رفتن به مطلب

Metal Gear Solid V The Phantom Pain


parsa_45
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

دوستان بنده اشثباه کردم انگار از دریای Arabian Sea عبور کرده با عرض پوزش برای ناراحتی همه لطفا تایپیک قفل یا حدف شود

 

ما رو گرفتی ؟؟؟ :| الان یعنی رو خلیج فارسی چی نوشته ؟؟

 

حرکتی بزرگب ه نام جوگیری!

 

خطاب به عزیزانی که نامه و کمپین اعتراضی می زنن: خواهشاً از google translate استفاده نکنید که هیچ اعتنایی نمی کنن کلی هم بهمون بخندن، بله این طوریاس اویی که شما بهش میگی م*ل*خ* خ*و*ر الان دبی و قطر رو دارن ما چی؟

 

 

روشن فکرانه پاسخ میدی خبات جان :D

درحد دو تا جمله سواد داریم :) کمپین ها بعضی وقت ها جواب میدن لازم به مثال زدن نیست 

در حد چند توییت جوگیری نیست فقط داری اعتراض میکنی مثل مسئولان کشورمون که نیستن ...... فوقش توجه اش نمیشه :)

ولی خود بنده خدا گفته بود من همیشه به بازخورد ها توجه میکنم . . .  یه بار هم گفته بود رتبه دوم بهترین فیلمی که سال 2014 دیدم ( اسمش خاطرم نیست ) ساخته اصفر فرهادی هست

ویرایش شده توسط SaeedSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حرکتی بزرگ  به نام جوگیری!

 

خطاب به عزیزانی که نامه و کمپین اعتراضی می زنن: خواهشاً از google translate استفاده نکنید که هیچ اعتنایی نمی کنن کلی هم بهمون نخندن

 

 

نه دیگه نشد خبات ویرایش نکن  =)) ما هم شمال داریم و چالوس  :D تازه ما ایمان هم داریم  :cool:  خیلی چیزها دیگه مثل ملخ هم داریم تو مزرعه     :D البته ملخ ها ایرانی وجدان دارن ! شبا با طیاره بچه 2 ساله نمیکشن  :D

 

این بود انشای من  :laughing:

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان می دونستید که توی کشورمان و توی همین انجمن هموطنان عرب هم داریم؟

وطن پرستی پرستش خاک و خون و دریا نیست، پیش از آن علاقه به سرنوشت مشترک همه ی ساکنان سرزمین مشترک است.

اگر بنا باشد مبنای ارزش گذاری اشخاص آنچه می خورند باشد وضع خودمان خیلی بهتر است؟

ما حیوانات بی گناه را اسیر می کنیم و در شرایط غیر عادلانه به اصطلاح پرورش می دهیم و در کمال قساوت می کشیم، بگذریم از ناشایستیهایی چون قربانی کردن.

یکی از فرنگیانی که درباره ایرانیان مطلب نوشته اشاره کرده که ایرانیان برای وطن رگ گردن شان باد می کند اما به ندرت حاضر اند برای وطن و مردمانش کاری بکنند. تردید نداشته باشید هیچ کس کارزار اینترنتی ایرانیان کله پاچه خور علیه اعراب سوسمار خور را جدی نخواهد گرفت.

جایی مطلبی میخوندم که شخصی از "بلاد کفار" نوشته بود :)​  "history is rewritten by internet" (تاریخ بوسیله ی اینترنت دوباره نویسی شده) در جواب " history is written by victors who have hung the heroes" (تاریخ بدست برنده هایی نوشته شده که قهرمانان را بدار آویختند) و با کمی تامل متوجه شدم بدور از واقعیت هم نیست.نسل آینده از روی همین نشانی ها تصمیم میگیرند که چه چیزی رو باور کنند. و زمانی که همه جا حرف از خلیج "مثلا " عرب باشه اثبات خلیج فارس دشوارتر خواهد شد و این پیگیری دوستان به نحوی یادآوری میکنه که به یاد داریم و از یاد نمیبریم. همونطور که فرمودین دوستان عربی بین ما زندگی میکنند .پس این دوستان هم از منافع ملی نفع میبرند درصورتی که در ایران زندگی میکنند. پس اونها هم باید از این حقوق و به فرض مثال امتیاز ماهیگیری و استخراج نفت و سایر مسایلی که ازش  بهره میبرند دفاع کنند.حال اینکه چقدر از این منافع سهم مردم میشود خود جای بحث دارد و جای بحثش اینجا نیست .درهرحال بنده هم از تبعیض و قوم گرایی بشدت تنفر دارم و همونطور که میدونین تبعیض و قوم گرایی جنگ جهانی دوم رو به دنیا تحمیل کرد و خود ما ایرانیان هم متاسفانه نام خوشی در جهان نداریم و از نزدیک و حضوری دیدگاه و برخورد سایرین با هموطنانمون رو تجربه کردم و اگه خودمون هم اینگونه با مسایل برخورد کنیم نتیجه جالب نخواهد بود.درهرحال اینجا بحث حقوقیست که کمترین وظیفمون ازیاد نبردنشون هست.

