواب نمیدن

 

الان بیشتر از 7 روزه من دارم تماس میگیرم کسی جوابگو نیست

 

الان تکلیف من چیه ؟!

 

واقعا اشتباه محض یه محصول رو با گارانتی متفرقه خریدن  :crying:

 

دوست عزیز الان محصولات razer رو شرکت پانا گارانتی میکنه . شما اگر به اسم گارانتی اصلی خریدی ، به فروشنده مراجعه کن . اگر به اسم گارانتی شرکتی خریدی که کاری نمیتونی بکنی. میتونی از اون شرکت گارانتی کننده شکایت کنی . البته ممکنه شکایت هم به جایی نرسه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از دوستان

 

فعلا یه شماره تماس ازشون پیدا کردم ، و تماس گرفتم و بالاخره یه نفر جواب داد

 

اینجا ذکرش میکنم یه موقع کسی دنبالش بود مثل من اواره نشه 

 

03132340234

 

 

الان به من گفتن همراه موس باید فاکتور هم باشه :| اخه کدوم شرکتی فاکتور فروش هم همراه قطعه میخواد ؟!! تنها چیزی که لازمه کارت گارانتی هست و السلام 

 

وقتی گم شده ، حالا من اینو از کجا پیدا کنم :|  :crying:

ویرایش شده توسط poorya_2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون از دوستان

 

فعلا یه شماره تماس ازشون پیدا کردم ، و تماس گرفتم و بالاخره یه نفر جواب داد

 

اینجا ذکرش میکنم یه موقع کسی دنبالش بود مثل من اواره نشه 

 

03132340234

 

 

الان به من گفتن همراه موس باید فاکتور هم باشه :| اخه کدوم شرکتی فاکتور فروش هم همراه قطعه میخواد ؟!! تنها چیزی که لازمه کارت گارانتی هست و السلام 

 

وقتی گم شده ، حالا من اینو از کجا پیدا کنم :|  :crying:

 

 

درود

 

دوستان من 1 موس Razer با گارانتی مرکز گیم ایران یا به اصلاح گارانتی مگا خریداری کردم

 

الان هر چقدر با شماره های مختلف که توی سایتشون هست تماس میگیرم یا میگن از اینجا رفتن یا جواب نمیدن

 

الان بیشتر از 7 روزه من دارم تماس میگیرم کسی جوابگو نیست

 

الان تکلیف من چیه ؟!

 

واقعا اشتباه محض یه محصول رو با گارانتی متفرقه خریدن  :crying:

 

سلام خدمت شما 

از اینجا خریدوتن رو انجام دادین؟

http://razer.ir/%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1/

 

تنها شرکتی که محصولات ریزر رو با گارانتی مگا بیرون میده فقط همین سایت هست این سایت قبلا دراصفهان بوده ولی به تازگی منتقل شده به تهران دفترش و تمام کالاها و گارانتی و... در تهران دارند . 

 

خب این گاراتنی گارانتی اصلی محصولات ریزر به حساب نمیره و گارانتی متفرقه هست گارانتی اصلی شرکت ریزر فقط پانا هست بصورت کاملا رسمی . 

 

اگر نیم نگاهی هم به شرایط گارانتی بندازین نوشته که

 

 

 

شرایط ضمانت نامه :
– ضمانت نامه شامل نقایص فنی ناشی از تولید کالا است.
– کالای معیوب تنها پس از تست و تایید عیب و ایراد توسط کارشناسان مرکز خدمات . در صورت امکان تعمیر و در غیر اینصورت با کالای سالم تعویض میشود.
– ارایه فاکتور و جعبه محصول الزامیست .

 

در بند سوم اشاره شده که ارائه فاکتور الزامی هست شما زمانی که خریدی فاکتور به همراه کالا بود ؟؟! مستقیم از خود این سایت خریدتون رو انجام دادین؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این فیس**بوکشونه ... ی پیغام بزار ببین چی میشه ؟ (البته صفحه شون از سال 2014 تا حالا آپ نشده)

https://www.face^^^book.com/pages/Razer-shop-فروشگاه-ریزر/433070176770803?fref=ts

 

اینجا قبلا رفته بودم ، کلا اپدیت نیست و مشخص هست اصلا بهش سر نمیزنن ، ممنون

 

عجب دزدایی پیدا میشن!

