رفتن به مطلب

شرکت Razer از نسخه جدید موس گیمینگ Orochi 2016 رونمایی کرد


Recommended Posts

pjo63utnvyqclsgdsl.jpg

 

 

شرکت Razer بعنوان بکی از بزرگترین ارائه کنندگان نرم افزار و لوازم جانبی گیمینگ، امروز از نسخه جدید و بروز شده موس گیمینگ Orochi ، یعنی Orochi 2016 رونمایی کرد. این موس و نسخه قدیمی آن، هر دو مخصوص گیمینگ با لپتاپ یا نوت بوک ساخته شده اند. در حال حاظر، موس Orochi 2016 قوی ترین موس گیمینگ مخصوص لپتاپ می باشد.

 

موس Orochi 2016 در جایگاه موس Orochi قرار می گیرد و به نوعی، جانشین این موس محسوب می شود. در این نسخه جدید، از بروزترین تکنولوژی ها در سنسور و باتری موس استفاده شده تا  مدت میزان عمر باتری در حالت وایرلس یا بدون سیم، حدود 2 برابر نسبت به قبل افزایش پیدا کند. بدین ترتیب که شرکت Razer از تکنولوژی Bluetooth Low Energy در موس Orochi 2016 بهره برده است. این تکنولوژی باعث شده تا شارژ دهی باتری موس به 60 ساعت استفاده مداوم و پشت سر هم، و 7 ماه استفاده معمولی برسد. این میزان شارژ دهی تنها با یک بار شارژ کامل موس امکان پذیر می شود. شرکت Razer بصورت پیشفرض، یک جفت باتری قلمی را نیز به موس اضافه کرده است.

 

 

yspj8g2p57hjkaapipr.jpg

 

 

موس Orochi 2016 طراحی بسیار جمع و جور و ساده دارد. کاربران دست چپ و راست چپ می توانند براحتی از این موس استفاده کنند. برای کنترل بهتر موس، دو طرف جانبی موس به یک لایه پلاستیک ضد لغزش مجهز شده است. همچنین بدنه ی آن دوباره طراحی شده و برای زیبایی بیشتر موس، شرکت Razer آنرا به نور پس زمینه Chroma نیز مجهز کرده است. کاربر می تواند با کمک نرم افزار اختصاصی شرکت Razer ، از میان 16.8 میلیون رنگ ، یکی را بعنوان نور LED موس انتخاب کند. علاوه بر این، کاربر می تواند با نرم افزار Razer Synapse اقدام به شخصی سازی موس و تنظیمات آن، و ذخیره ی آنها در فضای اَبری کند. شرکت Razer برای کاربرانی که از سایر محصولات این شرکت که به نور پس زمینه Chroma مجهز باشند، یک قابلیت ویزه تدارک دیده. بکمک این قابلیت ویژه، کاربر می تواند نور پس زمینه کیبرد، موس، هدست و موس پد را با یکدیگر همگام و هماهنگ کرده و نمایشگاه نور باشکوهی را براه بیندازد.

 

در قلب موس Orochi 2016 ، یک سنسور لیزری 4G با دقت 8200DPI تعبیه شده است. این میزان دقت، بیشترین مقداری است که در هیچ کدام از موس های مخصوص لپتاپ وجود ندارد. نتیجه ی استفاده از این دقت، رسیدن سرعت حرکت موس تا 210 اینچ بر ثانیه و شتاب تا 50G می باشد. موس مذکور در حالت وایرلس، دارای 125Hz Polling rate و زمان پاسخ دهی 8 میلی ثانیه، و در حالت باسیم، دارای 1000Hz Polling rate و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه می شود. قابل ذکر است که این موس به یک کابل USB به طول 1 متر از جنس فیبر بافته شده، برای جلوگیری از گره خوردن کابل، و گیرنده بلوتوث 4.0 می باشد.

 

 

t0x9o42lbtj1w2c8yior.jpg

 

 

از دیگر مشخصات و قابلیت های موس Orochi 2016 ، می توان به 7 کلید قابل برنامه ریزی، وزن حدود 110 گرم و ابعاد 99x67x35 میلیمتر (ارتفاعxعرضxطول) اشاره کرد.

 

موس مذکور قیمتی برابر 70 دلار دارد و هم اکنون می توان آنرا از فروشگاه اینترنتی شرکت Razer پیش خرید کرد. این موس در ماه اکتبر بصورت جهانی عرضه می شود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر، به این لینک مراجعه فرمایید.

 

 

wz0q3c957i5wg1y2us.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...