ویرایش شده توسط mohsen.dehvari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جایی مطلبی میخوندم که شخصی از "بلاد کفار" نوشته بود :)​ "history is rewritten by internet" (تاریخ بوسیله ی اینترنت دوباره نویسی شده) در جواب " history is written by victors who have hung the heroes" (تاریخ بدست برنده هایی نوشته شده که قهرمانان را بدار آویختند) و با کمی تامل متوجه شدم بدور از واقعیت هم نیست.نسل آینده از روی همین نشانی ها تصمیم میگیرند که چه چیزی رو باور کنند. و زمانی که همه جا حرف از خلیج "مثلا " عرب باشه اثبات خلیج فارس دشوارتر خواهد شد و این پیگیری دوستان به نحوی یادآوری میکنه که به یاد داریم و از یاد نمیبریم. همونطور که فرمودین دوستان عربی بین ما زندگی میکنند .پس این دوستان هم از منافع ملی نفع میبرند درصورتی که در ایران زندگی میکنند. پس اونها هم باید از این حقوق و به فرض مثال امتیاز ماهیگیری و استخراج نفت و سایر مسایلی که ازش بهره میبرند دفاع کنند.حال اینکه چقدر از این منافع سهم مردم میشود خود جای بحث دارد و جای بحثش اینجا نیست .درهرحال بنده هم از تبعیض و قوم گرایی بشدت تنفر دارم و همونطور که میدونین تبعیض و قوم گرایی جنگ جهانی دوم رو به دنیا تحمیل کرد و خود ما ایرانیان هم متاسفانه نام خوشی در جهان نداریم و از نزدیک و حضوری دیدگاه و برخورد سایرین با هموطنانمون رو تجربه کردم و اگه خودمون هم اینگونه با مسایل برخورد کنیم نتیجه جالب نخواهد بود.درهرحال اینجا بحث حقوقیست که کمترین وظیفمون ازیاد نبردنشون هست.

این حرکتهای بی خطر و کارزارهای پشت رایانه و تبلت و موبایل رو مشکل بتوان تاریخ نویسی تلقی کرد.

تاریخ اگر هم به طور نمادین درجایی چون کتابها یا صفحه های وب نوشته بشه زیر بنایی مادی چون میزان تولید ناخالص ملی و توان رزمیدن و نهادهای مدنی شکوفا نیاز داره.

در باب اقتصاد اگر نفتی که کاشفان فرنگی یافتند و خودشان هم می خرند نباشد یا باشد و نخرند همه می دانیم که وضع مان چگونه است. توان رزمیدن مان هم در حد خرید قاچاقی محصولات از رده خارج و تفنگچی اجیر کردن در لبنان و عراق است. در باب نهادهای مدنی هم چیز قابل عرضی نداریم برای تاریخ نگاری مستقل اوصاع چنان خراب است که هر بیست سال یک بار تاریخ از ابتدا نوشته می شود و چیزی که در این صد ساله رخ داده باشد و هم بر سر چون و چندش توافق داشته باشیم به ندرت وجود دارد. انشاء نویسهای مواجب بگیر رو هم کمتر کسی به عنوان مورخ می پذیره. وقتی ما روایتی قابل قبول برای همه ی اهل کشورمان در باب آنچه در تهران و شیراز و اهواز و سنندج گذشته نداریم، ادعای مان در باب آبراهه ای مرزی را کمتر کسی جدی خواهد گرفت. وقتی ما میراث فرهنگی قطعی ارجمندمان را با برجسازی و پاساژسازی ویران می کنیم ادعای مالکیاتمان بر آنچه مورد تردید است را نخواهند پذیرفت.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این حرکتهای بی خطر و کارزارهای پشت رایانه و تبلت و موبایل رو مشکل بتوان تاریخ نویسی تلقی کرد.

تاریخ اگر هم به طور نمادین درجایی چون کتابها یا صفحه های وب نوشته بشه زیر بنایی مادی چون میزان تولید ناخالص ملی و توان رزمیدن و نهادهای مدنی شکوفا نیاز داره.

در باب اقتصاد اگر نفتی که کاشفان فرنگی یافتند و خودشان هم می خرند نباشد یا باشد و نخرند همه می دانیم که وضع مان چگونه است. توان رزمیدن مان هم در حد خرید قاچاقی محصولات از رده خارج و تفنگچی اجیر کردن در لبنان و عراق است. در باب نهادهای مدنی هم چیز قابل عرضی نداریم برای تاریخ نگاری مستقل اوصاع چنان خراب است که هر بیست سال یک بار تاریخ از ابتدا نوشته می شود و چیزی که در این صد ساله رخ داده باشد و هم بر سر چون و چندش توافق داشته باشیم به ندرت وجود دارد. انشاء نویسهای مواجب بگیر رو هم کمتر کسی به عنوان مورخ می پذیره

ترکمانچای و امثال آن از یکسو. دریای خزر و کمترین امتیاز بهره وری ممکن از یک سو .دریاچه ی ارومیه از یکسو.با این روند بزودی در باتلاق غفلت و جهالت خودمون دست و پا خواهیم زد که روز بروز بیش از پیش درآن فرو میرویم و کسی دستمان را نخواهد گرفت.گمان میکنم حداقل کاری که میشه کرد همین "حرکت های بی خطر و کارزارهای پشت رایانه" هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گوشه ای از خبری به نقل از mashreghnews رو منعکس میکنم که چندی پیش با حسرت میخوندم

چهار کشور ساحلی در حال حاضر مدافع تقسیم منابع کف دریا و استفاده مشاع از سطح آب هستند. حالا دریای مشترک میان ایران و شوروی نه تنها سه شریک تازه پیدا کرده که ایران با داشتن موضع حقوقی متفاوت، در میان کشورهای ساحلی به کلی تنها مانده و به کوچکترین سهام‌دار این دریا تبدیل شده است.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

توجه : دوستان بنده اشتباه کردم انگار از دریای Arabian Sea عبور کرده با عرض پوزش برای ناراحتی همه لطفا تایپیک قفل یا حدف شود

 

http://www.aparat.com/v/Yhq8N

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...