 

گارانتی توی ایران همینه دیگه  :(

 

دوست عزیز الان محصولات razer رو شرکت پانا گارانتی میکنه . شما اگر به اسم گارانتی اصلی خریدی ، به فروشنده مراجعه کن . اگر به اسم گارانتی شرکتی خریدی که کاری نمیتونی بکنی. میتونی از اون شرکت گارانتی کننده شکایت کنی . البته ممکنه شکایت هم به جایی نرسه .

 

بله در جریان هستم پانا گارانتی اصلی هست ، فعلا یه شماره تماس پیدا کردم ، ببینم میشه باهاشون کنار اومد یا باید با شکایت و تهدید جلو رفت  :crying:

سلام خدمت شما 

از اینجا خریدوتن رو انجام دادین؟

http://razer.ir/گارانتی-محصولات-ریزر/

 

تنها شرکتی که محصولات ریزر رو با گارانتی مگا بیرون میده فقط همین سایت هست این سایت قبلا دراصفهان بوده ولی به تازگی منتقل شده به تهران دفترش و تمام کالاها و گارانتی و... در تهران دارند . 

 

خب این گاراتنی گارانتی اصلی محصولات ریزر به حساب نمیره و گارانتی متفرقه هست گارانتی اصلی شرکت ریزر فقط پانا هست بصورت کاملا رسمی . 

 

اگر نیم نگاهی هم به شرایط گارانتی بندازین نوشته که

 

 

در بند سوم اشاره شده که ارائه فاکتور الزامی هست شما زمانی که خریدی فاکتور به همراه کالا بود ؟؟! مستقیم از خود این سایت خریدتون رو انجام دادین؟

 

درود

 

بله سایتشون همین هست ولی من تلفنی خرید کردم و از سایتشون مستقیم خرید نکردم  

 

خودشون همین عصر که تماس گرفتم گفتن که دفتر تهران فعلا تعطیل هست و فعلا توی اصفهان ساکن هستیم

 

اره از اول هم میدونستم گارانتی اصلی نیستن فقط چون دیدم تخفیف خوبی بهم میدن ازشون خرید کردم 

 

تازه یه اتفاق جالب هم افتاد واسم به جای 1 موس دو تا موس فرستادن  :D  

 

این شرط ارائه فاکتور از اول توی سایتشون نبود توی بندهای شروط کارت گارانتی هم ذکر نشده ، این بند رو بعدا اضافه کردن

 

الان من موندم اینو برای چی میخوان straight%20face.gif

ویرایش شده توسط poorya_2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان شما پول یه موس رو دادین بعدش دوتا موس تحویل گرفتین ؟!

موس شما الان مشکلی داره ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان شما پول یه موس رو دادین بعدش دوتا موس تحویل گرفتین ؟!

موس شما الان مشکلی داره ؟

اون دو تا موس خیلی وقت پیش موضوعش حل شد ، یکیش رو برگشت زدم

اگه مشکلی نداشت که من با گارانتی کاری نداشتم  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای بابا ما موس لازمیم بعد تو برگشت زدی ؟  :D

بر بخش تماس با ما ی سایت و بگو من فاکتور کالامو میخوام که خیلی بعید میدونم بده ..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای بابا ما موس لازمیم بعد تو برگشت زدی ؟  :D

بر بخش تماس با ما ی سایت و بگو من فاکتور کالامو میخوام که خیلی بعید میدونم بده ..

 

اخه باهام تماس گرفتن گفتن اونو برگشت بزن ، دیگه چیکار میکردم  :D

 

باهاشون تماس گرفتم امروز گفتن اگه شماره سریال روی قطعه با کارت گارانتی مطابقت داره همون اکتفا میکنه

 

حالا فردا دیگه ارسالش میکنم ببینم چی میشه تا 94.7.10 گارانتی داره امیدوارم تا اون موقع درست کنن ، و بازی در نیارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میزدی زیرش و میگفتی یه دونه ارسال کردین ... کی به کیه  :D

امیدوارم هرچه سریعتر برات درستش کنن :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...